Gå til innhold

Remember sin dagbok :)

Remember

Anbefalte innlegg

Samme her, er veldig glad i julen jeg også! Men det skal bli deilig å finne fram sommerklærne igjen. ;)

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var Mandagen over allerede gitt. Huff, som tiden flyr! :sukk:

Begynner å føle meg gammel faktisk :sukk: Men men, nok om det.

I dag har jeg tatt kopier av vitnemålet mitt fra vidregående. Skal jo sendes inn ganske snart... :)

Har søkt på førskolelærer utdanningen, og jeg storgleder meg til å begynne! Aldri trodde jeg at jeg noen gang kom til å si dette, men jeg savner det å studere! :sjokkert: Gleder meg til å starte faktisk! :rosasmil:

Øyet mitt har begynnt å gjøre vondt. Stor sjanse for at jeg har fått regnbuehinnebetennelse, igjen! :gråte:

Har hatt det to ganger før. En gang i år 2006 og en gang i 2007/2008. Hadde min siste time hos øyelegen i Januar 2008.

Huff! Orker ikke tanken på enda en omgang med øyedråper, øyekremer, piller og en så stor uvidet pupill at du ser ut som djevelen selv!!

Skal se det ann i noen dager. Men roer det seg ikke, har jeg ikke annet valg enn å dra til øyelegen jeg går hos.

Ja ja...

Sitter nå her, foran Pc'en og gjesper som en gal. Med andre ord, så er jeg kjempe trøtt. Var oppe i 6-tida i dag, fikk ikke sove lenger.. :)

Tven står på i bakgrunnen. "Sex in the city" er på, hehe :)

Men nå skal jeg legge meg og lese litt i sengen før jeg slukker lyset for i dag :)

I morgen skal det visst regne... ærsj. Men men...:)

Natti natt.. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy å høre, håper virkelig at du kommer inn altså!

Nei, ikke si at du har fått betennelse nå igjen? Får håpe det ikke er det, veit hvor vondt du hadde det sist. :klem:

Sees i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi sees i morgen! Klokken 13.00!

Jeg er på senteret ved 12 tiden, hehe, skal på Holmlia først :)

Så jeg tar meg en liten titte runde mens jeg venter på deg! :)

Kan vi ikke møtes ved Narvesen der?

Og ja, øyet føles litt bedere nå, men jeg har blitt lurt før, haha.

Snakkes i morgen da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Da var tirsdagen over også gitt :)

Synes dagen har sust forbi i en mega fart, egentlig.

Men then again, det synes jeg vel alltid at dagene gjør, i grunn. :jepp:

I dag har jeg vaska litt her hjemmet. Under sofaen og det hele! Ikke verst, synes jeg selv da, hehe :briller:

Har vært på en aldri så liten kveldstur med mamma også. Synes det er herlig å gå seg en tur sånn ut på kvelden en gang :)

Ikke vet jeg helt hvorfor. Men kanskje mest fordi det er godt med litt frisk luft før man skifter til pyrsjen og tar kvelden :)

Har også spillt litt sims 2. Hehe. Har helt dilla på dette spillet, selvom det går i rykk og napp. Spiller i en periode så ofte jeg har tid, men så blir jeg lei av alt som begynner med sims. Da legger jeg spillet til side i flere måndter, før jeg spiller igjen... :)

Men men, nå skal jeg til å legge meg. Begynner å nærme seg midnatt, og jeg skal opp tidlig i morgen.. :)

God natt, sov godt. :sove:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagen er snart over for denne gang.. :)

I dag føler jeg at jeg har fått gjort en masse fornuftige greier! :jepp: En bra avsluttning på helgen :)

Har vasket fra topp til tå. Vinduer, gulv og alt i midten, for å si det sånn. Nå skinner det! :juhu:

Har hatt en koselig helg. Vært mye hjemme og sett på filmer. Har også fått litt tid til å skrive noen brev. Har to venner som jeg skriver masse brev til. En av dem bor i Italia akkuratt for øyeblikket, og brev skriving er en måte og holde kontakten på. Skriver jo e-post også, men brev er litt koseligere. Synes nå jeg da :)

Nå skal jeg sette meg ned og se på TV, mens jeg tar et fotbad, jippi! Har gleda meg til det i hele dag, faktisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg akkuratt ferdig med og trimme på trampoline, i ca 20min :)

Phew, dette er en trim som virkelig tar på! :danse: Også er det gøy også :)

Nå skal jeg spise vannmelon, nam! Mens jeg ser på 7th heaven på TV. Hihi. :Hehe: Synes denne serien er litt søt :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg bare her og venter på og dra. Skal til øyelegen om en times tid. Regnbuehinnebetennelse på høyre øyet, again... :tristbla:

Ja ja, blir godt å hvertfall starte med alle disse øyedråpene som må til... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg i gang da. Skal dryppe øyet 8 ganger om dagen, øyesalve om natten. Slipper Atropine så langt. Hihihi. Beste av alt :hoppe: Skal tilbake til øyelegen neste Onsdag :)

Men det gjenstår jo å se hvordan det utvikler seg denne gangen da... har ikke vært så veldig heldig de tidligere gangene, for å si det sånn. :icon_neutral:

Kan bare håper på det beste, og det gjør jeg!

Nå skal jeg spise vannmelon, nam nam. Har fått helt dilla på vannmelon jeg. Er så godt og kose seg med på kvelden.... :)

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre at du har fått regnbuehinnebetennelse nå igjen! God bedring vennen. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det snuppa! :klem:

Heldigvis er betennelsen ganske liten, i forhold til alle de andre gangene hehe. Så er glad for det. Skal da være ferdig med dråper om 2 uker... :)

Merker at dråpene funker allerede faktisk. Så jeg er bare glad til jeg.. :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo flott da, kjipt om det hadde blitt skikkelig ille igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heldigvis. Slipper piller og alt det der :)

Nå er jeg nettopp ferdig med litt trampoline trim og skal til å se på DVDen "Rottatouille" hehe, ser litt morsom ut på reklamen! :jepp:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er. :) Jeg har selv sittet i møter i hele dagen. ;) Har aldri sett den filmen, men kunne vært morsomt å se en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også søkt på Tannlegeassistent utdanningen! :jepp:

Vel..det er et alternativ jeg har tenkt på en stund. Og nå er søknaden i boks!

Blir spennende og se hva jeg ender opp som etterhvert gitt... :skratte:

Førskolelærer VS tannlegeassistent.... hmmmm. Jo da..dette blir bra! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er. :) Jeg har selv sittet i møter i hele dagen. ;) Har aldri sett den filmen, men kunne vært morsomt å se en gang. :)

Joda...filmen var okay den, hehe, hadde sine artige momentos! Men ikke den beste filmen jeg har sett, for å si det sånn... ;) hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :goodbye:

Klokken er snart 09.00 og her sitter jeg, lys våken - klar for en ny dag! :Hehe:

Det regner ute...huff. Det er så grått og trist. I går kveld så tordna det faktisk! Trodde omtrent ikke mine egene ører... vi er jo i Mars! :overrasket: Men, det beviser jo bare nok en gang at klimaet er i forandring.

Påsken nærmer seg med store steg. Påsken kan være koselig den. Selvom den kan bli litt lang til tider. Skal på familiemiddag på påskaften. Det gleder jeg meg til. Synes det er kjempe, kjempe koselig og være sammen med familie og venner. Spise en god middag sammen og bare nyte kvelden. :klem1:

Jeg skal ikke på fjellet eller på ferie på noen som helst måte.:riste: Pleier faktisk og "bare" være hjemmet. Er ingen typisk Nordkvinne på dette området nei. Hater rett og slett og stå på ski. Slalom, snowboard eller langrenn... makes no difference. Har null niks interesse for noen av delene. :ironi:

Var et par år på Hafjell sammen med søster'n min, mamma, tanter og onkler, samt en del kusiner og fettere. (Når jeg var noen del år yngre.) Stod litt på slalom, men fikk aldri helt dreisen for det. Uff og huff :dåne:

Hadde mer lyst til å ake ned slalombakken... men det fikk jeg ikke love til nei. hehe :)

Men men...!

I dag skal jeg først og fremst tilbake til øyelegen. Øyet er kjempe mye bedere og jeg er nesten 100% sikker på at jeg kan trappe ned med øyedråpene fra i dag! :) Og det skal bli godt. Øyet blir både sårt og vondt av øyedråpene. :icon_neutral:

Ellers så er ikke planene så veldig store i dag. Skal trimme litt på trampoline, skal gå på en aldri så liten kveldstur med mamma.

Skal ta kopier av vitnemålet mitt nok en gang. Må sende det inn snarest til denne nye skolen også... :)

Ellers skal jeg bare ta ting som de kommer. Har dagen fri ;)

På Lørdag fyller Sunniva 1år! Da skal jeg i selskap! :mrgreen:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...