meta Skrevet 1. mai 2003 #1 Skrevet 1. mai 2003 Hjelp!! Vi gifter oss på lørdag.. Hadde avtalt å ikke kjøpe morgengave til hverandre, men nå får jeg sånne svake hint om at jeg kommer til å få en liten ting allikevel.. Da vil jeg også gjerne gi en liten ting, men hva?? Han har slipsnål i gull, så mansjettknapper er litt dyrt tror jeg. Han har klokke. Det eneste han egentlig blir glad for er datautstyr, så dette er ikke lett
Mellon Skrevet 1. mai 2003 #2 Skrevet 1. mai 2003 Hvis han liker datautstyr, kjøp x-box. Min kjære ønsker seg en slik fordi den kan fungere som stue pc. Du kan se små klipp, bilder, høre musikk eller spille spill. Alt det kjekke en bruker pc'en til kan en gjøre med x-boxen. Hvis han ikke kjøper en før vi gifter oss, så kan det godt hende jeg kjøper det i morgengave. Det høres kanskje litt rart ut som morgen gave, men hvorfor ikke kjøpe noe som han virkelig blir glad for fremfor noe smykke og dill som menn egentlig ikke bryr seg med. x-boxen koster 1500 og elkjøp har prisgaranti så hvis du kjøper den der og finner en som er billigere før 30 dager har gått, så kan du få beløpet du betalte for mye tilbake hos elkjøp ved å vise bevis for plasser med bedre pris. Dette var hvertfall et forslag hvis din kjære er like dataintresert som min.
Tyren Skrevet 4. mai 2003 #3 Skrevet 4. mai 2003 Hva med mat/vin smakingskurs?? Koster fra tusen kroner og oppover...
Gjest Tex Skrevet 4. mai 2003 #4 Skrevet 4. mai 2003 Hva med en nydelig sort neglisje i din størrelse, stearinlys med gavebånd og en flaske deilig badeolje? Tipper det vil gi ham en opplevelse han sent vil glemme......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå