Gå til innhold

fitness ball

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får jeg kjøpt en billig? er skrapa for tiden, så må være rimeligste.... men vil ha med engang, hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fant på clas ohlson, løp å kjøp folkens!! kun 98 kroner!

Skrevet

Nå sitter jeg å leter etter litt treningsideer med denne ballen. Ser at det står mange steder at den hjelper betraktelig mye mer enn vanlig situps, fordi den bruker de indre kjernemusklene mer intenst, smtidig med balanse.

Er det noen som kan virkelig slå i bordet med at det er praktisk med en slik ball, og at det hjelper!! ?

Skrevet
Nå sitter jeg å leter etter litt treningsideer med denne ballen. Ser at det står mange steder at den hjelper betraktelig mye mer enn vanlig situps, fordi den bruker de indre kjernemusklene mer intenst, smtidig med balanse.

Er det noen som kan virkelig slå i bordet med at det er praktisk med en slik ball, og at det hjelper!! ?

Jeg kan...

Den hjelper dine magemuskler masse.Hvis du gjør kondisjonstrening med siden av,vil det hjelpe med ballen.Funker bedre enn vanlig kjedelige sit-ups.

Skrevet

Jeg har en, for å trene opp ryggen etter skader. Den funker veldig bra til å trene opp støttemuskulaturen rundt ryggraden, det er det jeg bruker den til.

Har kjøpt den fra NordicFitness, der fulgte det med en CD med tips til styrkeøvelser - jeg har ikke sett på den, men det finnes altså å få tak i. Hvis du søker på google finner du sikkert også noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...