Gå til innhold

Remember sin dagbok :)

Remember

Anbefalte innlegg

Ja, den bare suser forbi i en fart, hehe. Men egentlig så synes jeg at tiden har gått litt sakte de siste ukene. I hverdagen føles det ut som det går litt sakte iallefall, men så kommer helgen og simsalabim! Så var det Mandag igjen, lol. :ler:

Men synes det føles mye lengre enn "bare" 4mnd. Føles mere ut som 14mnd, lol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig hjemmet etter en lang dag, puh! :)

Sliten akkuratt nå. Har hatt dans vøtt! Og i dag var det faktisk litt gøy, fordi nå begynner jeg og huske grunntrinnene og føle den rytmen! Jippi! Og da blir det mer artig med en gang, så klabert! :)

Men kunne ønske vi hadde dans på fredagene eller no, fordi det blir en lang dag og ikke mye tid til overs. Og det er litt slit når man er midt i uka og skal opp tidlig dagen etter. Pluss at det er kjempe mye og lese fra den ene dagen til den andre i studiene mine. Men men, sånn er det nå! :)

Nå skal jeg spise litt mat, lese over dagens notater, også skal jeg finne senga tenker jeg! :søvn:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme! GODT! :)

Tror ikke jeg orker å lese i dag...:sukk: Har lyst på en aldri så liten pause, hihi.

Kanskje jeg får lest litt etterpå, men akkuratt nå var det godt og bare sitte stille, uten å gjøre så mye ut av meg. Litt surfing på nett :ler:

Nah, skal vi se. Torsdag i dag. Jippi! Fredag i morgen! Skal bli godt med helg nå :) Har ikke så mange planer for helgen, men i morgen trooooor jeg at Daniel og jeg skal øve på dans. Men jeg er ikke helt sikker enda :)

På lørdag skal vi visst på besøk til en venninde av han...hmmm...innflyttningsfest tror jeg. Men kan jo hende jeg ikke gidder, hehe. Kanskje han heller bare får dra alene. Hadde jo ikke lyst til å gjøre så mye annet enn å slappe av i helgen. Er tung i hodet og baah, sliten. Men vi får sjå ka som skjer ;)

Nå skal det iallefall bare slappes av! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg på skolen, og det er helt greit :)

Har IT timer og driver med word og excel akkuratt nå. Hvordan man lager standardbrev og hvordan man kan flette disse brevene inn in addresse-listene på PC og slikt. Synes det er litt gøy da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på skolen igjen, IT time.:) Noe som er helt i orden.:)

Gleder meg til å komme hjem da, hihi :)

Skal ikke annet enn å lese litt i dag. Må nesten det i dag! :)

I morgen er det jo dans igjen, og ingen mulighet i det hele tatt til lesing. :)

Tror jeg skal dra til Daniel før dans i morgen også, men er ikke 100% sikker enda. Kommer litt ann på han, om det passer eller ikke. Har jo masse og jobbe med han også stakkars! Men håper det blir noe av da, er jo litt koselig at vi møtes på tirsdager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

65 dager til vi reiser til Dønna, wow. Det høres lite ut, lol. Men er jo litt over 2mnd! :) Håper det går fort til den tid. For da er jeg ferdig med eksamner og sånn, hihi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmet fra en utrolig lang dag! :sukk:

Hadde en migrene dag i går. Våknet i dag med hodepine og synsforstyrrelser. Typisk migrene dag! :sukk: Men...stappa i meg paracet og ble litt bedere. Fikk kommet meg på skolen, hadde klinikkfag. Litt artig. For lærer'n våres i dette faget er utdannet og jobber som tannlege! :) Så jeg synes det var kjempe spennende å høre på alt han hadde på hjertet i dag! Fikk en mye bedere forståelse for ting, hurra! :) Alt fra gingivitt (Inflammasjon i gingiva = tannkjøttet) til tannsten, lol. Spennende greier!!:)

Etter skolen dro jeg til Daniel. Hadde fortsatt vondt i hodet, og litt kvalm. Ikke i noen særlig god form :( Men fikk nå slappet litt av, spist paracet og følte meg sånn okay etterhvert! :)

Klokka 19 var det dags for dans igjen, hehe. Og det var egentlig veldig gøy i dag, selvom jeg ikke var i form i det hele tatt. Lærte noe nytt iallefall...hehe...kalte det for "amerikansk sving", en litt avansert måte og svinge på, men herregudt så mye latter det ble! :ler: Ja, det var gøy!:)

Nå skal det dusjes her, også er det natta. Trøtt som en dupp! :søvn:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmet fra studiene i dag. Måtte nesten bare det. Har hatt migrene i 3 dager nå, og i dag klarte jeg ikke dra meg opp! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på en 60min gåtur, woohoo, det var godt! :)

Bra for rumpe og lår! ;)

Hmmmmm....blir vel en dusj nå ja. Også kanskje litt mer lesing. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Studiedag i dag, hihi. Og jaaaa da, jeg har tenkt til og lese litt etterpå! :)

Men, ikke enda. Har noen andre ting jeg skulle ha gjort først. :)

Hele hurven har dratt til Sverige her i dag. Shopping. Jeg orket ikke være med på det! Har heller lyst til å kose meg med å være hjemme alene noen timer, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkuratt 2mnd til jeg drar på juleferie!:)

Og det vil si, akkuratt litt under 2mnd til jeg er ferdig med aller siste eksamen! Wooooow! Tiden flyr! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LØRDAG!!! Og i dag får jeg besøk! :)

I går ble det også bestemt at vi reiser hjem fra Dønna den 30.Desember! Da blir det ca. 2 uker ferie på Dønna :)

Og da feirer vi nyttårsaften sammen her i Oslo, Daniel og jeg :hjerte: , det blir sikkert koselig :)

Nå skal jeg dusje og rydde her jeg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SØNDAG!! :)

Og... det ble litt forandring i planene. Det var heller jeg som dro på besøk til Daniel :) Kom hjem for ca en time siden, og nå slapper jeg av her på pc'en. :)

Skal spise middag om ikke alt for lenge, også skal jeg lese litt. :) Og til kvelden skal jeg ut på en liten tur sammen med Silje og mamma. Så blir det å vente til Daniel er trygt hjemme fra jobb, før det er nattinatt for min del... :)

Jau, der har du dagens planer for Desireé! ;)

Nå skal jeg begynne på den middagen jeg, er visst litt sulten, hihihi :spise:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MANDAG!!!

Og huff, som det blåser ute! Skikkelig rufsevær jo!! :) Blåste neste bort nede i gata her jeg :ler:

Vært på skolen i dag, og hos legen! :)

Nå spiller jeg litt med Daniel....skal lese etterpå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt står bra til, jeg har vært på landsmøte og slikt, så jeg har hatt veldig mye å gjøre i det siste. Du får sende meg en melding snart da. :)

:klem:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...