Remember Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #341 Del Skrevet 1. januar 2009 Første post i år 2009!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #342 Del Skrevet 5. januar 2009 Første mandag i år 2009 gitt! Og jeg har fortsatt ferie, hihi Jeg venter på vitnemålet mitt i posten, før jeg kan begynne å søke på jobber Og dermed nyter jeg noen ekstra dager med ferie! På Onsdag er det 7mnd for Daniel og meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #343 Del Skrevet 7. januar 2009 :hjerte: 7mnd i dag :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. januar 2009 #344 Del Skrevet 7. januar 2009 Gratulerer Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #345 Del Skrevet 7. januar 2009 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #346 Del Skrevet 12. januar 2009 Er på besøk hos Daniel enda jeg, hihi Har vært her siden fredagen Drar hjem i morgen, så kommer Daniel til meg på onsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. januar 2009 #347 Del Skrevet 12. januar 2009 Så koselig da! Fikk du noe fint til jul forresten? Hva fikk du av Daniel? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #348 Del Skrevet 13. januar 2009 Av Daniel fikk jeg : -Scrapbook album -Minnepenn til PC (8GB) -Sims 2, Byliv ekspansion spillet -Slagstøvler som jeg hadde ønsket meg! Sånn ellers fikk jeg penger (1100kr), gavekort til neglestudio (skal lodde på negler, hihi ), bodlylotion sett (av deg!), noen søte smykker (sånne lange kjeder og øredobber), pyrsj-bukse (med panda på!!) , 7th heaven sesong 4, sokker...hmmm, det er det jeg husker på tampen, hehe Ble veldig fornøyd altså Oppdatering av karakterer: -Med. term : B -IT-fag : C -Anatomi : B -Psykologi : C -Kontorfag : C Nå venter jeg bare på karakter i Odontologi og klinikkfag. Som jeg tror blir en sammenlagt karakter Er litt nervøs for denne karakteren, hehe. Aner ikke hvorfor, bare er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. januar 2009 #349 Del Skrevet 13. januar 2009 Gratulerer så mye med gode karakterer, så flink du er! Du fikk mye fint ser jeg. Håper du likte gavene mine da, takk for gaven forresten, var veldig fin. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #350 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Tusen takk Og ja, såklabert likte jeg gaven! Spesiellt håndkremen haha, den lukter så godt!! Nesten tom allerede, Tusen takk for gavene! Bra du likte genseren også da, hihi Endret 13. januar 2009 av Remember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. januar 2009 #351 Del Skrevet 13. januar 2009 Så bra at du likte dem da. Har brukt genseren masse jeg, det har du jo kanskje sett på bildene, hehe. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #352 Del Skrevet 13. januar 2009 Ja, det la jeg merke til, hihi. Og det er kjempe flott da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #353 Del Skrevet 19. januar 2009 Oh hallo! Begynner å bli en stund siden jeg var her sist! Har virkelig vært opptatt den siste uka. Eller, egentlig ikke så super opptatt, men har ikke hatt noe tid til KG. Har hatt Daniel på besøk i hele forige uke, og da blir det liten tid til PC, hihi I dag sitter vi på hver vår kant av byen, men det er helt okay. I morgen sees vi igjen :rødme: Da skal vi på 'Sosialdans' på kvelden! Og da blir det alltid til at jeg overnatter hos han På torsdag skal vi på kino, og se den derre "twilight" filmen Og til helgen bærer det kanskje av sted til Lillestrøm. Men det er ikke avgjort enda Har ikke fått flere karakterer enda, men det burde da være rett rundt hjørnet nå! Håper det iallefall Hva annet er nytt? Jo, nå har jeg begynnt med fysioterapi en gang i uka, skal begynne to ganger i uka sånn etterhvert. Har altså fått beckterev diagnosen på papiret nå, og får derfor gratis fysioterapi! Aldri så galt, så er det altså *godt* for noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 25. januar 2009 Forfatter #354 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Søndag igjen gitt. Enda en uke er over. Forrige uke var kjempe fin. Og den gikk kjempe fort. Koset meg masse sammen med Daniel! Vært på peppes, vært på kino, ligget i sofaen å sett på masse filmer, spillt sammen og jaaaaa, bare kost oss sammen i lag I morgen skal jeg ingenting spesiellt. På tirsdag skal jeg til tannlegen, så hjem til Daniel. PÅ kvelden skal vi på sosialdans sammen. Kommer til å overnatte hos han På Onsdag drar jeg da hjem til meg selv! Har nemlig fysioterapi time klokken 09.00 på morningen på torsdag På tordag ettermiddag kommer Daniel til meg, og vi skal være sammen hele helgen også! Koselig! Gleder meg allerede, hihi Endret 25. januar 2009 av Remember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #355 Del Skrevet 26. januar 2009 Nå har jeg omtrent nettopp kommet hjem fra en 30min gåtur! ooooooh, dey var super duper mega omega godt å gå den turen!! Og det er ingen tvil om at jeg trengte det! Har ikke akkuratt vært så flink til å gå tur i det siste, men nå er det pånn igjen! Elsker å gå turer! Man føler seg skikkelig bra etterpå! Nå skal jeg spise litt mat før jeg starter med litt støvsuging av huset! Det trengs ja, hihi Og deretter skal jeg se noen 'unge mødre' episoder jeg har gått glipp av. Har nemlig funnet et sted hvor man får laste de ned gratis! Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 26. januar 2009 Forfatter #356 Del Skrevet 26. januar 2009 Sånn, da har jeg vært på enda en gåtur jeg, på sånn ca 25min. Bedere enn å bare sitte inne iallefall Skal nå sette i gang med middag. Kyllingfilet, ris og agurk. Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #357 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Prosjekt ned i vekt Startvekt: 91kg (år 2007) Delmål 1: 80kg - Nådd! Delmål 2: 75 kg -Nådd! Hovedmål:70 kg Ønskemål: 65 kg DAGENS VEKT: 72kg! Har tilsammen gått ned 19kg, weeeeee Så nå er det bare å jobbe videre jaaaaaa. Turgåing og sunn mat! Endret 27. januar 2009 av Remember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 27. januar 2009 Forfatter #358 Del Skrevet 27. januar 2009 Sitter hjemme hos Daniel nå Han leser på lekser og jeg surfer litt på nett. Skal snart lage oss litt mat. SULTEN!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #359 Del Skrevet 28. januar 2009 Nå sitter jeg hjemme hos meg selv, mens jeg snakker med Daniel på MSN Har ikke gjort så mye i dag. Dro hjem fra Daniel i dag tidlig, eller...sånn i 13.00 tiden et sted Det ble ingen sosialdans på oss i går da, fant ut at vi ikke hadde lyst. Så vi spiste god mat og slappet av sammen istedetfor. Kjempe koselig I morgen skal jeg til fysioterapi klokka 09.00. Og på ettermiddagen kommer prince charming en tur til meg!! Vi har planlagt en kosekveld i morgen! Han skal jobbe til klokka 16, så kommer han til meg. Da skal jeg ha middag stående på bordet, hihi Så blir det en film på kvelden, med litt potetgull og brus, hihihihi. Skikkelig BAD! Men...en gang i uka er lov!! Ellers så venter jeg FORTSATT på den siste karakteren min og vitnemål! Det har tatt tid får man si!! Men....det er sikkert like rundt hjørnet, vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 28. januar 2009 Forfatter #360 Del Skrevet 28. januar 2009 Og neste uke har vi vært sammen i 8mnd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå