Remember Skrevet 6. november 2008 Forfatter #281 Del Skrevet 6. november 2008 Nå sitter jeg da på skolen. Har kontorfag i 3 timer nå. Læreren er litt sent ute, så da blir det til at jeg sjekker nettet vøtt!! I morgen er det 5mnd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 7. november 2008 Forfatter #282 Del Skrevet 7. november 2008 5mnd i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 8. november 2008 Forfatter #283 Del Skrevet 8. november 2008 Huff, jeg kjeder meg i kveld Sitter her å penskriver notater fra Anatomien. Kjedelig Også er jeg litt små trist Har ingen annen grunn enn at jeg føler meg litt ensom akkuratt i kveld Men nå begynner iallefall "Vil du bli millionær" på Tv. Noe å se på iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. november 2008 #284 Del Skrevet 8. november 2008 Aww, så trist. Håper det går over da, kommer til å savne deg mens jeg er borte vet du. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 8. november 2008 Forfatter #285 Del Skrevet 8. november 2008 Awwww, takk Kommer til å savne deg også vet du. Vi får prates på SMS og facebook! Ja da, det går nok over. Er bare litt sånn "følsom" i dag tror jeg, hehe. Huff altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. november 2008 #286 Del Skrevet 8. november 2008 Jupp, det får vi gjøre, har heldigvis med meg pc'en veit du. Jah, huff, det er ikke så greit med slike dager alltid. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 9. november 2008 Forfatter #287 Del Skrevet 9. november 2008 Det er bra vøtt!!!! Blir spennende å høre hvordan det går med deg over der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 9. november 2008 Forfatter #288 Del Skrevet 9. november 2008 Nei, nå er det på tide å si natta for min del. Burde komme meg i seng, klokka er jo 02.00!!! eeeek!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 9. november 2008 Forfatter #289 Del Skrevet 9. november 2008 Ærsj, jeg føler det samme i dag Har det vondt i hele kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 9. november 2008 Forfatter #290 Del Skrevet 9. november 2008 STORT SUKK Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg altså. En skikkelig dum og teit dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. november 2008 #291 Del Skrevet 10. november 2008 Awwww, så fælt! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 13. november 2008 Forfatter #292 Del Skrevet 13. november 2008 Vel, det går litt bedere nå. Tror jeg, hehe Har hatt Daniel på besøk fra Mandags kveld til i dag morges, og det har vært kjempe koselig altså Han har hjulpet meg med å få ting på plss, nå som jeg har bytta rom med Silje Vi har også sett på film, spist god mat, slappet av sammen, han har lest på lekser mens jeg har rydda småting på plass. Ja, i det hele tatt, synes det har vært koselig og dagene har gått veldig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 13. november 2008 #293 Del Skrevet 13. november 2008 Åh, så gøy, gleder meg til å se det nye rommet ditt. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 16. november 2008 Forfatter #294 Del Skrevet 16. november 2008 Ja, det begynner å bli fint der inne nå altså. STOR plass I helgen har jeg bodd hos Daniel. Er hos han enda. Kommer til å bli her iallefall til i morgen. Skal nemlig på kino i kveld og se den nye James Bond filmen. hihi. Og det er alt jeg vet akkuratt nå! Har hatt klinikk-dager på Colusseum Tannklinkk i helgen. Har vært syk begge dagene og måtte dra hjem litt tidligere i dag, men fikk med meg mye alikavel Har tatt røntgenbilder av hverandres tenner, fjernet tannstein på hverandre, assistert tannlegen i tur og orden, sett på tannlegen trekke visdomstenner og diverse andre greier. Både litt gøy og ekkelt på en gang, lol. Altså, vaske denne spyttslangen til vasken pasienten skyller munnen med, er ikke en kremjobb akkuratt. Spytt, slim og blod blandet i sammen. Gross. Men, er ganske sikker på at det er en vanesak. Man blir vant med det når man har gjort det mange ganger. Formen er okay akkuratt nå. Men er fortsatt kvalm og kastet opp senest i stad. Har også litt vondt i hodet, og er utrolig sliten i kroppen. Er visst mange som er syke med omgangssyke for tiden. Og jeg er nok en av de mange, jau Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. november 2008 #295 Del Skrevet 16. november 2008 Huff da, får håpe du blir fort frisk da! Men godt du trives da, selv om jeg kan skjønne at noen elementer er eklere enn andre. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 17. november 2008 Forfatter #296 Del Skrevet 17. november 2008 Jeg føler meg bedere i dag allerede. Har litt vondt i hodet, men det overlever jeg altså. I dag har jeg da vært på skolen. Har hatt Anatomi i ca 3 timer. Nå er vi ferdige med pensum.....HURRA. Neste uke er det repitasjon før Anatomi, fysiolog og patalogi eksamen om 3 uker. Er fortsatt hos Daniel, hehe. Kommer til å bli her til i morgen ja. Kanskje helt Onsdag....i morgen kveld er det jo dans, og det blir alltid sent. Så da drar jeg sikkert hjem til Daniel og sover der. Som jeg pleier å gjøre. På torsdag har jeg studiedag. JIPPI. Elsker slike dager midt i uka hehe. Og på fredag har jeg kort dag, JIPPI igjen! Da skal nok denne uka gå fort ja. And that's alright by me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. november 2008 #297 Del Skrevet 17. november 2008 Så bra, gratulerer med overstått pensum! Stolt av deg vennen. Du må komme innom bryllupsdagboka mi en dag da, hehe. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 19. november 2008 Forfatter #298 Del Skrevet 19. november 2008 Jo, takk for det berta! I dag ble vi også ferdige med pensum i medisinsk termologi også! Tjoooheiii, nå går det fort fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remember Skrevet 21. november 2008 Forfatter #299 Del Skrevet 21. november 2008 Hvilken dag er det du kommer hjem igjen? Nå sitter jeg hjemme hos Daniel Vi spiller dataspillet EverQuest i sammen, mens vi drikker pepsi max og spiser klementiner Jeg har fått helt dilla på klementiner!!!! NAAAAMMMM!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 21. november 2008 #300 Del Skrevet 21. november 2008 Jeg kommer igjen på søndag, åh, det skal bli så deilig! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå