Gå til innhold

Remember sin dagbok :)

Remember

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Første mandag i år 2009 gitt! :)

Og jeg har fortsatt ferie, hihi :Hehe:

Jeg venter på vitnemålet mitt i posten, før jeg kan begynne å søke på jobber :)

Og dermed nyter jeg noen ekstra dager med ferie! :danser:

På Onsdag er det 7mnd for Daniel og meg! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på besøk hos Daniel enda jeg, hihi :hjerte: Har vært her siden fredagen :)

Drar hjem i morgen, så kommer Daniel til meg på onsdagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av Daniel fikk jeg :

-Scrapbook album

-Minnepenn til PC (8GB)

-Sims 2, Byliv ekspansion spillet

-Slagstøvler som jeg hadde ønsket meg! :)

Sånn ellers fikk jeg penger (1100kr), gavekort til neglestudio (skal lodde på negler, hihi :) ), bodlylotion sett (av deg!), noen søte smykker (sånne lange kjeder og øredobber), pyrsj-bukse (med panda på!!) , 7th heaven sesong 4, sokker...hmmm, det er det jeg husker på tampen, hehe :) Ble veldig fornøyd altså :)

Oppdatering av karakterer:

-Med. term : B

-IT-fag : C

-Anatomi : B

-Psykologi : C

-Kontorfag : C

Nå venter jeg bare på karakter i Odontologi og klinikkfag. Som jeg tror blir en sammenlagt karakter :) Er litt nervøs for denne karakteren, hehe. Aner ikke hvorfor, bare er det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med gode karakterer, så flink du er! :klem:

Du fikk mye fint ser jeg. Håper du likte gavene mine da, takk for gaven forresten, var veldig fin. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :klem: Og ja, såklabert likte jeg gaven! Spesiellt håndkremen haha, den lukter så godt!! :) Nesten tom allerede, :sukk: Tusen takk for gavene! :) Bra du likte genseren også da, hihi :)

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du likte dem da. :)

Har brukt genseren masse jeg, det har du jo kanskje sett på bildene, hehe. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh hallo! Begynner å bli en stund siden jeg var her sist! :) Har virkelig vært opptatt den siste uka. Eller, egentlig ikke så super opptatt, men har ikke hatt noe tid til KG. Har hatt Daniel på besøk i hele forige uke, og da blir det liten tid til PC, hihi :)

I dag sitter vi på hver vår kant av byen, men det er helt okay. I morgen sees vi igjen :rødme: Da skal vi på 'Sosialdans' på kvelden! Og da blir det alltid til at jeg overnatter hos han :)

På torsdag skal vi på kino, og se den derre "twilight" filmen :) Og til helgen bærer det kanskje av sted til Lillestrøm. Men det er ikke avgjort enda :)

Har ikke fått flere karakterer enda, men det burde da være rett rundt hjørnet nå! Håper det iallefall :)

Hva annet er nytt? Jo, nå har jeg begynnt med fysioterapi en gang i uka, skal begynne to ganger i uka sånn etterhvert. Har altså fått beckterev diagnosen på papiret nå, og får derfor gratis fysioterapi! Aldri så galt, så er det altså *godt* for noe! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndag igjen gitt. Enda en uke er over. :)

Forrige uke var kjempe fin. Og den gikk kjempe fort. :)

Koset meg masse sammen med Daniel! Vært på peppes, vært på kino, ligget i sofaen å sett på masse filmer, spillt sammen og jaaaaa, bare kost oss sammen i lag :)

I morgen skal jeg ingenting spesiellt. På tirsdag skal jeg til tannlegen, så hjem til Daniel. PÅ kvelden skal vi på sosialdans sammen. Kommer til å overnatte hos han :) På Onsdag drar jeg da hjem til meg selv! Har nemlig fysioterapi time klokken 09.00 på morningen på torsdag :) På tordag ettermiddag kommer Daniel til meg, og vi skal være sammen hele helgen også! Koselig! Gleder meg allerede, hihi :)

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg omtrent nettopp kommet hjem fra en 30min gåtur! ooooooh, dey var super duper mega omega godt å gå den turen!! :jepp: Og det er ingen tvil om at jeg trengte det! :) Har ikke akkuratt vært så flink til å gå tur i det siste, men nå er det pånn igjen! :jepp: Elsker å gå turer! Man føler seg skikkelig bra etterpå! :)

Nå skal jeg spise litt mat før jeg starter med litt støvsuging av huset! Det trengs ja, hihi :fnise: Og deretter skal jeg se noen 'unge mødre' episoder jeg har gått glipp av. Har nemlig funnet et sted hvor man får laste de ned gratis! Genialt! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg vært på enda en gåtur jeg, på sånn ca 25min. Bedere enn å bare sitte inne iallefall :jepp:

Skal nå sette i gang med middag. Kyllingfilet, ris og agurk. Nam nam! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prosjekt ned i vekt

Startvekt: 91kg (år 2007)

Delmål 1: 80kg - Nådd!

Delmål 2: 75 kg -Nådd!

Hovedmål:70 kg

Ønskemål: 65 kg

DAGENS VEKT: 72kg! :)

Har tilsammen gått ned 19kg, weeeeee :)

Så nå er det bare å jobbe videre jaaaaaa. Turgåing og sunn mat! :jepp:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter hjemme hos Daniel nå :) Han leser på lekser og jeg surfer litt på nett. Skal snart lage oss litt mat. SULTEN!! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg hjemme hos meg selv, mens jeg snakker med Daniel på MSN :)

Har ikke gjort så mye i dag. Dro hjem fra Daniel i dag tidlig, eller...sånn i 13.00 tiden et sted :)

Det ble ingen sosialdans på oss i går da, fant ut at vi ikke hadde lyst. Så vi spiste god mat og slappet av sammen istedetfor. Kjempe koselig :)

I morgen skal jeg til fysioterapi klokka 09.00. Og på ettermiddagen kommer prince charming en tur til meg!! Vi har planlagt en kosekveld i morgen! Han skal jobbe til klokka 16, så kommer han til meg. Da skal jeg ha middag stående på bordet, hihi :) Så blir det en film på kvelden, med litt potetgull og brus, hihihihi. Skikkelig BAD! Men...en gang i uka er lov!! :jepp:

Ellers så venter jeg FORTSATT på den siste karakteren min og vitnemål! Det har tatt tid får man si!! Men....det er sikkert like rundt hjørnet, vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...