Gjest Borghild Skrevet 19. februar 2008 #1 Del Skrevet 19. februar 2008 Falt for fristelsen å bestille noe derfra. Ikke sminke eller ansiktspleie, det turte jeg ikke, men dusjsåper og bodylotion pluss at jeg får hemmelig gave hehe så spennende hihi. Er dette bra produkter eller bare dritt? Bestilte 3 dusjsåper, en oppstrammende magekrem og en bodylotion med vanilje. Vanligvis sverger jeg til parfymeriprodukter og bodyshop, men jeg ble litt påvirket av reklame i posten hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 19. februar 2008 #2 Del Skrevet 19. februar 2008 Har prøvd noen av produktene deres, og har det inntrykket at det meste er ræl.. Men det kan nok være noen helt greie produkter innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 19. februar 2008 #3 Del Skrevet 19. februar 2008 Min erfaring tilsier at det er "bare ræl". (men jeg har ikke kjøpt noe der siden jeg var 12-13 år.. så ting kan jo ha endret seg på 16-17 år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nausicaä Skrevet 19. februar 2008 #4 Del Skrevet 19. februar 2008 Veldig parfymert er vel det intrykket jeg har sittet igjen med. Ellers litt det samme som de billigste kroppsproduktene i matvarebutikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #5 Del Skrevet 19. februar 2008 Nei nå får dere gi dere. De har bra produkter - dette er naturlige produkter med plante estrakter. De bruker ingredienser fra naturen. Dette er kvalitetsprodukter. Så at det er bare ræl det er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Leela_ Skrevet 19. februar 2008 #6 Del Skrevet 19. februar 2008 Har blandede opplevelser, har handlet ting som knapt nok er blitt brukt, mens andre ting likte jeg og kjøpte flere ganger. Hadde særlig sansen for en viss neglelakk og solkremen som jeg synes luktet veldig godt. Likte forresten også vaniljeproduktene de hadde. Er en stund siden jeg handlet der nå, men da jeg bodde utenlands handlet jeg i butikken de hadde, det var kjekt fordi man kunne lukte og teste produktene før man handlet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #7 Del Skrevet 19. februar 2008 Sortimentet deres er så stort at man kan ikke skjære alle produktene over én kam. Jeg er stort sett fornøyd med dem, og bruker flere av produktene deres daglig. Innimellom har jeg selvsagt kjøpt katta i sekken, men det har da som oftest vært når jeg har latt meg lokke av superlave priser. Det jeg liker minst med Yves er markedsføringen deres. Det er irriterende å få tilsendt reklame der de lokker med "premier" og har teite "lodd" eller hva man skal kalle det, der man selvsagt alltid vinner, og det de har som premier er bare ræl og juggel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidligere kunde Skrevet 19. februar 2008 #8 Del Skrevet 19. februar 2008 Var kunde der fra jeg var ca.14 til jeg var 25.Mye av det de har er helt ok, særlig kroppspleie- og hårpleieproduktene.Det som gjorde at jeg sluttet å bruke dem var nok at det med liten skrift står"sluttproduktene er ikke testet på dyr".Dette er bare en omskriving av at ja,det er testet på dyr.Jeg tar forbehold om at de kanskje er kommet på bedre tanker nå,men Yves Rocher står fortsatt ikke oppført på "den grønne listen" på dyretesting.no,og den oppdateres jevnlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilkeSatan Skrevet 20. februar 2008 #9 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg er veldig sensitiv i huden, og jeg bruker den ene dagkremen de har. Og jeg er storfornøyd. Ellers så elsker jeg kajalen dems. Bortsett fra det så har jeg ikke prøvd så mye. Men har en venninde som elsker produktene dems. Men at de har en del ræl kan nok stemme, for sortimentet dems er jo veldig stort, synes iallefall jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå