Gå til innhold

Remember sin dagbok :)

Remember

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble ikke så mye pugging da, lol. Men men... :)

Møtte Daniel i byen. Ble med han hjem og spiste middag. Nam!

Ble hos han et par timer, men måtte dra hjem "tidlig". Skal opp tidlig i morgen, og jeg er sliten i hele kroppen. Trøtt også. :søvn:

Nå skal jeg ta en rask dusj!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme etter en ganske så lang dag :)

Skole og dans. Egentlig en dum dag og ha dans på, fordi jeg slutter så sent på skolen og har 2 krevende fag, som gjør meg kjempe sliten i hodet. Konsentrerer meg kjempe hardt, og det blir iallefall jeg sliten av. Eller, litt sånn ør i hodet da. :)

Merket at jeg ble ganske svimmel i dag, sånn halveis inn i dansetimen. Hele rommet gikk rundt. Ekkelt. Helt sikkert fordi jeg er sliten! Litt stiv i nakken og litt antydning til hodepine. Kanskje ikke helt bra med høyt tempo dans da nei. Men men. Blir vel kanskje bedere etterhvert. :)

Nå må jeg også gjøre litt lekser. Blah. Har ikke lyst. Eller....jeg har lyst faktisk, synes det er spennende, men orker egentlig ikke. Vil bare sove, lol. Men må renskrive notatene mine fra i dag, mens jeg fortsatt har det ganske så "ferskt" i minne. :)

Men blir ikke sent på meg i kveld nei...skal legge meg rett etter jeg er ferdig med det :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da, det går bedere med meg i dag altså. Har sovet ganske godt i natt og det har hjulpet vøtt! :)

Tror kanskje jeg ble svimmel fordi jeg nesten ikke drakk noe i går. Tenker ikke på det i det jeg er i full gang med dans eller hopp og sprett, lol. :ler:

Nei, ikke vet jeg. Men er iallefall bedere i dag! :)

Gruer meg litt i dag. Skal ta MR i dag. Usj. :sukk:

Skal være på diakonhjemmet sykehus klokka 16.00. Huffameien! Gleder meg til å få det overstått! Skal jo bare ligge inni den maskinen i 15min eller noe, men det kan føles veldig leeeeenge om man ikke liker det. :sukk:

Men men, får bare bite meg igjennom det. :sukk:

Sitter på skolen nå. Har kontorfag. Helt okay. Ikke så mye jobbing. lol. Litt teori er det jo, men ikke noe avanserte greier. Også er det litt om OPUS dental da, dataprogram man bruker på mange tannlegekontorer. :)

Har "bare" 1,5 time igjen av dagen... det går nok fort! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig hjemme.... etter nok en lang dag! :)

Må tilbake for og ta MR igjen.

Saken er nemlig det, at skulle jeg tatt bilde av nakke og rygg i dag, måtte jeg ha ligget inni der i 80min!!!! Og det ville jeg IKKE! Alt for lenge!

Tok bare MR av nakken i dag. Og det var mer enn nok! Synes det var ekkelt!

Det er VELDIG trangt inne i den maskinen. Kan f.eks ikke løfte opp armen.

Glad jeg er ferdig for denne gang, men gleder meg ikke til neste gang! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har farmor og farfar vært gift i 50år :bryllup: Så jeg har vært på middag i ettermiddag! Vi var på en resturant på Aker Brygge :)

I går var jeg ute sammen med Daniel. Var på besøk hos Marius. Det var noen andre gutter der også. Som jeg aldri har sett før. Men koselig var det iallefall. Dro ut senere på kvelden, på en bar i en av sidegatene i Karl Johan :)

Ble såpass sent at jeg ble med Daniel hjem for å sove!

Så i dag rakk jeg bare dra hjem, dusje og pynte meg litt, før det var tid for middag sammen med Farmor, farfar og resten av gjengen! :)

Var hjemmet i 19.00 tiden. Hihi. Skal innrømme at det var litt godt! Er litt sliten fra i går, og det er godt å slappe litt av. I morgen er tilbake til bøkene og pugging....så ja, godt med litt avslapping i kveld! :)

Pugging ja. Har begynt med det store og det lille kretsløpet nå. Egentlig ganske lett, hadde det ikke vært for alle disse latinske ordene da...

Eller, det er jo ikke vanskelig i det hele tatt! Det er bare så fordervet mye pugging. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med dagens pugging! Orker ikke mer i dag! Trenger å roe ned hodet litt, før jeg legger meg etterpå. PUH! :)

Nå har jeg da lært meg de vanskelige ordene som otorhinolaryngologi (læren om øre, nese, hals) Ot = øre, Rhin = nese, Laryng = strupehodet. De ekstra O'ene bare binder ordene sammen! Og 'Logi' betyr altså 'læren om noe'. Alle ord som ender på LOGI betyr læren om noe ;)

Har også pugget stavelsen av M. sternocleidomastoideus! (Skrå halsmuskel).

'm.' står altså for musculus.

Phew! De er de vanskeligste ordene synes jeg! :sukk:

Har også pugget stavelse av 40 andre latinske medisinske klinikknavn! Bare håper at jeg husker noe som helst i morgen da! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det snuppa! :)

Jeg er bedere i dag. Men hadde det ikke noe godt i går. Vondt i hodet hele dagen. Men men.... glad for at jeg er bedere nå!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter her og pugger jeg! :)

Tegner hjertet og setter på navn på de forskjellige delene. På Latinsk og på Norsk! Det er litt vanskelig, egentlig. Masse detaljer. Urk! :)

Snakker også litt med Daniel. Over mikrofon på MSN, hihi :)

Han er jo en stor hjelp for meg, siden han er utdannet sykepleier! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag :)

En helt grei dag! :)

Våknet hos Daniel. Lå til langt utpå dagen....stod ikke opp før i 15 tiden, hihihi :ler:

Dro hjem i plaskende regnvær! T-banen var innstillt pga været og ja...måtte vente en stund på den! Men kom meg hjem tilslutt! :)

Nå spiller jeg EverQuest sammen med Daniel, før jeg sier natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg sette meg ned og lese litt. :)

Men har egentlig mere lyst til å være ute i det strålende været!! :)

Hmmm, kanskje jeg får til en gåtur etterpå, til kvelden! Hvis jeg fortsatt har lyst når vi kommer så langt da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg lei av bøkene! Tror det holder for i dag! Trenger og slappe av litt også. Noen timer for seg selv på kvelden er kjempe toppers! :)

Skal dusje, vaske noen klær og slappe av med hva nå enn som faller meg inn.

Skal også legge meg tidlig i kveld. For i morgen er det lang dag + dans før jeg kommer meg hjem. Puh! Håper det går greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 måneder i dag! :hjerte:

Så søtt! Hihi! :)

Men egentlig føles det ut som om det har gått mye lengre tid!

Rart det der :)

Snart har jeg Anatomi, fysiologi & patalogi timer!

Etter det skal jeg hjem til Daniel, og i kveld er det dans.

Kommer til og være kjempe sliten når jeg kommer hjem i 22 tiden i kveld, som jeg alltid er på tirsdager!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...