Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Ja, litt dårlig overskrift, men skal forklare meg nærmere her...Jeg skal flytte til en liten plass cirka 35 minutters kjøring ut fra Oslo på grunn av ny jobb, og i den forbindelse begynte jeg plutselig å tenke på hvor mye det vil koste meg å komme meg hjem etter en fuktig kveld på byen i Oslo.... Så, er det noen som kan svare på dette? Toget går bare til rundt klokken 12, og det er litt i tidligste laget!!!
Adonia Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Ja, litt dårlig overskrift, men skal forklare meg nærmere her...Jeg skal flytte til en liten plass cirka 35 minutters kjøring ut fra Oslo på grunn av ny jobb, og i den forbindelse begynte jeg plutselig å tenke på hvor mye det vil koste meg å komme meg hjem etter en fuktig kveld på byen i Oslo.... Så, er det noen som kan svare på dette? Toget går bare til rundt klokken 12, og det er litt i tidligste laget!!! Ang nattbuss er det jo vanskelig å svare siden vi ikke vet hvor du bor. Men jeg bor utenfor oslo (litt kortere kjøretid enn deg) og mener vi i hvertfall har betalt over 400 for å komme oss hjem. Men husker ikke helt for jeg pleier å overnatte hos noen venner isteden, ellers blir byturene fort for dyre for meg..
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Ja, litt dårlig overskrift, men skal forklare meg nærmere her...Jeg skal flytte til en liten plass cirka 35 minutters kjøring ut fra Oslo på grunn av ny jobb, og i den forbindelse begynte jeg plutselig å tenke på hvor mye det vil koste meg å komme meg hjem etter en fuktig kveld på byen i Oslo.... Så, er det noen som kan svare på dette? Toget går bare til rundt klokken 12, og det er litt i tidligste laget!!! Nattbuss fra Oslo til Drammen koster i hvert fall 140 kroner og går hver time. (kl 00.40l.01.40/02.40/03.40) Bussen går hver time hele døgnet og koster ellers 100 kroner.
Sol79 Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Taxi er vel ikke noe å satse på i hvertfall. Betalte 600 kr fra Lillestrøm til Carl Berner, og det er ca 15 min.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 600 kr fra Lillestrøm til Oslo???? Her jeg bor nå tar det vel 15 minutter inn til sentrum, og det koster cirka 200.-....merkelige greier! Er det flere her som har noe erfaring med taxikostnader i radius 35 minutter fra Oslo?
Carebear1 Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 (endret) - Endret 23. august 2008 av Melania
Sol79 Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 600 kr fra Lillestrøm til Oslo???? Her jeg bor nå tar det vel 15 minutter inn til sentrum, og det koster cirka 200.-....merkelige greier! Er det flere her som har noe erfaring med taxikostnader i radius 35 minutter fra Oslo? Taxisjåførene kan ikke tjene stort der du bor da. Hjemme i dalen hos foreldrene mine koster en 15 min taxitur i underkant av 400 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå