Remember Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #361 Del Skrevet 31. januar 2009 LØRDAG!! HURRA!! Lørdager er herlige!! Så langt har jeg fulgt Daniel til t-banen, han er på jobb i dag dakkar. Deretter har jeg vært en tur på butikken, sammen med mamma. Etter det igjen var jeg på en 30min gårtur ute i kulda, hihi! Og nå sitter jeg her å skal til å spise middag. Laksefilet i pitabrød, med agurk, tomat, ost og dressing. NAM NAM!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #362 Del Skrevet 2. februar 2009 Sitter nå hjemme hos Daniel Ser på 7th heaven, sesong 4 på bærebar pc, mens Daniel leser til prøve, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #363 Del Skrevet 2. februar 2009 I morgen skal jeg lodde på negler!!! Gleder meg!!! hihihihihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #364 Del Skrevet 2. februar 2009 Og på Lørdag har vi vært sammen i 8mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #365 Del Skrevet 3. februar 2009 I dag har jeg vært å støpt på negler! Og jeg er veldig fornøyd! Det er så utrolig herlig med med fine velstellte negler!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #366 Del Skrevet 3. februar 2009 Sitter her hjemme hos Daniel Har nettopp spillt sammen Nå skal jeg henge opp klær til tørk, før jeg setter meg ned for å se litt 7th heaven episoder!! :o) Daniel og jeg skal flytte sammen snart, hihi. Gleder meg til det. Har snakket om det en stund nå, og sett på noen leiligheter sammen. Så snart vi finner en leilighet som passer oss, så blir vi samboere! Hihi Har også begynnt å prate om andre viktige ting. Barn, for eksempel. Som om jeg hadde blitt gravid nå, så hadde det ikke vært noe problem. Da hadde vi gjort det beste ut av det og gledet oss sammen! Godt å vite at vi er på samme ståpunkt på akkuratt dette, for man vet jo aldri..... Vi planlegger ikke barn akkuratt nå da, men vil ikke vente for lenge heller! Jeg har lyst på barn snart. Er jo snart 25år, ferdigutdannet, i et fast forhold og føler meg klar for det følelsesmessig. Men såklabert er det andre ting som skal ligge til rette også. Har lyst til å være Daniel & Desiree en liten stund til Driver jo å skal ta lappen snart!!! Elsker å øvelseskjøre!!! hihi Skal KANSKJE ta oppkjøringen i Sandessjøen til sommeren....wooooow!! Hvis jeg føler meg klar for det da. Vil ha øvelseskjørt en god del mer først!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. februar 2009 #367 Del Skrevet 4. februar 2009 Så koselig å lese, dette var spennende nyheter. Får håpe dere finner dere en fin leilighet da, Mr. S og jeg ser etter det samme selv. Moro! Hvordan går det med jobbsøking og alt det der, eller skal du studere videre? *klemme* Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, jeg gleder meg, hehe. Til alt! Til å kjøpe inn de tingene vi trenger, gjøre det koselig Daniel har det meste vi trenger fra før av da. Som kjøleskap, seng, vaskemasking, komfyr etc. Veldig kjekt! Nå driver jeg å tenker (i mitt lille hodet) hvordan gardiner og diverse annet tilbehør jeg vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 4. februar 2009 #369 Del Skrevet 4. februar 2009 Jah, hehe, tenker på det jeg også, lol. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #370 Del Skrevet 7. februar 2009 I dag er det 8mnd for Daniel og meg :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. februar 2009 #371 Del Skrevet 7. februar 2009 Gratulerer så mye. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #372 Del Skrevet 7. februar 2009 Toooosen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 7. februar 2009 Det snør, det snør.....tiddelibom. Snør som bare rakker'n ute jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 8. februar 2009 Forfatter #374 Del Skrevet 8. februar 2009 Søndag! Sitter hos Daniel. Vi spiller og skal snart lage middag, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #375 Del Skrevet 9. februar 2009 Huff. Hodepine-dag i dag Lever på vann og paracet Blir så kvalm av hodepine, orker ikke mat AU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #376 Del Skrevet 10. februar 2009 Hei hå! Omtrent nettopp kommet meg hjem fra fysioterapi. Har både trent i dag og fått behandling. Puh! Gjør litt vondt i det hun tar nakken min, men det føles godt etterpå Nå er jeg mye mykere og føler meg ganske fin! HURRA! I dag skal jeg rydde og vaske, gå tur og begynne med litt jobb-søking. Har nå nemlig fått vitnemål i posten, og er offisielt tannlegeassistent, yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #377 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Da sitter jeg her da, og venter på neste episode av 'unge mødre' Var en tur på butikken i dag med mamma, og møtte på en venninnde, Aini. Hun er eks-kjæresten til fetter'n min En veldig hyggelig jente! Ble enige om å holde kontakten igjen, kjempe koselig det! Hun bor i Oslo og jobber på Lofsrud skole (som bare er 10min borte i gata her), så det blir ikke så veldig vanskelig å treffes ofte heller, når det passer for oss begge Daniel er på jobb i kveld, dakkar. Er ikke hjemme før i 23 tiden i kveld. I morgen kommer han hjem til meg, hihi. Blir koselig det! Endret 10. februar 2009 av Remember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 14. februar 2009 Forfatter #378 Del Skrevet 14. februar 2009 Happy valentine! Jeg er på besøk hos Daniel i helgen. Han er på jobb i kveld, men han hadde en liten overraskelse til meg før i dag! :rødme: Jeg fikk et kjempe nydelig sølvkjede med et hjerte annheng. Kjempe nydelig er det! :rødme: Også hadde han skrevet et søtt kort vedsiden av :rødme: Søte gutten min! Nå sitter jeg her og venter på han! Han slutter på jobb om 45min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #379 Del Skrevet 16. februar 2009 I morgen blir det "shopping" i Sverige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #380 Del Skrevet 26. februar 2009 Har vært på besøk i dag, hos Jørn og Catrine. Sammen med Daniel! Veldig koselig altså I morgen skal vi på kino å se filmen BOLT, hihi Skal være hos Daniel i hele helgen, igjen...hihi Oohhh...har kanskje noen spennende nyheter å fortelle snart, hihi. Men ikke helt sikker enda! Får bare vente å see ann litt til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå