Gå til innhold

Remember sin dagbok :)

Remember

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så deilig da! Reiser til Kr.Sand da jeg, men du får ha en fin helg da! Vi må møtes en dag schnuppa, selv om jeg vet du har mye å gjøre. :)

:klem:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, hehe, da får dere kose dere sammen i helgen da! :)

Og ja, vi får prøve å møtes snart :)

FREDAG!!! :)

Har studiedag i dag, og det er kjempe herlig. :)

Sov ikke så lenge i dag uansett da, stod opp litt over 9. :)

Etterpå får jeg besøk av Daniel i ettermiddag. Skal lage hjemmelaget pizza. :)

Ellers så vet jeg ikke hva vi finner på. Var litt snakk om kino, kanskje. Se den derre "Fatso" som har premiere i dag. Den ser jo litt halvsprø ut! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkuratt nå så kjeder jeg meg :sukk:

Venter egentlig bare på Daniel, men han er på skolen en stund til.

Så da får jeg underholde meg selv da! Hmmm....spille litt Everquest kanskje! Eller Sims 2!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SØNDAG!!! Slutten på helgen igjen gitt. :)

Akkuratt nå bare sitter jeg her og slapper av :)

I dag har vi skrudd klokka tilbake en time, og det betyr at det blir mørkt en time tidligere nå. Men på den positive siden, så er det lysere om morningen da!! Og det synes jeg er topp. Enn så lenge. Er jo ikke så lenge til før det er mørkt om morningen uansett. Vi er jo trossalt snart i November! :)

Ikke lenge til jul, hihi. Gleder meg til Desember jeg, synes det er en kjempe koselig måned! :) Dessuten skal jeg jo bort på juleferie i år. Noe som blir både litt rart og litt spennende på en gang. Er første gang jeg feirer jul hjemmefra. Men blir veldig koselig å være sammen med Daniel i jula da, såklabert! :)

Ikke lenge til eksamen heller nå. Har en slags blandet følese om akkuratt det. Gleder meg til å bli ferdig, får det overstått. Men samtidig så gruer jeg meg, fordi det er så ufattelig mye vi skal kunne. Phew. Men...det får gå som det går! :)

På fredag møtte jeg Daniel i byen. Dro på kino sammen. Så på "Fatso", hehe. Den var både ekkel og morsom på en gang! Etter det, dro vi sammen hjem til meg. Spiste hjemmelagd pizza og så på senkveld! :)

På Lørdag dro vi sammen inn til byen. Titta litt rundt på Oslo City, spiste is og bestemte oss for å lage taco til middag. Nam. :)

I dag stod jeg bare opp og dro hjem, da Daniel måtte på skolen og jobbe med oppgaver. :)

Nå jeg tenkt til å oppdatere "ordlisten" min over de viktigste ordene fra hvert kapitel. Så har jeg iallefall gjort noe fornuftig i dag! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ONSDAG!!! :)

Og i dag har jeg en dårlig da :(

Har vondt i hodet og er kjempe sliten!

Det begynte i går tidlig. Våknet med hodepine :(

Dro alikavel på skolen. Hadde odontologi i 3 timer. Noe som gikk passelig greit med hodepinen. Dro hjem til Daniel etter skolen. Hadde såpass vondt i hodet, at vi bestemte oss for å bli hjemme fra dans. Ltt synd, men det var nok for det beste. Hadde dundrende hodepine utover kvelden :( Så jeg ble over hos Daniel fra i går til i dag, orket ikke dra helt hjem med hodepine og kvalme.

Daniel tok veldig godt vare på meg da. :)

I dag tidlig våknet vi opp til en hvit verden! Koselig med snø igjen, men ble litt overrasket alikavel. Hadde jo absolutt ikke tenkt at det skulle snø i dag, så i går tok jeg på meg høye hæler når jeg dro ut på morningen. Hihi. Siden jeg da ble over hos Daniel, ble det er problem i dag, lol. Var ikke så lett å komme meg noen steder nei! Men jeg kom meg ned til skolen, med alle knokler i behold! :ler:

Nå er jeg hjemme og slapper av. Har sovet et par timer, og det hjalp litt :)

Daniel skal ut med klassen sin i dag, og derfor passer det perfekt for meg å se på TV tilj jeg sovner i kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da! Håper at du har blitt bedre nå da. :klem:

Du må hilse Daniel fra meg forresten. :)

Uansett, ja, jeg våknet til snø selv i dag - og det var litt av et sjokk ja. Spesielt siden jeg ikke har vintersko, det er jo så typisk. :roll: Men men, går seg vel til. ;)

Åja, hehe, da får dere kose dere sammen i helgen da! :)

Og ja, vi får prøve å møtes snart :)

Takk for det, det var herlig. Skal til han igjen denne helgen også, for å feire bursdagen min. :hoppe:

Og vi må møtes snart ja, vet du om en kveld eller ettermiddag du har tid i nærmeste fremtid? Ellers kan vi jo ta det når jeg kommer hjem fra York, som er rundt den 23. november. Skal jo til Göteborg med Mr. S og foreldrene hans den 27., så vi får se det an. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japp, jeg skal sjekke det ut jeg. Er ikke helt sikker akkuratt nå. Sitter på skolen og har ikke kalenderdagboken med meg, hehe. Kan ikke til helgen jeg heller. Daniel og jeg skal på middag hos pappa og Bente. Dessuten er det den store kinodagen på Lørdag, og vi skal kanskje få med oss 2 filmer, hihi.

Hmmm, kanskje en ettermiddag midt i uka? Skal skjekke det ut jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, den er grei!

Vi skal feire bursdagen min på lørdagen, så vi skal også få med oss den store kinodagen. :)

Ha det fint på middag da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Neida, jeg vil få mest mulig tid sammen med han veit du. ;) Men det hadde vært koselig da, en annen dag kanskje? Kan jo møtes en dag før jeg skal på jobb eller noe, etter du har vært på skolen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Japp, såklabert kan vi det. :) Neste uke har jeg studiedag på Onsdagen, da kan jeg jo ta turen inn til byen og møte deg før jobb. Hvis du i det hele tatt jobber på Onsdagen da :ler:

Ellers har jeg klinikkdager snart, i helgene, og da har jeg ikke mye tid til overs :( Skal da jobbe fra 09-16 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha legetime kl. 08.00 da faktisk, så jeg kan kanskje komme til deg etter det? Med mindre det ikke blir altfor tidlig da! Regner dog med å vente litt, så jeg er vel sikkert ikke hos deg før tidligst kl. 09.00. Kan være der en stund, til jeg må på skolen og skrive oppgave *blæh*.

Spennende med klinikkdager da, det blir sikkert veldig morsomt og lærerikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er bare å komme det vet du :)

Jo, det blir det. Bare litt kjedelig at det er lørdager og søndager, fordi det er så godt å ha fri i helgene, men men :) Gleder meg jo! Skal lære å ta røntgenbilder av hverandre haha, og blande fyllinger. Og såklabert hvordan vi steriliserer utstyr og gjør det klart til Autoklar maskinene :) Også hvilke "brett" (med utsyr) som skal ligge klar om morningen, hvilke som skal ligge klar til endodonti (rotfylling) etc etc etc :) Jaaaa, da blir det mer "ekte" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men så koselig, da sees vi da! :)

Ja, det kan jeg forstå, virker jo veldig interessant da. Spesielt sikkert når man jo har studert dette og sikkert vil komme i gang med jobbingen også. Blir deilig å sikkert få praktisert hva man faktisk har lært. Kjipt at det er lørdager og søndager ja, men det gir jo god erfaring da om ikke annet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yup, det gjør vi da vet du! Skal kjøpe en brus jeg, så har vi noe å kose oss med! :)

Daniel har vært på besøk hos meg fra Fredag til i dag. Og det har vært kjempe koselig! Har bare slappet av, spist god mat og tatt livet med ro. Kjempe koselig, som sagt :)

På fredagen lagde vi hjemmelagd pizza og så på senkveld sammen. :)

På lørdagen lå vi og dro oss til 13.00 tiden, dusjet, spiste frokost og tok bussen til kattehuset. Hilste på de nydelige 12uker "gamle" kattungene! :)

Handlet på veien hjem, dro hjem og lagde kyllingrisotto sammen, nam nam! :)

Senere på kvelden var vi en tur hos tante og onkel, som har kjøpt seg bobil. Den er 9meter lang!!! :hakeslepp: Kjempe flott altså! Fikk være med på en liten prøvetur også, artig! Tror Daniel nå ønsker seg bobil til jul da men :ler:

I dag har vi da vært på middag hos pappa og Bente. Noe som gikk veldig bra. Første gangen de treffer Daniel, så det var jo litt spennende. Men det gikk som sagt veldig bra! :jepp:

Nå er helgen omtrent over, huhu. Og i morgen er det tidlig opp igjen gitt. Men jeg har kort dag! Slutter så tidlig som 11.30 jeg! Noe jeg ikke klager på i det hele tatt nei! En helt grei start på uka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midten av uka gitt. Og det er helt greit. Synes det bare er flott at dagene går litt fort. Håper det går fort frem til jul jeg nå!! :)

"Bare" 5 uker til vi reiser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...