Gå til innhold

Remember sin dagbok :)

Remember

Anbefalte innlegg

Japp, det skjønner jeg hehe :)

Sitter nå her hjemme hos Daniel jeg, mens han er på jobb. Kommer ikke hjem igjen før i 22.30 tiden en gang. Litt kjedelig er det, men underholder meg selv med "unge mødre" på nett-tv og facebook lol :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får kose deg da, jeg har vært og tittet litt her i London. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk for det! Hehe. Litt uvant og kjedelig alene her da, men men...nå kommer han jo snart hjem! :)

God tur hjem da snuppa :klem: Blir koselig å høre mer fra deg når du er tilbake her i Norge igjen!! :)

Spiser klementiner i dag også jeg :ler: naammm naaammmmm naaaaaaaaammmmm! :) Er så godt!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg hjemme på rommet mitt :) Kjeder meg litt, men tenkte jeg skulle vaske og styre litt nå. Skal også pakke litt klær i en bag, fordi i morgen skal jeg tilbake til Daniel igjen. Iallefall det som er planen akkuratt nå! Etter skolen i morgen :)

Tenkte jeg skulle dra litt tidligere til skolen i morgen. Begynner ikke før 12. Må jo prøve å finne noen julegaver. Huumf. Aner ikke hva jeg skal se etter en gang, har null niks ide om hva jeg skal kjøpe! Derfor må jeg titte litt rundt. Kanskje få noe ideer mens jeg går fra butikk til butikk, hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for det! :)

Tror det gikk sånn passelig i dag. Aner egentlig ikke hvordan det føles enda lol, men tror det gikk bra! Synes iallefall ikke den var så vanskelig, og det er vel et bra tegn i seg selv! :ler:

Bor hos Daniel enda jeg, hihi. Har ikke vært hjemme på over en uke, lol. Men skal hjem en liten tur på dagen i morgen. Også tror jeg vi reiser hjem til meg på Onsdag, for å bo hos meg til Fredagen iallefall.

På torsdag er det IT eksamen. Gruer meg ikke til den. Skal bruke hele uka på å lese til Anatomien på Mandag neste uke jeg. For det er ganske mye stoff som skal pugges for harde mugger. Må vel også veksle litt innimellom med odontologi, som er neste Torsdag. Noe som jeg er litt mer nervøs for! Det er så helvetes mye man skal lese på! :sukk:

Men i kveld bare slapper jeg av. Ser på nett tv mens Daniel sover, hehe. Trøttingen min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da var det tilbake til bøkene da. Anatomi, fysiologi og patalogi skal til pers! Håper jeg husker det meste allerede, fra timene og lekser og slikt, når jeg setter meg ned med spørsmålene vi har hatt i lekse tidligere. Så at dette blir mer en slags repitasjon, og ikke noe verre enn så. For da kommer dette til å gå supert! :Nikke:

Men først må jeg en tur på butikken. Skal ha noe godt til lunsj, og dessuten må jeg ha frimerker også. Nå skal det sendes julekort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er IT-eksamen overstått! HURRA! Men er ikke helt sikker på om jeg har en god eller dårlig følelse i magen akkuratt nå da hehe. Får ikke karakter før om 3-6 uker. Leeeeenge å vente! Huff! Men men :)

I dag leses det til Anatomi eksamen som er på mandag. *Grøss* Gleder meg til neste uke er ferdig jeg. Da er det bare en eksamen igjen, også er det jul!! :Nikke: Jau...reiser til Nordland den 17.Desember, og blir borte helt til den 30. Desember. Skal feire nyttårsaften her i Oslo. :)

Nah, nå må jeg tilbake til bøkene gitt. Må få hele Kretsløpssystemet inn i toppelokket før jeg kan legge meg for natta! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så koselig ute nå, med kjempe masse snø! :)

Nå begynner det føles litt som jul!!! :nisse:

I dag skal jeg lese, forhåpentligvis huske respirasjonssystemet og fordøyelsessystemet utenatt i kveld, slik at jeg bare kan sitte og repitere alt jeg har lest til nå, i morgen. :)

Etterpå reiser jeg til Daniel. Skal bo der ut uka, regner jeg med. Frem til Søndagen neste helg iallefall. Ihvertfall sånn det ser ut nå. Kan jo hende vi drar til meg i løpet av uka, og sover her litt også. Men det gjenstår jo å se! :)

På mandag er det Anatomi eksamen. På Torsdag er det OD/KL/KF eksamen. Også er det helg. Må lese da også. Har pyskologi eksamen neste mandag igjen.

Men på torsdag skal jeg møte yvonne, og på fredag skal Daniel og jeg på Bella Napoli og møte broren min, svigerrinnen min, pappaen min og stemoren min, i anledning bursdagsfeiring! Både pappa og svigerinnen min har bursdag den 10. Desember, og det er nettopp dette vi skal feire! :nigo:

På lørdag blir jeg også nødt til å handle litt. Har noen julegaver igjen. Ikke mange da, heldigvis. Skal kjøpe et par julegaver i dag også. Til Daniel blandt annet :hjertesmil: Har allerede kjøpt et par smågaver til han, men mangler liksom "det store". lol. Noe jeg vet han blir glad for, liksom! Og nå vet jeg endelig hva det er, hihi. Så i dag må jeg ut på shopping :shoppe:

Har hengt opp julestjerne her på rommet mitt, det er snø ute og det er julereklame på tv! Dagger'n meg begynner det å føles som jul!!! :kalle:

Har ikke hatt den følelsen før nå jeg. Har vært så mye annet å tenke på. Men nå begynner det å føles bra. Elsker jo denne julefølelsen!, og har bare godt å ventet på den, hihi :nissegutt:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...