Gjest Gjest_Sigrid_* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Beklager hvis dette har vært oppe før - jeg kunne i alle fall ikke finne noe:P Jeg skal gifte meg 14. juni, og har i utgangspunktet bestilt meg time hos min "lokale" frisør (jeg sier "lokale" og ikke "faste" fordi jeg sjelden er hos frisøren i det hele tatt og nå bor jeg i en annen by), men har fått høre en del skrekkhistorier om jenter som har opplevd å bli grusomt sminket hos frisør, så jeg vurderer å få fatt på en stylist e.l. Kjenner noen til om det finnes en salong/etc. som har både frisør og "ordentlig" stylist/sminkør i Stavanger/Sola/Sandnes/evt. Klepp? Eller er det stort sett ok hos frisøren? (Jeg har bestilt time på i'Salongen på Sola - vurderer å kanskje bytte til Modern Design på Sandnes eller Kvadrat - noen som har noen erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 dessverre så vet jeg ikke, no er jeg så heldig som har en datter som holder på å utdanne seg. hun er utrolig flink når det gjelder sminke , hår og negler. hun skal ordne meg når jeg gifter med den 16 aug 08. håper du finner noen du vil bli fornøyd med lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå