Remember Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #321 Del Skrevet 7. desember 2008 Skal vi se. I dag er det siste innspurt før eksamen i morgen. Nå leses det for harde mugger. Sitter her med fordøyelsessystemet og er mektig lei av hele greia. Heldigvis begynner det å sitte i hodet mitt nå da. Så egentlig er det bare å repitere resten av kvelden. Det jeg trøster meg med, er at i morgen kan jeg ta alle anatomi bøker og notater, og legge det bort! Det skal bli godt!! Daniel er på jobb, så jeg sitter nå her på hybelen hans alene. hihi. Og det er helt greit. Skal jo bare lese alikavel. Har også satt i gang vaskemaskinen og tror jeg skal ta en kjapp støvsuging etterpå, som en liten pause på kvelden. Og en dusj da!!! Men nå har jeg tatt en liten pause for i ettermiddag, og det er nok best å finne tilbake til bøkene. KLAR FOR SISTE INNSPURT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #322 Del Skrevet 7. desember 2008 Og jau... :hjerte: 6mnd i dag :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. desember 2008 #323 Del Skrevet 7. desember 2008 Gratulerer så mye med 6 mndsdag, og lykke til i morgen! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #324 Del Skrevet 11. desember 2008 Ferdig med Odontologi eksamen i dag........ et ord : HURRRRRAAAAA!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #325 Del Skrevet 12. desember 2008 I dag fikk jeg karakter i posten på Medisinsk termologi eksamen. Jeg fikk B, og er ganske fornøyd med det!!! PUH!! Da kan jeg legge all latinsk grammatikk på hylla for denne gang, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. desember 2008 #326 Del Skrevet 13. desember 2008 Åh, så utrolig bra da! Gratulerer så mye! Utrolig stolt av deg vennen! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #327 Del Skrevet 13. desember 2008 Tusen takk! Hihi Fikk også karakter i IT, der fikk jeg en C. Noe jeg også er fornøyd med. Nå er det bare en eksamen igjen også. På mandag er det psykologi, og etter det er jeg ferdig! Og det er utrolig herlig å tenke på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #328 Del Skrevet 14. desember 2008 Leser til psykologi eksamen i morgen....grøss. Men i morgen er det aller siste eksamen, tjohei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. desember 2008 #329 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Gratulerer så mye med C, og lykke til i morgen! Mvh Yvonne Endret 14. desember 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #330 Del Skrevet 15. desember 2008 Tusen takk for det! Nå er jeg ferdig med eksamen, HUUURRRAAAA! Nå har jeg juleferie, og det er super duper godt å tenke på! Nå sitter jeg på skolen til Daniel, og venter på han. De skulle bli ferdige med noen oppgaver på lab, før han kan gå for dagen. Etterpå skal vi ned til sentrum og gjøre siste rest av julegaveshoppingen våres, hihi. Det kan tenkes at jeg får karakter i Anatomi i posten i dag. Det er nemlig noen jenter i klassen min som fikk det på lørdag. Så nå er jeg ganske spent på om jeg får noen karakter i posten i dag. Jeg håper det, for jeg er ganske spent! I morgen skal jeg begynne å pakke, for på onsdag drar jeg til Dønna for å feire jul...ho ho ho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #331 Del Skrevet 15. desember 2008 Karakterer så langt : Medisinsk termologi : B IT : C Anatomi, Fysiologi & patalogi : B Odontologi, Kontorfag, Klinikkfag : Psykologi : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. desember 2008 #332 Del Skrevet 15. desember 2008 GRATULERER SÅ MYE! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #333 Del Skrevet 15. desember 2008 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #334 Del Skrevet 16. desember 2008 Da sitter jeg her og nyter den første dagen av juleferien Skulle egentlig ha pakket i dag, men har ikke hatt tid lol. Har vært på julegave-shopping, og nå spiller jeg med Daniel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #335 Del Skrevet 17. desember 2008 I dag reiser jeg til Nordland for å feire jul! Så vil nok ikke får så mye tid til å oppdatere her nei, trist hihi. Akkuratt nå spsier jeg frokost og surfer på nett. Litt facebook og slike ting Så skal jeg spurte bort i butikken ( eller ta bussen ) for å handle noe jeg mååååååååååå ha. Deretter skal jeg pakke og ordne meg litt. Toget går 23:05 i kveld, så jeg har jo absolutt noen timer på meg! Drømte forøvrig at jeg strøk på odontologi eksamen i natt, huff! Håper ikke jeg er sanndrømt nå da! Tror jo ikke det, men det var en ekkel følelse jeg våknet opp med i natt altså! Vel vel, nå må jeg komme i gang med de tingene jeg skal gjøre altså, ellers får jeg så dårlig tid på meg! GOD JUL ALLE SAMMEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #336 Del Skrevet 23. desember 2008 Nå sitter jeg her på Dønna, på lillejuleaften Har nettopp dusjet og venter nå på hjemmelaget pizza som middag/kveldsmat, nam! Her er det masse snø. Og det blåser inni-hampen. Men det er koselig. Jeg har julestemning, hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #337 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Jau. Da sitter jeg her på Dønna, ferdigpakket og klar til hjemreisen! Toget går fra Mosjøen 01.40 i natt. HALP! For en tid å reise på! men...det var de eneste ledige billettene som var igjen! Ferja fra Dønna går 23:15. Den bruker ca.25 min til Sandnessjøen. Deretter er det buss til Mosjøen, som tar ca.1 time og 15min. Og derfra blir det tog til Trondheim, hvor vi bytter til tog som går til Oslo. Og deretter er det såklabert t-banen hjem, som igjen tar en 30min! Så jaaaaa, er en jorda-rundt reise omtrent Tilsammen tar det en gode 17timer! Skal bli litt godt å komme seg hjem til Oslo igjen. Men jeg har det veldig bra her oppe i Nord altså! Stille og rolig her. Kjempe godt å være her på ferie. Og jeg gleder meg til å reise tilbake. Tror det blir til Påske Men nå er det tilbake til det vanlige Jeg, for min del, skal hjem å søke på jobber, som tannlegeassistent! Spennende....! Snart er vi i år 2009 også!!!!! Endret 29. desember 2008 av Remember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #338 Del Skrevet 30. desember 2008 Tilbake i Oslo! Kom hjem i 17.30 tiden på ettermiddagen Det var meget godt å komme seg av toget, jau. Var stiv og støl i rompa og i beina Har pakket ut, tatt en dusj, spist middag og sitter nå her på pc'en før jeg finner senga. Jeg er kjempe trøtt, zzZZZzzz Sover aldri noe særlig godt på tog, så er alltid dead beat når reisen er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2008 #339 Del Skrevet 31. desember 2008 Så koselig å høre at du har hatt det fint da, det har jeg også. Du får ha det fint i dag da, Mr. S og jeg drar på kino med hans foreldre skjønner du, skal feire med dem. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #340 Del Skrevet 31. desember 2008 Jo, tusen takk for det. Du også, kos deg masse! oG GODT NYTTÅR! Jeg skal feire i lag med Daniel, mamma, Silje, Tove, Anders, Marius og Madeleine Skal spise kalkun til middag, NAAAM! Også er det pizzarundstykker til nattmat, for dem som ønsker det! Så er det jo det tradisjonelle, fyrverkeri til midnatt! Skal ikke noe mer crazy enn det. Godt nyttår alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå