Remember Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #81 Del Skrevet 26. juli 2008 Drar på stranda om en time, hurra!! Det skal bli godt og dyppe tærne i vannet ja. Bare 2 dager til jeg drar. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #82 Del Skrevet 26. juli 2008 Hjemme fra stranda, at last. :rosasmil: Var stappa fullt der, som forventet. Men vi fikk oss da en plass og sitte alle mann! :rosasmil: Akkuratt nå står gradestokken på 34grader her, i skyggen. Ikke rart jeg går ut av mitt gode skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. juli 2008 #83 Del Skrevet 26. juli 2008 Så deilig da. Får håpe du ikke går ut av ditt gode skinn da, det hadde vært mindre pent mener jeg. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 26. juli 2008 Nei, hehehe, du sier noe! Godt på stranda, ja. Men godt og komme hjem også, og få litt skygge! Jeg har aldri vært noe spesielt glad i tropevarme, egentlig. Liker det best når det er en 20 til 25grader jeg. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 26. juli 2008 #85 Del Skrevet 26. juli 2008 Ja, sant det. Akkurat nå er temperaturen her passe, har ligget i skyggen på terrassen og lest en bok. Mye mer enn 25 grader kan bli litt for varmt ja. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #86 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Phhheeewwwwww.....puh.....puh...puh. VARMT!!!! Klager ikke! Bare synes det er utrolig varmt! +35grader i skyggen!! Herre-min-hatt!! Har vært noen timer på stranda i dag også. Det var 24grader i vannet, så det var lett og duppe seg under i dag ja! :rosasmil: Endret 31. juli 2008 av Remember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #87 Del Skrevet 31. juli 2008 Huff, er så leit når ting ikke går som forventet. :gråte: Nå ble det ingen tur på meg alikavel, og det er jeg lei meg for. :gråte: Men det er ikke det at jeg ikke fikk dratt som plager meg. Det gjør ingenting og være hjemme i ferien. Det som plager meg, er det faktum at det enda er 3uker til Daniel kommer tilbake. 3 uker virker utrolig lenge akkuratt nå. Jo, alle har vel godt av å være fra hverandre innimellom, men nå har ikke Daniel og jeg vært sammen så veldig lenge, og det beskymrer meg en god del, at kanskje følelsene mellom oss blir borte i løpet av de neste ukene. Mye kan skje på noen uker, når man bare har vært sammen en kort stund og ting fortsatt er nytt. Sånn tenker jeg, iallefall. Prøver og være positiv, jeg gjør virkelig det! Men det funker ikke så bra for meg akkuratt nå. Og det må da være greit og *furte* i noen dager. Være litt lei seg. Det er jo en måte og bearbeide følelsene sine på. Ihvertfall for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #88 Del Skrevet 31. juli 2008 Tror jeg skal rydde på rommet jeg, så har jeg noe annet og tenke på en litta stund... :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #89 Del Skrevet 31. juli 2008 Kom aldri noen vei med den ryddinga jeg gitt! Hihi :rosasmil: Sånn kan det altså gå.. Er litt giddalaus i dag. Har ikke helt vært dagen min i dag. Har gitt litt opp, kjenner jeg. Litt sliten og lei. Sånn er det vel bare noen ganger.. :rosasmil: Er så stiv i nakken at jeg har litt hodepine. Blah. Ikke noe godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 1. august 2008 Forfatter #90 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) God morgen! Ja... det er en god morgen i dag! :rosasmil: Det er sånn halveis sol og sky i dag, som er det beste været som finnes, synes jeg. Ikke for varmt, ikke for kaldt. Litt sol, litt skygge. Topp! :rosasmil: Det er så rart hvor fort ting kan snu seg. Hehe. Nå har jeg øynet et lite håp om noe, men er ikke sikker på om det kan utføres eller ei. Det finner jeg iallefall fort nok ut. :rosasmil: I dag skal jeg ut med venninder og spise. Skal bli koselig det. :rosasmil: Blir enten Fridays eller Bella Napoli, tenker jeg. Hihi. Er liksom de stedene vi pleier og havne på! :rosasmil: Humøret er bedere i dag. Litt opp og ned, men sitter med en litt bedere følelse i magen i dag. Og litt er bedere enn ingenting, after all. :rosasmil: Tror det kommer til og bli en fin dag! Endret 1. august 2008 av Remember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 1. august 2008 Forfatter #91 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg er hoppende glad, bokstavlig talt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 2. august 2008 Forfatter #92 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Jeg skal til Dønna alikavel!!!! A rampam pam pam pam!! Endret 2. august 2008 av Remember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 2. august 2008 Forfatter #93 Del Skrevet 2. august 2008 Det øsepøser ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. august 2008 #94 Del Skrevet 2. august 2008 I know! Synes det bare er deilig jeg da. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 2. august 2008 Forfatter #95 Del Skrevet 2. august 2008 Ja, jeg bryr meg egentlig ikke, så lenge jeg slipper å være ute i det, hehe :rosasmil: Kan regne så mye det vil for min del i dag! Skal regne helt til Mandag da.... det kan bli litt kjedelig. Men bare godt at det er litt kjørligere...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 2. august 2008 Forfatter #96 Del Skrevet 2. august 2008 Usj...så kjedelig det er i dag!! Vil spille sims 2, men det funker ikke på pc'en akkuratt nå Må visst fikse noen greier først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 2. august 2008 #97 Del Skrevet 2. august 2008 Nommen. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 4. august 2008 Forfatter #98 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Bare litt kjedelig at det ikke funker når man får tilbake den "Sims 2 lysten" hehe :rosasmil: I dag er det ganske så overskyet ute, og en ganske grei tempratur! Skal vel ikke finne på no voldsomt mye i dag, men skal på en gåtur etterpå! :rosasmil: Kjennes ut som dette blir en kjedelig dag, hehe. Kanskje jeg skulle begynne og pakke. Er 6 dager til Søndag da men, hehe. Kanskje litt dumt og begynne i dag ja. :rosasmil: Har jo en DVD eller to jeg ikke har sett enda da. Men egentlig er jeg ikke i et sånt 'se en film' humør. Så vet jeg ikke om jeg gidder det heller. Kan jo alltids ty til litt rydding og vasking da. Aldri dumt og ta i et tak på det området! Finnes jo alltid noe man skulle ha ryddet eller vasket. :rosasmil: Og dessuten går timene fort da.... Nei huff, kjedelig! Håper dagen går fort! DAG GÅ FORT! Endret 4. august 2008 av Remember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 5. august 2008 Forfatter #99 Del Skrevet 5. august 2008 5 dager til reisen. :rosasmil: Gleder meg til det. Men gruer meg også litt. Propellfly liksom. lol. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 5. august 2008 Forfatter #100 Del Skrevet 5. august 2008 Akkkkkkkk! Kjeder meg! Har lyst til å gjøre noe, men vet ikke helt hva... Kanskje jeg skulle prøve å installere SIMS 2 igjen... kanskje det vil funke da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå