Gå til innhold

Remember sin dagbok :)

Remember

Anbefalte innlegg

Søndag igjen :) Det snør sånn smått ute, og jeg sitter her med dyne å koser meg! Er hjemme hos Daniel enda, og reiser ikke hjem før i morgen tidlig :)

Var jo på kino på fredagen. På ringen kino og så på Bolt. I 3D. Kjempe kuli! Det var virkelig levende, og filmen var søt altså :)

Frister veldig å dra tilbake på ringen, når neste film i 3D eventuellt kommer ut :)

Ellers har helgen vært stille. På lørdag gikk vi oss en tur i det strålende været. Lagde middag og spillte sammen. Hihi. :)

Og i dag blir nok dagen stille og rolig også! Skal spise ostesmørbrød om litt, og spille litt sammen. Men jeg skal også laste ned en episode til av de unge mødre! :jepp:

Ha en fin søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for hilsen i dagboka :vinke:

Håper du får ei fin helg :)

Edit: så at du kansje er gravid, vil bare ønske deg lykke til, og krysser fingrene for deg!!

Endret av Malina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det tirsdag da folkens, allerede! :)

I morgen skal jeg på "shopping" i Sverige igjen. Gleder meg litt til det, blir godt å komme seg lit ut og bort for noen timer :)

Skal vi se. På Søndag fikk jeg altså denne forferdelige mensen alikavel. Ca. 3 dager på overtid. Huff. Et nederlag får man si. Men sånn er det bare! Kanskje er vi heldigere neste måned :) For selvom det ikke var planlagt denne gangen, så ble jeg vant til tanken og begynnte å glede meg. :)

Nå har det seg også sånn at jeg da har søkt på ny jobb, som sekretær på en ungdomskole. Skal vii ha barn, vil jeg gjerne være ute i jobb så lenge som mulig, og spare mest mulig penger :) Var på intervju på Mandag, og det gikk kjempe flott! Hun sa at jeg mest sannsynelig fikk jobben, men for sin skyld måtte hun snakke med rektor og sånt. Skulle ringe meg i løpet av denne uka. Så nå bare går jeg å venter spent!! :hoppe: Håper virkelig jeg får denne jobben! Hadde vært så bra! :hoppe:

Ellers så har dagene vært stille. Bare går å venter jeg, på at ting skal skje, lol :fnise: Jobb, ny leilighet, barn.... og alt det som hører med da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra vennen, jeg er stolt av deg! :klem:

Og selv om det ikke gikk denne gangen, så kommer nok barn og alt som hører med fortere enn du aner skal du se. :)

Vi har en date onsdag 18. mars, sant?

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har vi :jepp:

Skal jeg komme til deg, eller skal du komme til meg? :)

Og tusen takk :klem:

Det gjør nok det, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan godt komme til deg jeg, for jeg reiser til Mr.S etter å ha vært hos deg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vel, takk for besøket snuppis! Det var koselig å skravle litt igjen! :jepp:

Okay. I dag er det Søndag og Daniel kommer hjem fra en Bergenstur. Han har vært å besøkt søster'n sin, som er tannlegestudent. Hun har dermed brukt han til prøvekanin :ler: Dakkar...men så fikk han fylling på 2 tenner til en billigere penge da. Og det er vel positivt det! :)

Jeg drar til han etterpå jeg, skal være der til i morgen eller Tirsdag. Har ikke helt bestemmt meg enda. Kommer litt ann på om han skal jobbe etter skolen :)

Han sier han har en liten gave til meg :hoppe: Gleder meg til å se hva det er! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Okay, det er sent og jeg skal opp tidlig, men her sitter jeg alikavel. Skal straks i seng, måtte bare lage ferdig en collage jeg holder på med. En collage til Daniel og min sin 10mnds dag, som er om en uke! Allerede! :)

Tenk, nå er det bare 2mnd til, så har vi vært sammen et år allerede.

I morgen skal vi på visning, hurra! En leilighet på Nordstrand. Kjempe søt er den! Håper vi er heldige altså! Det betyr i såfall at vi flytter om bare et par uker! Alstå i slutten av April! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk bra på visning. De ringte oss i dag og sa at leiligheten er våres! HURRA! :hoppe: Men vi skal på en visning i morgen også, på en leilighet som er litt større. Venter derfor med å takke ja til den første til vi har vært der!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yup : hoppe:

Men vi takket nei, da vi vil ha noe større. Var jo bare 40 kvadratmeter. :)

Har vært på 4 visninger så langt, og skal på en til til uka igjen. Får vel bare krysse fingre og tær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daniel og jeg har fått leilighet. Vi skal skrive under kontrakt i dag. :hoppe:

Flytter ikke inn før 1.Mai eller rundt den datoen, men får nøkkel allerede 15.April :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg i dag, og har vondt i hodet. Ingen god blanding. :sukk:

Hmmm... ellers så tenker jeg masse om dagen. Gruer meg litt til alt forandrer seg, burde være glad, men blir litt trist også. Vet at det sikkert er normalt, men jeg vet ikke, henger meg litt for mye opp i det om dagen, merker jeg. :sukk:

Aner ikke helt hva jeg burde skrive her, men HUFF, noen ganger er det litt greit å si hva man føler til et sted som dette, når man har det litt rart om dagen og ikke helt vet hvem man skal snakke med, hva man skal si eller om man i det hele tatt vil si det "out loud" :sukk:

Men ja, jeg synes det er litt rart og vanskelig om dagen, men det går vel over etterhvert det også :)

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syk :( Feber, snørrete, vondt i hodet, stikker og verker i hele kroppen, svir i øynene, klør i halsen.... hurra for influensa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...