Bomullstrusa Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Når begynner Heroes igjen? I USA altså. Laster ned serien. Har vært inne på Fox's sider, men de er så rotete og uoversiktlige og krasjer hele tida. Nå synes jeg vi har venta lenge nok! Elsker Heroes... Jeg ville helst kunnet bli usynlig eller fly...eller bli usynlig..eller fly..
Sense Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Sjekket tv.com for å se om jeg fant ut noe der, med der sto det bare når den ble vist sist, ikke noe om neste episode kommer, så da kan det ta tid gitt..
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Til høsten. De jobber med å sy sammen handlingen framover i serien.
Bomullstrusa Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2008 Til høsten. De jobber med å sy sammen handlingen framover i serien. HÆÆÆH!!?!?! Det går ikke an! Da går jeg til grunne...... :gråte:
murray Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Blir nok ikke nye episoder før til høsten nei. Er pga streiken.
<CupCake> Skrevet 1. juni 2010 #6 Skrevet 1. juni 2010 Kan ikke tro at denne serien ikke var mer populær her.. Jeg som sippa nå som den ble kanselert og greier <3<3<3 SYLAR <3<3<3
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 haha.. synes det var bra jeg. ble jo bare irritert av å se på den i siste sesong! nok en gang trekker de en serie ut og ødelegger den.
<CupCake> Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 haha.. synes det var bra jeg. ble jo bare irritert av å se på den i siste sesong! nok en gang trekker de en serie ut og ødelegger den. Grunden til at Heroes ble litt feil var pga streiken.. ikke hvordan den ble strukket ut :s
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. juni 2010 #9 Skrevet 4. juni 2010 den skulle slutta etter sesong 2, mener jeg. ikke streiken sin feil i det hele tatt, da ble det bare en lengere pause. jeg så siste sesong for en stund siden, og alt var jo bare helt idiotisk, tivoliet og alt det der. det var fryyyktelig kjedelig. og claire bare klager og gråter, så prøver serien seg på litt lesbeunderholdning for å dra publikum, noe som også slår heelt feil. Serien ble noe HELT annet enn hva den var første sesongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå