Gå til innhold

Remember sin dagbok :)

Remember

Anbefalte innlegg

LØRDAG!! HURRA!! Lørdager er herlige!! :jepp:

Så langt har jeg fulgt Daniel til t-banen, han er på jobb i dag dakkar. Deretter har jeg vært en tur på butikken, sammen med mamma. Etter det igjen var jeg på en 30min gårtur ute i kulda, hihi! Og nå sitter jeg her å skal til å spise middag. Laksefilet i pitabrød, med agurk, tomat, ost og dressing. NAM NAM!! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg vært å støpt på negler! Og jeg er veldig fornøyd! :jepp: Det er så utrolig herlig med med fine velstellte negler!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her hjemme hos Daniel :) Har nettopp spillt sammen :) Nå skal jeg henge opp klær til tørk, før jeg setter meg ned for å se litt 7th heaven episoder!! :o)

Daniel og jeg skal flytte sammen snart, hihi. Gleder meg til det. Har snakket om det en stund nå, og sett på noen leiligheter sammen. :) Så snart vi finner en leilighet som passer oss, så blir vi samboere! Hihi :)

Har også begynnt å prate om andre viktige ting. Barn, for eksempel. :)

Som om jeg hadde blitt gravid nå, så hadde det ikke vært noe problem. Da hadde vi gjort det beste ut av det og gledet oss sammen! :) Godt å vite at vi er på samme ståpunkt på akkuratt dette, for man vet jo aldri..... :)

Vi planlegger ikke barn akkuratt nå da, men vil ikke vente for lenge heller! :) Jeg har lyst på barn snart. Er jo snart 25år, ferdigutdannet, i et fast forhold og føler meg klar for det følelsesmessig. Men såklabert er det andre ting som skal ligge til rette også. Har lyst til å være Daniel & Desiree en liten stund til :)

Driver jo å skal ta lappen snart!!! Elsker å øvelseskjøre!!! hihi :) Skal KANSKJE ta oppkjøringen i Sandessjøen til sommeren....wooooow!! Hvis jeg føler meg klar for det da. Vil ha øvelseskjørt en god del mer først!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å lese, dette var spennende nyheter. :)

Får håpe dere finner dere en fin leilighet da, Mr. S og jeg ser etter det samme selv. Moro! ;)

Hvordan går det med jobbsøking og alt det der, eller skal du studere videre?

*klemme*

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gleder meg, hehe. Til alt! Til å kjøpe inn de tingene vi trenger, gjøre det koselig :) Daniel har det meste vi trenger fra før av da. Som kjøleskap, seng, vaskemasking, komfyr etc. Veldig kjekt! :jepp: Nå driver jeg å tenker (i mitt lille hodet) hvordan gardiner og diverse annet tilbehør jeg vil ha :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hå!

Omtrent nettopp kommet meg hjem fra fysioterapi. Har både trent i dag og fått behandling. Puh! Gjør litt vondt i det hun tar nakken min, men det føles godt etterpå :) Nå er jeg mye mykere og føler meg ganske fin! HURRA! :)

I dag skal jeg rydde og vaske, gå tur og begynne med litt jobb-søking. Har nå nemlig fått vitnemål i posten, og er offisielt tannlegeassistent, yay! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da sitter jeg her da, og venter på neste episode av 'unge mødre' :)

Var en tur på butikken i dag med mamma, og møtte på en venninnde, Aini. Hun er eks-kjæresten til fetter'n min :) En veldig hyggelig jente! Ble enige om å holde kontakten igjen, kjempe koselig det! Hun bor i Oslo og jobber på Lofsrud skole (som bare er 10min borte i gata her), så det blir ikke så veldig vanskelig å treffes ofte heller, når det passer for oss begge :)

Daniel er på jobb i kveld, dakkar. Er ikke hjemme før i 23 tiden i kveld. I morgen kommer han hjem til meg, hihi. Blir koselig det! :jepp:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happy valentine! :hjerte:

Jeg er på besøk hos Daniel i helgen. Han er på jobb i kveld, men han hadde en liten overraskelse til meg før i dag! :rødme: Jeg fikk et kjempe nydelig sølvkjede med et hjerte annheng. Kjempe nydelig er det! :rødme: Også hadde han skrevet et søtt kort vedsiden av :rødme: Søte gutten min! :hjerte:

Nå sitter jeg her og venter på han! Han slutter på jobb om 45min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har vært på besøk i dag, hos Jørn og Catrine. Sammen med Daniel! :) Veldig koselig altså :jepp:

I morgen skal vi på kino å se filmen BOLT, hihi :) Skal være hos Daniel i hele helgen, igjen...hihi :)

Oohhh...har kanskje noen spennende nyheter å fortelle snart, hihi. Men ikke helt sikker enda! Får bare vente å see ann litt til!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...