Gå til innhold

Remember sin dagbok :)

Remember

Anbefalte innlegg

Så koselig å lese om studiene dine, virker som du kommer til å gjøre det skikkelig bra. Du klarer dette med glans, det er jeg sikker på. :)

Jeg er sikker på at alt ordner seg mellom deg og ja-du-vet-hvem. Tanker har dessverre en tendens til å kverne rundt sin egen akse og tilbake igjen, får bare håpe at det bedrer seg utover. Blir nok bedre skal du se, når man får vendt seg til tanken og du selv har fått møte den det gjelder. :klem:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er jo det jeg håper på :) Synes det er litt vanskelig enda og alt vil vel ta tid og litt arbeid også. Og såklabert en åpen komunikasjon med h*n.

Men slike ting som dette er vel heller aldri lett i utgangspunktet, og som regel handler vel alle slags forhold om litt arbeid til tider. Skal jo ikke bare være lett hele tiden! ( synd, men sant :ler: )

Jeg forstår jo h*n sin side av dette, og forventer jo såklart at jeg får den samme forståelsen tilbake. Noe jeg føler at jeg får. Og det er bra!

Men det blir til at jeg nå blir veldig beskymret for hva som skjer fremover. Om h*n kommer til å vise meg hensyn når det kommer til akkuratt dette. Og i det hele tatt, hva slags hensyn h*n mener.

Blir fort til at tankene går litt i stå ja. Selvom jeg kunne ønske jeg var helt trygg på situasjonen. Men det er jeg jo ikke, det er det jo bare å innrømme.

Det som er så dumt, er at når man først har blitt usikker, er det så lett å bli litt paranoid og tenke for mye. Det er vel kanskje her problemet ligger akkuratt i dag? At jeg ikke klarer helt å senke skuldrene og slappe av. Har jo ingen grunn til å være så usikker akkuratt nå, men er det uansett. Bare fordi jeg tenker på alle disse "hva hvis..." angående hva som eventuellt skjer fremover.

Har bestemt meg for å prøve og nyte det som skjer nå, og ikke ta noen sorger på forskudd. For da ødelegger jeg jo bare for meg selv, og det vil jeg jo ikke.

Samtidig som jeg har det i bakhodet. Er jo litt opp til meg også, faktisk. Om dette er noe som jeg kan forholde meg til eller ikke. Men alt kommer veldig ann på hvordan ting utvikler seg, tenker jeg. :) Ingenting er vel noen gang helt sikkert (når det kommer til dette) og tenker også at mange av de beskymringene jeg gjør meg, er normalt i et hvert forhold. Hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo klart det, får bare håpe at dette er noe som styrker dere, noe jeg håper og tror at det vil gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det håper jeg også at det gjør. Er en prøvelse for meg, helt klart, men må faktisk bare stole på det han sier til meg. :)

Skal feire jul på Dønna jeg!! Blir borte fra 20. Desemeber til 1 eller 2 Januar!

Det er litt rart å tenke på, hihi. Men gleder meg absolutt. Veldig glad for at han spurte om jeg ville det! :)

Ellers har jeg da vært på dans i dag...hihi. Fra 19.00 til 20.00. Og ja, det var veldig artig! :) Og slitsomt! Haha :ler: Bare noen enkle få steg gitt, men svett i panna, det ble vi alle sammen! :ler:

Blir gøy når vi har kommet godt i gang, og virkelig begynner å kunne stegene! I mellomtiden skal vi øve sammen, hihi. :skya:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at det begynnner å nærme seg slutten av uka ja, hehe. Er litt sliten i dag. Lyst til å legge meg tidlig. Men blir nok ikke så veldig tidlig :) Begynner heldigvis ikke før 12 i morgen da! :hoppe:

Kan hende Daniel kommer på besøk til meg etterpå, hvis han blir ferdig på skolen før det er for sent da. Hvis ikke tar vi det i morgen! Tror vi kommer til å være sammen store deler av helgen, hvis ikke han må jobbe med skolearbeid lørdagen også da.

Fikk kjøpt to bøker i dag, skolebøker altså.

Men såklabert er en av bøkene jeg må ha utsolgt. Men fikk bestillt den på nett iallefall! Blir litt dyrere med frakt og sånn da, men men! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du fikk kjøpt deg noen bøker da, får håpe det ikke blir altfor dyrt å bestille på nett. ;)

Kjenner jeg ønsker at helgen snart skal komme selv, ser den altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :)

Nei da, det går greit, var ikke så mye i frakt! Bare glad de hadde den på lager jeg. På Norli sa de at den var utsolgt fra forlaget, og at den derfor ikke ville komme inn igjen før i oktober en gang! Så ja, veldig bra at NKI hadde den på lager! De hadde 5 stykker igjen, hehe. Så var litt heldig der da! :)

Sitter her og spiser frokost nå. Brødskive med egg! :)

Begynner ikke på skolen før 12. Klager ikke på det akkuratt! Godt å kunne sove litt lenger.. :)

Ja, i dag er det fredag og godt er det! :)

I kveld begynner Senkveld på Tv igjen, hurra!! Har savnet de gutta der altså haha, knoll og tott! :ler:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ble ferdig med oppgaven din da frøken! :)

Var ferdig på skolen klokka halv tre i dag. Hadde Anatomi i 2,5 timer bare! Men fikk nok av ting å pugge på ja! Må nok bruke litt av helgen på det ja :)

Sitter nå hjemme hos Daniel jeg. Spiser potetgull og sitter på KG :ler:

Mens han sitter på den andre pc'en og spiller dataspill.

En behagelig fredagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, ble ikke helt ferdig, holder på å skrive ferdig nå. ;)

Du får kose deg i kveld og hils så mye til Daniel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt! :søvn:

Fikk ikke sove så mye i natt. Var så mye støy, hehe.

Mennesker som kom og gikk, TV lyder, fulle folk som kom hjem fra fest og telefoner som ringte nonestop. :ler:

Nei, skal aldri flytte inn i noen hybel nei! Hvor jeg deler alt med "fremmede" mennesker. Hihi, nei takk. Da bor jeg heller hjemme! :)

MEN.. har hatt det kjempe koselig sammen med Daniel. Og det er det viktigste, trossalt. Bli bedere kjent, lære han litt mer å kjenne, det trenger jeg virkelig. :)

Det er iallefall forsatt noen spørsmål jeg trenger svar på. Ting jeg trenger bekreftelse på. Men dette er helst ting jeg ikke kan spørre om, det er vel noe jeg må finne ut av og/eller føle meg trygg på. Noe må komme fra han også, såklart. Og sånn er det vel i alle nye forhold, vil jeg tro. (?)

Jeg vet veldig godt at jeg er skeptisk og ganske usikker av meg. Synes det er vanskelig å ha troen på meg selv, rett og slett. Og det fører til at jeg setter et spørsmåltegn til veldig mye annet også. Det er vanskelig å stole på andre, uten å ha noe som helst av betenkligheter. Kanskje er det riktig av meg og være litt skeptisk nå da. Er jo ikke sikkert han er den jeg håper han er. Det er det vel litt for tidlig å si noe om enda.

Men, over til noe annet...:)

Har spist for mye i helgen. lol :sjenert:

Men får iallefall rørt på meg litt i dag. Skal nemlig bytte til en litt større seng. Og inne på det lille rommet mitt, er det en utfording :ler:

Må vel omtrent flytte på alt jeg har her inne! Halp! :ironi:

Må også pugge litt mer. Har lært meg det viktigste. Har pugget det som må sitte. Nå er vel utfordringen og lære meg litt mer enn det. For å få en bra karakter på eksamen.

Og det hadde ikke vært noe problem, hadde eksamen vært neste uke, lol. Men det er den ikke, og det er kjempe mye igjen som skal pugges! :sukk: Merker jeg blir nervøs bare av tanken på det.

Synes det er litt gøy da, det vi holder med på. Og det er vel akkuratt av den grunn at jeg fortsatt henger med i svingene. For det går sinnsykt fort i svingene! Hver dag er det noe nytt, ingen repitasjon i det hele tatt. Derfor er det lett å falle av, det merker jeg. Hehe. Så det er bare å gjøre så godt jeg kan og henge med! :tommel:

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det er deilig det også da, å kunne bare kose seg. ;) Litt dumt du ikke fikk sove, men du får ta det igjen i natt da, haha. :)

Ny seng faktisk? Wow, kuli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg gjøre haha! :)

I natt har jeg planer om å sove ja. Og det skal bli godt. Er helt ør i skallen akkuratt nå, hihi. :søvn:

Ja, ny seng! Har bare bytta med mamma da. Så nå har jeg 120x200!

Og mamma har fått min 75x200. hihi. :ler:

Et godt bytte for min del, lol! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...