Anglofil Skrevet 9. august 2008 #121 Del Skrevet 9. august 2008 Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 9. august 2008 Forfatter #122 Del Skrevet 9. august 2008 LOL! 15timer til flybussen går.... lol!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. august 2008 #123 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Du altså! Mvh Yvonne Endret 9. august 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 9. august 2008 Forfatter #124 Del Skrevet 9. august 2008 hahahaha. Ja..herregud. Som jeg sa, "fjortis", og helt på jordet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. august 2008 #125 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Har du lyst, har du lov! Mvh Yvonne Endret 9. august 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 9. august 2008 Forfatter #126 Del Skrevet 9. august 2008 LoL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. august 2008 #127 Del Skrevet 9. august 2008 Vart du skræmt no? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 9. august 2008 Forfatter #128 Del Skrevet 9. august 2008 Lettere sjokk-skadet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. august 2008 #129 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Mohahaha. Mvh Yvonne Endret 9. august 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 9. august 2008 Forfatter #130 Del Skrevet 9. august 2008 Hahaha. Herregud. Overtrøtt og somerfugler i magen er en dårlig kombinasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. august 2008 #131 Del Skrevet 9. august 2008 Ja, jeg tviler ikke. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 10. august 2008 Forfatter #132 Del Skrevet 10. august 2008 Jau. Fikk omtrent ikke sove i natt heller da, lol. Lå våken lenge før jeg klarte og sove. Våknet etter bare et par timer! Og siden da, har jeg sovet sånn nå og da. Ja, ja! Dette blir bra! I dag er iallefall dagen! Og jeg er klar som et egg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. august 2008 #133 Del Skrevet 10. august 2008 Haha, jeg våknet klokka 7.30, da var det umulig å få sove igjen. Så jeg har sitti og spilt The Sims 2. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 10. august 2008 Forfatter #134 Del Skrevet 10. august 2008 Oj sann!! Da har du vært oppe tidlig ja! :rosasmil: Ble det sent i seng i går da? Kanskje jeg skulle spille litt sims 2 jeg også haha! Får iallefall timene til å gå fort! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. august 2008 #135 Del Skrevet 10. august 2008 Nja, snakket med mistermannen fram til halv to, gikk og la meg ikke så lenge etter det. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 13. august 2008 Forfatter #136 Del Skrevet 13. august 2008 Jau. Da sitter jeg her på Dønna da. Det er kjempe flott her oppe Har bare tid til et lite besøk her inne, men vill bare hoppe litt for at jeg faktisk er fremme.... :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. august 2008 #137 Del Skrevet 13. august 2008 Så bra at du trives da, håper bare du ikke gror fast der oppe. Kos deg videre vennen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 19. august 2008 Forfatter #138 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Haha. Nei da, gjør nok ikke det. Er flott her, kjempe fint, men det er jo litt stusselig også. Stille og rolig. hehe. Trives kjempe godt her, det gjør jeg, men ville aldri bodd her, tror jeg. Hihi :rosasmil: Men herregud, det er jo et kjempe flott feriested! Og yup, jeg koser meg kjempe masse her. Både fordi jeg er sammen med Daniel, og fordi familien hans har tatt meg kjempe godt i mot! Men blir koselig og komme tilbake til Oslo igjen. Så du og jeg kan finne på noe også!! hehe. Klem Endret 19. august 2008 av Remember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 19. august 2008 #139 Del Skrevet 19. august 2008 Så godt å høre, du får hilse så mye. Ja, vi må gjøre det. Jeg reiser dog til Kristiansand på fredag, er ikke hjemme før på søndag. Og mandag er det jo skolestart. Så vi får ta det helgen etter det igjen eller noe. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 21. august 2008 Forfatter #140 Del Skrevet 21. august 2008 Nei da. Jeg er ikke hjemme før Mandag jeg heller. Toget hjem går Søndags ettermiddag fra Mosjøen. Kos deg i Kristiansand da. Hehe. Tror vel kanskje ikke det blir no problem Stor kosemos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå