Gjest Reiseklar Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Er det noen som vet hva sånne hotellrom med to soverom (med dør imellom) heter? Og hva heter det på engelsk? Hvis noen i tillegg kan tipse om et hotell i Disneyland, Paris som har slike rom, er jeg evig takknemlig.....
Mixelite Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Er det noen som vet hva sånne hotellrom med to soverom (med dør imellom) heter? Og hva heter det på engelsk? Connecting rooms?
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Eller be om å få rommene "side by side"?
Gjest Marillia Skrevet 20. februar 2008 #5 Skrevet 20. februar 2008 Om du går inn på Disneys egne sider, finner du en rekke hotell. Vi har ikke bodd i området rundt parken, men jeg husker jeg fant flere hotell som hadde familierom. Santa Fe var et av de, mener jeg. Om jeg kan få gi deg et godt råd; så velg ikke et hotell som ligger vegg i vegg med parken, da det er mye støy fra parken. Jeg hadde heller valgt et av hotellene som ligger 10-20 min unna (om man ikke gidder å gå, har hotellene minibusser som kjører til og fra) og gjerne med basseng... Hadde jeg valgt om igjen hadde jeg valgt et hotell nært parken, og heller dratt inn til Paris på dagtid. Det går tog hele tiden, så å reise inn til Paris er veldig greit. Vi gjorde motsatt, og det ble bare et besøk i parken, og (for) mye tråkk i Paris. Den ene dagen i parken ble lang og slitsom, og det hadde vært mye bedre for både store og små med 2-3 besøk og heller kortere dager.
*Annie* Skrevet 20. februar 2008 #6 Skrevet 20. februar 2008 Tror forresten at det ofte heter adjacent rooms... :-)
Gjest Reiseklar Skrevet 20. februar 2008 #7 Skrevet 20. februar 2008 Tusen takk for svar alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå