Gå til innhold

Remember sin dagbok :)

Remember

Anbefalte innlegg

Okay. Da sitter jeg her foran Daniel sin laptop og venter på kveldsmat. Hihi. Det er han og moren hans som driver og styrer med det. :rosasmil:

Vi har vært i Sverige i dag og handlet litt. I Tärnaby. Sånn ca. 3timer å kjøre fra Dønna, en vei. Pluss 2 forkjellige ferjer da. Så litt av en harrytur :ler:

:hoppe: hihihi.

I morgen skal vi i bryllup, til en av kameratene til Daniel. :jepp: Det blir sikkert koselig. Har aldri vært i bryllup før jeg, så det blir nok en opplevelse ja :)

Nei, nå skal jeg gå og få i meg litt mat. :)

God kveld videre! ;)

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg tilbake i Oslo igjen gitt! :rosasmil:

De to siste ukene har gått super duper fort! Og nå er den siste uken av sommer'n allerede her... jau da. Men håper på en fin høst! :)

Bryllupet på lørdagen var kjempe koselig. Hadde det både koselig og artig :)

Danset, sang og lo. Hehe. yup ;)

Har nå sagt ja til og begynne på dansekurs sammen med Daniel...hihi :rosasmil: Vet ikke helt når og hvor enda, men ikke så lenge til, tror jeg! :)

Jeg sa egentlig nei til å begynne med, fordi jeg føler jeg ikke har sånn veldig god rytme :sjenert: , men det er vel noe man kanskje klarer å lære seg?!

God trim er det også. Og dessuten er det godt og kunne glede Daniel såklabert, i det å bli med på noe han har kjempe lyst til! :rosasmil:

Også skal det sies at det ikke er dumt og lære seg litt dans! :)

Toget kom inn til Oslo klokka 06:43 i dag tidlig. Sov vel en tre timer tilsammen på toget. Klarer ikke sove godt i sittende stilling altså. Så merker jeg er litt redusert i dag ja, hehe. Men sovner nok greit til kvelden, håper jeg :rosasmil:

Har ingen planer i dag. Skal ut på tur etterpå, ta en varm dursj og pakke ut. Sette i gang en vaskemaskin. Har en del skittentøy med meg hjem.

Ellers skal jeg bare ta det med ro og oppdatere facebook med noen bilder fra Dønna. Jau da. Dagens store planer dere... :ler:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da, gleder meg til å høre fra reisen deres! Takk for hyggelig kort forresten. :)

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig det veit du frøken! :rosasmil:

Jeg er trøtt og sliten, men samtidig så kjeder jeg meg, lol :ler:

Aner ikke helt hva jeg skal finne på heller, har ikke lyst til å gjøre så mye ut av meg akkuratt. Heldigvis går det mot kveld, og jeg kan legge meg om ikke alt for lenge! :)

Har skrevet noen sider i min 'private' dagbok. Bare for å samle noen tanker og huske alt som har foregått de siste ukene. :rosasmil:

Bladd igjenom bilder og "sett tilbake", Jau, artig det altså :briller:

Rart at hverdagen starter igjen nå!! Sommer'n er over for denne gang og nå er det tilbake til det normale. Men egentlig er det litt godt også. Har jo hatt en kjeeeempe lang ferie og begynner å føle meg moden for hverdagen igjen. Har faktisk savnet det å ha litt rutiner på ting og tang ja. Av en eller annen grunn så faller alt det derre bort i ferier, hihi. :rosasmil: Men det er vel kanskje hele vitsen med ferier! :)

Synes det begynner og bli kaldt på kveldene nå jeg! Sitter her og fryser litt faktisk. Brrrr. Høsten står visst for tur! :Nikke:

Og det gjør ingenting, synes høsten er koselig jeg. Elsker når trærne er i alle slags farger, røde, gule, grønne.... det er så pent! :rosasmil:

Dessuten synes jeg det er litt små koselig og rake i hagen når alle bladene har falt, hihi. :rosasmil: Spesiellt når man gjør det sammen med noen og man kan skravle til tunga er nummen! Da koser Desireé seg! ;)

Nei, huff. Kanskje jeg skulle spise en brødskive til kvelds..... :)

Hmmmmm....... syltetøy hørtes litt godt ut! :)

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. En regnværsdag gitt :regn: Men skal visst bli sol til kvelden!

Noe som passer meget bra i min bok ;)

Skal vi se, så langt i dag har jeg ikke gjort så mye. Stod opp klokka 10, med hovene øyne og hår til alle kanter. Har nok sovet ganske hardt ja :ler:

Men jeg husker hva jeg drømte, hihi :rosasmil: Ikke det at det var så spennende da. Ikke noe å skrive om, hehe. Bare litt gøy de gangene man husker hva man har drømt :)

Skal på kino i kveld, sammen med Daniel. Skal se den derre Mumien. :)

Men innen den tid skal jeg spise litt mat, brette sammen nyvasket klær og slike nyttige ting. Trengs nok en runde med støvsugeren også! :Nikke: Men ikke sikkert det blir noe av før i morgen... :ler: Vi får sjå etterpå, hva humøret tillater! ;)

Har fått dilla på den nye sangen til Marit Larsen jeg! Den heter visst 'If a song could get me you'. Synes den er søt jeg! :rosasmil: Den har en slik koselig melodi som får deg i godt humør. Iallefall får den meg til å smile litt når jeg hører den på radioen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom hjem fra kino for en liten stund siden. Har hatt en kjempe flott kveld! :rosasmil:

Møtte Daniel ved Eldorado kino. Gode klumpen min stod der og ventet på meg! :)

Så på den Mumien flimen. Synes den var helt okay jeg. Ikke akkuratt den beste filmen jeg har sett, men absolutt en god 3'er i min verden ;)

Etter filmen satte vi oss ned og tok oss et glass vin. Skravla litt og sånt som det :rosasmil: En kjempe flott kveld og sitte ute på. Sol og varme. Kunne ikke blitt bedere nei :rosasmil:

Var så godt å se han igjen! Vet at vi har bodd sammen dag og natt de to siste ukene, vært sammen 24/7 på ferie hehe, og at en dag fra hverandre sikkert ikke er en dum ting. Men!!!! har blitt så vant med å våkne om morningen og se han ligge på magen mens han enda snorker! :ler: Han er så søt så! :rødme:

Så i dag tidlig når jeg våknet her hjemme, så var det altså noe som manglet :cry: hehe. Synes det var litt tomt ja. Huff :rosasmil:

Man bli visst litt fjollete av denne kjærligheten! :rødme:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja, jeg forstår hva du mener. :kose:

Selv reiser jeg igjen til min kjære til uka, på onsdag. Gleder meg like mye som sist! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, så koselig da! Bare en uke igjen da jo! :rosasmil:

Har visst blitt litt forkjølet jeg. Kjedelig! Men ikke noe å gjøre med. Annet enn nesespray, halspastiller, kleenex og paracet hvis nødvendig! :forkjola: Og kanskje noe varmt å drikke til kvelden! En kopp kakao!

Får besøk av Daniel etterpå. Skal lage middag til han, hihi. Ikke noe fancy da!

Spurte han hva han ville ha, og svaret var : Fiskeboller i hvit saus. hehe. :ler:

Enkelt og greit! Godt er det også! :rosasmil:

Har støvsugd i dag. Rydda litt på soverommet. Men mangler egentlig en slags kommode eller noe lignende til å stappe ting i! Problemet er bare det at jeg ikke har plass til en kommode til her inne på rommet, urk! :sukk:

Jeg vil ha større soverom! Også vil jeg ha et 'walk-in closet' også, hihi :sur::fnise:

Har begynnt å tenke på julegaver nå! Bare tanker enda. Har ikke penger til å kjøpe noen julegaver denne måneden, men har da begynnt å tenke på hva jeg skal kjøpe til hvem. Ikke lett skal jeg si deg! Synes bare det blir verre og verre for hvert år som går! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, du får ha god bedring da. :klem:

Dere får hygge dere. Mr. S er også veldig glad i fiskeboller, haha. :ler: Menn altså. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :klem:

Og haha! Artig! :ler:

Men det er egentlig veldig greit det da! Er ihvertfall ikke vanskelig å lage middag til dem med slike ønsker hehe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har du helt rett i! Tror vi må begynne med å lage mat, til nå har vi jo kun gått på restauranter og slikt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det er jo kjempe koselig det da :) Men såklabert, blir jo litt dyrt i lengden ja. :rosasmil:

Dere kan jo lage mat sammen, det er så romantisk så :rødme: hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, hehe, det er nettopp det, blir litt dyrt. ;) Men vi kan alltids lage mat sammen, dog han deler kjøkken med ørten andre. Det går vel på et vis antar jeg. Tenkte å lage kokebok til ham i bursdagsgave forresten, tror det hadde vært litt morsomt - i tillegg til at det blir en personlig gave. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, men det gjør Daniel også. :)

Han deler kjøkken med 5 andre folk, hehe. Men vi har da laget mat sammen på det kjøkkenet der vi! Gikk så fint så. :rosasmil:

Det hendte jo at noen andre skulle ha noe å drikke eller noe sånt. Kanskje litt rart at det kommer mennesker du aldri har sett før, haha, men synes egentlig det har godt veldig greit :rosasmil:

Her hjemmet er det jo mamma og Silje som vi må forholde oss til. Synes faktisk det er litt mer slitsomt, lol :ler:

Nei, gleder meg til den dagen jeg har eget kjøkken jeg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, sant det, hehe. Tror det bor rundt 10 mennesker der eller noe. Men det går nok. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, såpass. Hehe. Da er det ekstra flott at han har eget bad iallefall! :rosasmil: Ville vært litt ekkelt å dele bad med 10 andre mennesker, som man egentlig ikke kjenner. :eeeh:

Skal hoppe i seng nå jeg. Er sliten og trøtt. Det stikker i hele kroppen og det svir i øynene. Dumme bakterier! :sur:

Blir vel en stille og rolig dag på meg i morgen ja. Bortsett fra at jeg har en time på Diakonhjemmet sykehus klokka 14. Bare en kontroll time for røngten og/eller CT av rygg og bekken, for å se hvor mange forandringer jeg har siden sist jeg tok bilde. Får da vite hvilken grad av Beckterev jeg har.

Nei, nå må jeg finne senga tror jeg! Er kjempe sliten :søvn:

Nattinatta! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ha lykke til i morgen da! :kose:

Ja, nei, det hadde IKKE vært aktuelt å være der hvis han delte bad med 10 stykker altså. Ææææsj! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt litt dårlig jeg. Kjedelig altså. Snørrete og litt vondt i hodet :(

Føler meg tufs. :unsure: Ærsj også!!

Har visst smitta Daniel'en min også :omg: Han har sår hals i dag. Dakkar vennen min :unsure:

Skal besøke han i morgen kveld. Da får jeg ta ekstra godt vare på gutten min :)

Ja, tar det helt med ro i dag jeg. Sitter bare og ser på TV. Drikker te og prøver å få i meg litt mat. Satser på at jeg føler meg mye bedere i morgen!! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det går fort over! Dytt i deg masse C-vitaminer, så går det nok bedre. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :)

Er allerede mye bedere i dag jeg! Noe som er flott! :)

Men stakkars Daniel er på det verste akkuratt nå :tristbla: Så han orker ikke noe besøk i dag. Stakkars vennen min :tristbla: Synes kjempe synd på han, ikke noe godt å være syk! :tristbla: Men håper han blir bedere til i morgen :)

Siden jeg er i mye bedere form i dag, skal jeg ut og gå tur etterpå. Skal bli godt det! Leeeeenge siden sist nå altså. Og i dag er det jo så fint vær også. Perfekt å gå tur i :) Ikke for varmt, ikke for kaldt! :)

Ellers skulle jeg egentlig i 50års-slag i dag, men ble hjemme jeg. Hoster og nyser enda, og vil ikke smitte noen fler nå. Hehe... har allerede gitt min dose til Daniel :sjenert: Så fant ut at det var best å bli hjemmet, hehe. :)

Foressten så gikk timen på Diakomhjemmet kjempe bra. Tok masse blodprøver, målt hvor bøylig ryggraden min er og noe andre greier, ikke sikker på hva alt var jeg! Men må dessverre videre til MR. Ærsj altså, MR - maskinene er så ekkle! :sukk: Jeg som håpet at Røntgen og CT-bildene skulle være nok. Fastlegen min sa at det skulle være mer enn nok til å stille diagnosen.

Men men, sånn kan det altså gå! :sukk: Får innkalling i posten. Er lang ventetid på MR da. Kunna ta alt fra to til tre mnd faktisk. Så det er jo bare å vente det. :)

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...