Gå til innhold

Remember sin dagbok :)

Remember

Anbefalte innlegg

Man må ikke være med på alt. ;)

Blir koselig med bursdag, ser fram til hatter og alle slike ting. :ler:

Og jeg har fått dilla på The Sims 2 igjen jeg også. :sjarmor:

Mvh Yvonne :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det blir gøy hehe :mrgreen:

Har du fått lasta ned noe mer da?

Nå skal jeg en tur ned til Sunniva Isabelle... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har fått lasta ned ganske mye, hehe. :sjarmor: Vegger og slike ting, huset blir sinnsykt fint! :hoppe:

Du får kose deg da, selv skal jeg kose meg litt her for å la maten synke, skal sykle om en time. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her å spiser salat med dressing på, nam! :rosasmil:

Med et deilig iskaldt glass med Tab X-tra! Livet kunne ikke vært bedere akkuratt nå, :)

Kom hjem fra en 65min gåtur i fort tempo for en time siden, sånn ca :)

Gikk i grevens tid, for nå begynner det nok å regne snart :regn:

Synes faktisk at det er kjempe lummert i dag, akkuratt som det skal til å tordne. Håper det jeg. Så kanskje sola kommer tilbake snart! :sol:

Skal nå til å se på 'Barnmorskorna' på nett-TV. Hihi, elsker slike programmer og lignende dokumentarer. Spennende å følge med på! :)

Har vært sammen med Sunniva Isabelle i dag også. Hun er en godklump!

Nå har hun også begynnt å si "Bæ" og "Mø", hehe, så herlig så! :rosasmil:

Men nå skal jeg se på programmet, mens jeg koser meg med brus og salat! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg her, ganske sliten. Har sovet dårlig i 3 netter på rad nå. Ærsj, hater slike perioder. :tristbla:

Sovner greit i det jeg legger meg, men våkner etter er par timer og bare ligger og vrir meg resten av natten. :sur:

Det blir til at jeg bare ligger i senga, orker liksom ikke stå opp midt på natta heller. Dessuten er jeg egentlig kjempe trøtt, men får bare ikke sove. :gråte:

Stod opp i 7 tiden i dag tidlig. Kjedelig, siden det er helligdag og kunne egentlig sovet lenge. Men men. Gikk meg en 50min morgen tur da. Sammen med søstra mi. :)

Veldig stille ute. Ingen å se. Bare en bil og buss i ny og ne :)

Har også vært på en 60min ettermiddagstur med søstra mi, i plaskende regnvær, hehe. Det regna ikke når vi dro hjemmefra da (...) hehe, begynnte å regne når vi var sånn ca halveis. Typisk. :sukk:

Møtte foressten fetter'n min og samboer'n hans mens vi var ute å gikk tur, hehe. Flere som var ute å gikk i regnet. Ikke verst å møte kjentfolk i the middle of nowhere :rosasmil:

Ellers har dagen vært lang. Ikke noe gøy å finne på i det hele tatt. :sukk:

Har spillt litt sims 2 da. Fant noen nye sider å laste ned ting fra. Så det har jeg kosa meg med, hihi. :rosasmil: Er så mye fint å finne! Folk er jammen flinke til å komme opp med nye ting. Er helt imponert jeg. :)

Ha en fortsatt flott kveld/natt! :)

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det, igjen! hehehe :hoppe::klem:

Glemte å gi deg sims 2 spillet ditt! Men sees jo allerede neste helg da, så tar det med da. Tar jo ikke store plassen i veska! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra å høre at du likte den da. Var litt spent på hva du ville si skjønner du, hehe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg fant den Sims-siden du snakka om. Genialt! Fant det kjøkkenet jeg har sikla så lenge etter også, haha. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERGENIAL! :hoppe:

Synes den "fly merkelappen" er kjempe skjønn! Allerede skrevet navnet mitt på og hengt den på baggen jeg skal ha med meg til Bergen! :sjenert: JEG ER KLAR! :juhu:

I dag er det STRÅLENDE vær ute. Jippi! :hoppe:

Har sitti ute i sola en times tid. Også har Sunniva og jeg lekt litt ute på gresset. Dette er så og si første gangen hun har vært ute å gått på denne måten, så vi har kosa oss begge to, hehe. Sunniva har oppdaget en helt ny verden. :)

Har vært på en 30min morgentur i dag, men jogga i ca 15.min også. Skal nemlig begynne å jogge sånn smått. Det er et steg videre, for min del :)

Nå skal jeg kose meg med jordbær og sims 2, mens jeg venter på at 'Ugly Betty' skal begynne på Tv, om et par timers tid! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

Vel, nå har jeg ikke vært her inne på en stund. Har ikke hatt noen ork til og skrive. Nei, vært litt giddalaus i det siste.. obs obs :sjenert:

Men nå er jeg da her, igjen... :)

Har sommerferie og koser meg kjempe masse med det!

Men akkuratt i dag, så er jeg litt trist. :tristbla: Daniel reiser hjem i dag, og jeg ser han ikke igjen før om 2 uker... :tristbla: :gråte:

Dessuten reiser bestevenninden min bort en uke også! Blir helt alene, buuhuuu *dakkar lille meg* :tristbla:

Nei da, vet jo at 2 uker går veldig fort. Får bare se frem til og se han igjen!! :)

Kommer nok til og telle dager, kjenner jeg meg selv rett!! :rosasmil:

For å få dagene til og gå, blir det nok en del gåturer på meg, og kanskje litt sims 2 også, hihi :hoppe: Har også noen bøker jeg kan ta fatt på. :)

Er nesten ferdig med og lese "Ps, I love you", og skal kjøpe den på DVD når jeg får penger! Alltid like gøy og se filmen etter man har lest boka!! :)

Ellers så skal jeg på besøk i morgen. Min (ste)bror og hans kjæreste fikk sin andre datter for to dager siden. Nommin! Blir kjempe gøy og besøke dem!! Også blir det koselig og hilse på det lille nurket, Sara Iselin :)

Men nå skal jeg ta en dursj, før jeg tar kvelden. Er sliten etter en laaaaang dag!

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ja, da er det bare 4 dager til jeg reiser til Nordland. Oj, de 2 siste ukene har gått kjempe fort! Og det gjør ingenting! :rosasmil:

I går og i dag har jeg ligget rett ut på stranda. Og det har vært herlig! :)

Kjempe flott at været skal holde seg like varmt og fint over helgen. Da blir det noen fine dager til på stranda, før jeg reiser! :rosasmil:

Har allerede begynnt og pakke. Og som alltid, pakker jeg vel mer enn hva jeg egentlig trenger, hehe, men prøver da og være LITT fornuftig denne gangen.

P R Ø V E R. Ikke sikkert jeg lykkes! :fnise:

Solbrent på den ene skulderen kjenner jeg... huff da... og jeg som har smørt meg og greier!! Spent på hvordan det blir til kvelden ja..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager til jeg reiser til Daniel'en min!! :hoppe:

Og nå drar jeg på stranda! :)

Endret av Remember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir for varmt for meg altså, hehe. Skal ikke klage, men i dag har det vært et ork :eeeh: hehe. Iallefall for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...