Gjest Prikk Skrevet 19. februar 2008 #1 Skrevet 19. februar 2008 Huff...i hele vinter har jeg ergret meg over at framside av lårene er "fulle" av røde prikker. Kan minne om noe jeg har hatt på overarmene tidligere, men som har forsvunnet. Disse prikkene på lårene sitter som spikret. Jeg smører med fet fuktighetskrem hver da, men det hjelper ikke. Er det noen som har noen tips til meg?
Grønt blad Skrevet 19. februar 2008 #2 Skrevet 19. februar 2008 Fryser du mye? Tidligere hadde jeg ofte røde prikker på lårene om vinteren fordi jeg stadig vekk frøs. Da jeg begynte med ullstilongs forsvant de. Kanskje det kan hjelpe?
snooops Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Har akkurat samme problem som deg, bare motsatt. Jeg hadde sånne prikker på lårene før, men de ble borte av seg selv. Nå har jeg bare prikker på armene, og de greier jeg ikke bli kvitt samme hva jeg gjør.
Ambivalent Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Jeg hadde det problemet for noen år siden, men de forsvant da jeg begynte å trene(!). Skrubbing i dusjen (hampvott) med påfølgende fuktighetskrem fungerte også bra. Ellers husker jeg det var bedre om sommeren enn på vinteren. Kanskje har det noe med blodsirkulasjonen å gjøre?
Gjest Prikk Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Nei, jeg kan ikke si jeg går rundt og fryser. Av og til, ja, men ikke hver dag. Skrubbing er ikke prøvd, men det skal i alle fall prøves. Dersom noen andre har tips, så mottar jeg gjerne fler!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå