Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 19. februar 2008 #1 Del Skrevet 19. februar 2008 Hei! Jeg leter frebrilsk etter en oversetter som kan oversette følgende for meg: Kaixo nire laztana Jeg vet det er skrevet i Basque da personen som skriver det til meg opprinnelig er fra Basque Country (en type Spansk?) men jeg finner ikke ut av det Er det noen som tilfeldigvis kan dette språket her eller som på andre måter kan hjelpe meg å finne det ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #2 Del Skrevet 19. februar 2008 Det betyr Hola, mi amor, dvs, noe slikt som hei min kjære. Hvis du søker etter euskera på nettet, finner du noen ordbøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 19. februar 2008 #3 Del Skrevet 19. februar 2008 Baskisk er et språk som ikke har noen levende slektninger, altså er det ikke en type spansk, selv om en del av Baskerland ligger innenfor Spanias grenser. (men ang. oversettelse kan jeg ikke hjelpe deg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. februar 2008 #4 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Baskisk er et eget språk ja, og blir ansett for å være et isolert språk (omgitt av indo-europeiske språk). Endret 19. februar 2008 av Wolfmoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Helene_* Skrevet 19. februar 2008 #5 Del Skrevet 19. februar 2008 Tusen takk for svar og oversettelse alle sammen! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå