Anglofil Skrevet 30. august 2008 #161 Del Skrevet 30. august 2008 Bra du føler deg bedre da, god bedring til Daniel da! Huff ja, høres ut som noen kjedelige greier, men det må jo være litt godt å finne ut av alle ting - og få en eventuelt diagnose. Så slipper du å leve i undring eller med mistanker. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 30. august 2008 Forfatter #162 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Jo, men jeg vet jo allerde hva det er, hehe. Men det er litt viktig og få det på papiret. Da får man for eksempel gratis fysioterapi. Og det er jo en viktig del av å holde ryggraden i bevegelse, så den ikke stivner. Det som har stivnet, er stivnet for alltid. Og derfor er det viktig å være i bevegelse. Og viktig å gjøre de riktige øvelsene, noe man får i fysioterapi behandling. Dessuten, skulle jeg få noe problemer med ryggen i fremtiden pga av becktereven og må gå sykemeldt for eksempel, så er det vikitig at jeg har diagnosen på papiret FØR jeg får barn. Det handler jo om forandringer i IS-leddene, som er svært vanskelig og få påvist etter man har født barn, for da forandrer jo bekkenet seg av helt andre årsaker, hehe. Så ja, greit å får det gjort nå, før det er for sent. Tiden raser jo bare avgårde, det samme gjør alderen lol. Og man vet jo aldri når ting skjer! Endret 30. august 2008 av Remember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 30. august 2008 Forfatter #163 Del Skrevet 30. august 2008 I dag har jeg vært på 2 turer på 50min. Altså gått 100min tilsammen. Nesten to timer, er fornøyd med det! Har også vært en bitteliten tur hos tante. Bare for å se hva hun hadde fått i gave. Hun fylte jo 49år i går. Ellers har dagen vært stille og rolig ja. Kanskje like greit, da formen ikke er helt på topp enda, selvom jeg er mye bedere! Nå skal jeg legge meg, er sliten. Tenkt mye i dag...alt for mye, tror jeg. Blir litt ør i hodet av det, faktisk. Hehe Nattinatta! :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 31. august 2008 Forfatter #164 Del Skrevet 31. august 2008 Da har jeg nettopp kommet hjem fra en 45min gåtur! Begynnt å komme inn i den rytmen igjen merker jeg. Den vanen som jeg hadde før sommeren, med å gå minst to turer om dagen. Herlig det. Gjør veldig godt på kroppen. Så det er iallefall et av målene mine for høsten. Fortsette med gåturene mine, selv på de dager man egentlig ikke har så lyst. Det blir sikkert nok av de dagene utover kalde høstkvelder ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 1. september 2008 Forfatter #165 Del Skrevet 1. september 2008 Huff, jeg er usikker akkuratt nå Har vondt i magen og får nesten ikke sove om natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. september 2008 #166 Del Skrevet 1. september 2008 Awww. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 1. september 2008 Forfatter #167 Del Skrevet 1. september 2008 Takk Forteller deg siden jeg, har ikke lyst til å utdype her. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 1. september 2008 Forfatter #168 Del Skrevet 1. september 2008 Vi sees jo på onsdag, kan jo prate litt da, eller hur? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. september 2008 #169 Del Skrevet 1. september 2008 Jupp, selvsagt, det kan vi vet du! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 1. september 2008 Forfatter #170 Del Skrevet 1. september 2008 Nå er alt bedere da, hehe Skal forklare til Onsdag jeg, litt vanskelig å ta det over meldinger synes jeg. Men tusen takk for facebook melding!! Ja, jeg har det bra altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. september 2008 #171 Del Skrevet 1. september 2008 Okay, godt å høre! Blir bare beskymra vet du. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 4. september 2008 Forfatter #172 Del Skrevet 4. september 2008 I dag begynner jeg på skolen!!! Tannlegeassistent studiet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 4. september 2008 Forfatter #173 Del Skrevet 4. september 2008 Første dagen på skolebenken er omme! Og det har gått kjempe bra! Hadde en kort dag da, slutta faktisk 11:30. Så ingen brå og hard start i det hele tatt. Tror dette kommer til å gå kjempe greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 5. september 2008 Forfatter #174 Del Skrevet 5. september 2008 Litt trøtt akkuratt nå :søvn: Sitter her mens jeg spiser frokost. Brødskive med servelat. Jau. I dag skal vi ha Anatomi, fysiologi & sykdomslære den første halvdelen av dagen. Det kan bli spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 5. september 2008 Forfatter #175 Del Skrevet 5. september 2008 Anatomi, fysiologi & sykdomslære delen av dagen er over. Gikk ganske greit ja, men herregud så masse pugging det handler om! Masse Latinske ord som skal sitte om 3,5mnd.... jau da. Nå er det IT fag, ergo hvorfor jeg sitter her og skriver, hihi Vi har en aldri så liten pause! Har ingen planer i kveld jeg. Daniel skal ut med en venninde, Yvonne er i Kristiansand og Silje er i Bergen. Så da får jeg vel benytte fredagskvelden min til pugging av medisinske begreper på latin. JAU DA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 5. september 2008 Forfatter #176 Del Skrevet 5. september 2008 Jau da, da sitter jeg her og pugger alle de forkjellige navnene på knoklene vi har i kroppen, de norske og de latinske navnene på knoklene Vi har da altså 206 stykker. Herre-Jesus. Hvordan skal jeg klare å huske alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 6. september 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 6. september 2008 Okay, nå har jeg klart å pugge alle knoklene vi har på overkroppen. Sitter ganske greit nå, så føler jeg har kommet et lite stykke på vei iallefall! I morgen får jeg konsentrere meg om underkroppen også. Det MÅ sitte til Mandagen altså, for da begynner vi med noe nytt som skal pugges! Og da er det greit at dette iallefall sitter sånn nogenlunde!! Skal sitte en liten time til med denne flotte tegningen av et skjelett jeg har fremfor meg, men skal ut i ettermiddag. Med Daniel, moren til Daniel og en venninde av moren. Blir nok koselig det, og blir litt godt og kunne tenke på noe annet en stund. Håper jeg klarer å koble litt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 6. september 2008 Forfatter #178 Del Skrevet 6. september 2008 Nå sitter jeg hjemme hos Daniel. Vi har da vært ute og spist i dag, på Bella Napoli. Nå spiller vi et dataspill sammen hehehe Koser meg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 7. september 2008 Forfatter #179 Del Skrevet 7. september 2008 Tankene mine løper litt løpsk i dag jeg tenker på så mye rart. Så mye dumt! Det typiske "hva hvis...", "hva hvis han...", "..lurer på om det skjer uten at jeg vet det" type tanker. Vet at det er dumt, men klarer ikke helt la være akkuratt i dag Men, det positive et at nå kan jeg alle navnene på knoklene våres helt utenatt! På både Latinsk og Norsk, muntlig og skriftlig! Det er jeg kjempe glad for! Puh puh! Nå må jeg repetere og repetere litt hver dag, til jeg blir gal i hodet, bare sånn at det sitter og blir sittende en stund! ( iallefall frem til eksamen ). Nå skal jeg tilbake til bøkene jeg. Prøve å være littebittegrann flink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 8. september 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 8. september 2008 I dag har jeg fått tankene mine litt på avstand, nå på kvelden. Og det har vært godt! Fikk pratet litt med mamma'n min om det , og kommet på litt bedere tanker. Vet at det fortsatt vil gå opp og ned, men akkuratt nå har jeg en mye bedere følelse i magen min! I dag hadde jeg Medisinsk terminologi på skolen. MASSE ord jeg aldri har hørt om før. Ble rett og slett litt skremt. Så masse som må pugges!! Hvordan skal dette gå da mon tro :klø: Huff... I morgen begynner Daniel og jeg på dansekurs! Må si jeg er spent ja, hehe. Aner jo ikke helt hva jeg går til. Det heter boogie woogie, og er visst litt mer avansert en swing. Men er noe av det samme! Blir vel litt Bambi på isen til og begynne med, tenker jeg. Men gøy blir det helt sikkert!! Nå er det kveld, og jeg er både trøtt og sliten. Blir ikke så lenge til natta for min del nei... :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå