Gå til innhold

Remember sin dagbok :)

Remember

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Og han vet jeg allerede har kjæreste. :)

Uansett, sitter her å spiser frokost. Er trøtt som en dupp. Har ikke lyst til å gå ut i det hele tatt. Fryser her inne, orker ikke tanken på og måtte ut! Hehe, men men :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ha det bra da! Jeg har ikke fått sove i natt, så det har blitt døgning på meg. Vel vel, går nok bra, haha. Tenkte å ta meg en tidlig tur ut og handle litt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooooh, skal du på shopping!! :lur:

Sitter på skolen nå. Har enda en dag med IT gitt. Kjedelig, synes jeg. :sukk:

Har ikke sånn voldsomt lyst til å være her, lol. Skulle gjerne ha sovet lenger i dag tidlig ja. Er super duper trøtt. :søvn:

Men slutter snart da, hihihi :)

Slutter halv 12 i dag. Klager ikke på det nei!! :hoppe:

Skal bare hjem å pugge da...det må jeg nesten gjøre i dag. I morgen får jeg ikke tid til det etter skolen. Da slutter jeg sent og har dans på kvelden. Drar hjem til han rett etter skolen, omtrent. Rekker ikke dra hjem.

Og vi skal bli igjen litt etter timen og øve oss litt på trinn og slikt. Så med andre ord, blir ikke noe tid til pugging i morgen. Men det er jo okay. Greit med litt pause ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Endelig hjemme! :hoppe:

Nå skal det spises middag (ja, litt tidlig), også skal jeg pugge om leddene våres!

Oppbyggningen spesiellt, for det husker jeg ingenting av akkuratt nå, lol :fnise:

Må også repitere knoklenes oppbyggning og sykdommer også. Bare sånn for å forsikre meg selv om at jeg kan det nå! :)

Og det er vel det jeg får tid til i dag, tenker jeg. Bortsett fra en liten kveldstur da, og litt tid til meg selv på kvelden. Hvor jeg da kan dusje litt og sånn! Slappe helt av, ikke tenke på noe som har med skolen å gjøre i det hele tatt. :)

Nei, nå skal jeg lage spaghetti og kjøttdeig jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PAUSE!!! :)

Har nå sitti her og pugget i nesten 5 timer. Bare om ledd og hele det systemet!

Er et slit med alle disse latinske ordene. Er så lett og begynne å blande det ene systemet med det andre :sukk:

Begynner å kjenne at 3mnd til eksamen føles litt lite :sukk: Kommer til å gå så fort! Gleder meg alikavel til å bli ferdig da! Hurra, i Desemeber er jeg ferdig!! :hoppe: Det er vel kanskje julegaven til meg selv det! Og bestå alle eksamner, slike at jeg kan slappe helt av i julen og bare være glad! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i psykologi timen nå jeg. Har en 10mins pause. :)

Trøtt i dag også, lol :søvn: Har ikke sovet mange timene i natt. La meg tidlig da, i 23.00 tiden. Men sovnet ikke før 00.30 eller rundt den tiden. Og har vel egentlig våknet en del ganger i natt. Sovet litt dårlig ja. Kjedelig. :tristbla:

Skal hjem etterpå og pugge. Pugge til jeg blir gal!! :ler:

Sånn at jeg kan sette meg ned og slappe av til helgen. Har nemlig noen planer. På fredag skal Daniel komme til meg, spise middag og øve på dans. Blir sikkert gøy det.

På lørdag vet jeg egentlig ikke da. Men kan hende jeg drar til Daniel for å se film. Han spurte iallefall om jeg ville ha en filmhelg sammen med han. Han har da lastet ned alle Austin Powers filmene. Fordi jeg sa jeg ikke hadde sett noen av dem, hehe. Henger litt etter i filmverden jeg :ler: Ser bare på de filmene jeg har lyst til og se. Hva som er inn og nytt og populært og hva en eller annen anmelder i VG mener er "a must see", har jeg liksom ikke satt meg inn i ;)

Så nå er det mange filmer Daniel vil at jeg skal se, hihi! :)

Søndagen vet jeg heller ikke. Blir vel litt pugging kanskje. Litt rydding av rom. Skal snart bytte rom vøtt!!!! Så har jo en del og drive med der også.

Eller kanskje jeg bare henger meg på Daniel den dagen, som en liten klegg, hihi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stemmer det! Er det nå til helgen? :)

Han har vel bursdag i morgen han vel? Du får hilse og si gratulerer med dagen da ;)

Nå er jeg hjemme... hurra! Trodde aldri jeg skulle komme hjem, dagen har gått super sakte, lol!

Men men, her er jeg nå da, og godt er det! Sliten i hodet, sliten i kroppen. Egentlig ikke lyst til å gjøre noe som helst, men må man, så må man. Og jeg må pugge. Litt iallefall. Vil så gjerne ha fri i helgen, og da må jeg bare gjøre en god innsats i ukedagene... :)

Men først skal jeg slappe helt av. Ta en dusj og roe ned toppelokket littebitt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :goodbye:

Begynner sent på skolen i dag. HURRA. Det er så godt! Sov til halv ni, har dusjet og ordnet meg uten noe slags stress, hehe. Og det er herlig. :)

Føler meg mye mer opplagt i dag. Klar for en ny dag! :)

I går kveld var jeg på peppes med Daniel og søster'n hans : Silje. Det var kjempe koselig. Var hjemme igjen i 21:30 tiden. :)

I dag skal jeg lage middag til Daniel. Også blir det vel litt øving av dans da! :)

Og på kvelden skal vi ut. Møte mamma'n hans som kommer tilbake fra ferie, og har mellomstopp her i Oslo! :)

Tenkte jeg skulle støvsuge litt nå jeg, før jeg må dra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg på skolen! :) Har IT-timer igjen....blah. Synes faktisk det er kjedelig som fy! :sur:

Men, det er fredag og det er herlig! Er så glad for at det er helg nå! :hoppe:

I kveld skal jeg bare kose meg og slappe av. :Nikke:

Skal ikke åpne en eneste bok..haha :ler: Ikke før i morgen nei!! :riste: That's the deal baby!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndag igjen! :)

Helgen har gått kjempe fort, som alltid! :)

På fredagen kom Daniel på middag til meg. Senere på kvelden dro vi inn til byen for og møte moren hans, og en venninde av moren. Som da er kommet tilbake til Norge fra ferie! Veldig koselig :)

På Lørdag kom Daniel til meg igjen, denne gangen for å overnatte. Spiste middag, pratet litt med mamma og la oss for å se film! Austin Powers nr. 2! Sovnet vel nesten fra filmen begge to. Daniel stakkars hadde jo jobbet tidligvakt. Og jeg var bare trøtt. Zzzzz. :søvn:

I dag, Søndag, har Daniel brukt hele dagen til å oppdatere og ordne pc'en min! Snille vennen min! :hjerte: Så nå funker alt som det ikke har gjort på en god stund, lol :fnise: Den har kranglet en del i det siste ja..hengt seg masse og egentlig vært på randen til og dø! :ler:

Men nå altså! Takket være kjæresten min, så har jeg en mye bedere PC nå! :jepp:

I kveld skal jeg slappe av. Av en eller annen grunn, er jeg super sliten og trøtt om dagen. Går egentlig bare rundt og gleder meg til natta. :sjokkbla: Håper det gir seg snart. :)

I morgen har jeg studiedag...HURRA! Herlig at jeg ikke må opp tidlig! Men jeg skal bruke dagen fornuftig da. Pugge litt og rydde litt. Det er planen ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har fått fikset pc'en din da! :) Du får nyte studiedagen da, selv har jeg studieuke neste uke, hehe. Da reiser jeg bort for å se Mr. S igjen. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!:)

Stått opp, spist frokost og ordnet meg litt. Skal en tur på butikken om litt. :)

Etter det blir det vel litt pugging!

Mamma er i Sverige i dag, shopping ;) Så blir iallefall hjemme til hun er tilbake! Det kan hende jeg drar til Daniel etterpå, men det er ikke sikkert. Kommer litt ann på hvordan pugging går, og om jeg orker etterpå hehe. Skal jo opp tidlig i morgen, og det kan jo bare være godt og "bare" være hjemme i dag. Vi får se. Det er iallefall ikke før i ettermiddag uansett! :)

Kjedelig vær i dag...grått. Men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...