Bomullstrusa Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Holdt på å le meg skakk Jeg tror delvis på sånt altså (så ikke halshugg meg ennå, dere som er tilhengere), men noen av de menneskene som var med hadde fint lite der å gjøre. Ren gjetning på alt mulig. Særlig én mann fascinerte meg veldig, hehe. Han sa noe sånt som....: "Æ vænner mæ mot nord å ber den kvite rein' om jælp te finne jeinta. Æ vænner mæ mot øst å ber ørna om jælp te å finne jeinta, Æ vænner mæ mot sør å ber grævlingen om jælp te å finne jeinta...." osv. Morsom mann Han var faktisk en av få som maktet å vise litt 6. sans også. Tror jeg kommer til å følge med videre bare for å se ham utrette mirakler Gullkorn nr. 2: "Æ har me mæ en gråstein. Æ trur den kan jælpe mæ. Guide mæ. Vise vei."
Gjest Skrevet 9. mars 2008 #3 Skrevet 9. mars 2008 Nei pokker, jeg glemte å se på det i dag. Isj a meg.. Syntes det er kjempebra jeg.. Såklart, noen av de burde kanskje ikke vært der. Som han som hele tiden er usikker og skulle se etter hu jenta i bilen ved å se om en av bilene var lavere enn den andre.
Gjest milkyway Skrevet 9. mars 2008 #4 Skrevet 9. mars 2008 Du skulle sett det! En fyr hadde gjemt seg i en skau under et tre, med masse granbar over seg. Sporhunden brukte 1 min og noe, og galningen klarer å finne han på 3 min! Skeptikerdama mente det var helt umulig, men ikke for martin nei, hoho han holdt på å tippe da han fant han under treet :-D
fuerza Skrevet 9. mars 2008 #5 Skrevet 9. mars 2008 Martin er herlig! han blir like overrasket over seg selv hver gang!
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Har bare fulgt med sånn halveis, men er det ingen som blir stemt hjem? synes de er like mange hver gang jeg... Og hva får vinneren... Og han sjamanen som ikke turte å gi diagnoser da, hehe
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Jeg så det for første gang sist uke, og ble overrasket over hvor mange av dem som faktisk klarte å løse oppgavene. Alle uten en plukket jo ut han som var kriminell av 6 menn. Hadde tenkt å se det i dag, liker spesielt godt konkrete spørsmål, som det at de skulle finne ut/si hvilke sykdommer noen mennesker led av. Klarte de det?
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Et eller annet med skjoldbrukskjertelen var visst det som var nærmest. Han som livnærer seg på det..sjamanen Eirik helgarderte seg med å fortelle at han ikke kunne gi noen diagnose av frykt for å påføre "offeret" det. Uansett så synes jeg at episoden med Martin som finner politistudenten under treet, samt hunde-episoden er den beste.
Gjest Fëawen Skrevet 18. mars 2008 #9 Skrevet 18. mars 2008 (endret) Martin er herlig! han blir like overrasket over seg selv hver gang! Synd han gikk ut. Han sa jo tidlig at den siste oppgaven hadde med glede å gjøre, på det psykriatiske sykehuset. Så noen evner hadde han, for han har jo gjort det ganske bra. Han Jan- Erik Hanssen liker jeg. Han gjorde det veldig bra i siste program også Han Eirik- Sjaman har vel kanskje mistet litt kunder etter dette?? Endret 18. mars 2008 av Fëawen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå