Chiquita Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Om to uker skal vi på weekendtur til Trondheim - uten barn *hoppe, danse, juble* Vi skal selvfølgelig da ha hotell, samt gå på kino, spise god mat, osv... Jeg har også bestilt billetter til "The fast show" med Raske Menn som en overraskelse til ham på fredagskvelden. Men jeg har lyst til å finne på noe mer også... Jeg elsker å ha små hemmeligheter, og gjøre små/større ting for mannen, men akkurat nå står jeg stille for nye ideer. Noen som har noen tips?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Opphold i spa-avd og massasje på spa? Nidelven feks.... Kjempefint å kose seg der sammen.... Eksklusiv middag på emilies, eller rimelig og snadder-middag på graffi..... Graffi har skikkelig snaddermat, og man kan sitte der laaaaangt utover og kose seg med en øl eller vin....
Chiquita Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2008 Takk for tips. Tror egentlig han tror at jeg har bestilt spa til ham, for han vet jeg har bestilt en overraskelse til fredagen. Men hvor ligger Emilies og Graffi?
lulle Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Vet ikke om dette er noe for dere, men jeg har vært på byvandring i Trondheim. Det var veldig kjekt.
Chiquita Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 Nei, tror ikke byvandring blir helt "riktig". Men takk for tipset. Kan være aktuelt når det er mer sommer
Supramundane Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Hva med å reservere et bord hos Egon i Tyholttårnet? Gjerne på kvelden når det er mørkt - det syns i alle fall jeg er romantisk. Utsikt over HELE byen, og 360 graders rotering. :-)
Chiquita Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2008 Vi har vært i Tyholttårnet flere ganger, både på dagtid og kveldstid. Og jeg er enig, det er veldig koselig der oppe når mørket faller på. Men nå er jeg ute etter noe i sentrum (slik at vi kan gå til og fra hotellet som ligger ved prinsen-krysset) Skulle vel ha presisert dette tidligere, beklager. Flere resturant-anbefalinger vil vi gjerne ha. Vi ender vanligvis opp på Egon, en eller annen kina, eller Frati.
Fredrik=) Skrevet 18. februar 2008 #8 Skrevet 18. februar 2008 bare så synd de har så jævla crapy for på egon! men utsikten er verdt da:) hva med å gjøre noe morrsomt? vi har klatring vassfjellet gocart bowling paintball teater lazerX osv ellers er muligens nidarosdomen ol. noe å få med seg?
Chiquita Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2008 Åh, Fredrik... Du har løsningen... Hvorfor har jeg ikke tenkt på BOWLING!!! Det er over 8 år siden vi har bowlet, og mannen liker det egentlig veldig godt! Selvfølgelig må vi bowle! Tusen takk!!!! Men fremdeles mottar jeg gjerne resturant-anbefalinger
FantasDick Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 (endret) Graffi har verdens beste burgere, og masse annen snack som man kan kose med leeenge, med god vin eller øl til. Var skikkelig skeptisk første gangen jeg var der, men ble positivt overrasket! Uformelt og litt skravlete, men veldig koselig. Graffi ligger i Thomas Angells gate 12 B. Gamle Norrøna Hotell, og Odin spiseri. Edit; jeg vet jo ikke hvilke restauranter dere er ute etter, men kan nevne mine favoritter. Big Horn - verdens beste biff og deilige desserter, East Sushi & Noodles - fantastisk sushi og flott stil, Jonathan - deilig andebryst og biff man kan steke selv på kleberstein, Emilies - spennede flere-retters middager, med mye fisk. Endret 19. februar 2008 av Zaphireh
MellonCollie Skrevet 19. februar 2008 #11 Skrevet 19. februar 2008 Graffi er trivelig, og har gode burgere som Zaphireh sier. Primo på solsiden har god mat, men er ikke alltid servicen er på topp... men det er vel egentlig mest på sommeren de sliter med det. For veldig uformelt, så er Ristorantino Italioano i toppen av Nordre helt knall! God mat, billig, og kjempeservice. To rom og kjøkken har også veldig god mat.
Chiquita Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 19. februar 2008 Takk for tips. Har funnet Graffi på nett, og det ser absolutt aktuelt ut. *sjekker om Jonathan har nettside*
ingefær Skrevet 19. februar 2008 #14 Skrevet 19. februar 2008 Hvis jeg skulle tilbake til Trondheim hadde jeg uten tvil spist på Credo!beste restauranten jeg noen gang har vært på det Jeg synes den er bedre enn Emilies...
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #15 Skrevet 19. februar 2008 Mitt tips er å ikke legge opp et altfor tett program. Jeg regner med at du ønsker at dere skal ha tid og ork til å kose dere litt i hotellsenga også? Hvis dere skal på bowling, spise middag, se raske-menn-show og gå på kino, blir det ikke så mye tid og energi igjen til sex.
suzie Skrevet 19. februar 2008 #16 Skrevet 19. februar 2008 Credo er Trondheims desidert beste restaurant! Det er ganske dyrt der - men det er verdt hver krone. Fantastisk mat og fantastisk hyggelig! Om du bestiller fem retter (de bruker ikke meny) får du drikke til maten og flere mellomretter - og dere beregner omtrent 1000 kr pr hode. Fantastisk sted!
suzie Skrevet 19. februar 2008 #17 Skrevet 19. februar 2008 Dere kan jo dra i pirbadet også - litt sent på ettermiddag kveld når det verste kjøret har avtatt så kan det være ganske romantisk der, med velværebasseng og badstuer:)
Chiquita Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 19. februar 2008 Mitt tips er å ikke legge opp et altfor tett program. Jeg regner med at du ønsker at dere skal ha tid og ork til å kose dere litt i hotellsenga også? Hvis dere skal på bowling, spise middag, se raske-menn-show og gå på kino, blir det ikke så mye tid og energi igjen til sex. Tror nok vi har mer energi enn deg altså, for akkutat det ville ikke vært noe problem. Men sex er ikke det viktigste med turen - det kan vi jo ha hjemme også... Nå glelder det å kose seg, lade parforholdets batterier, og å ha det morro uten barn. Det eneste som står på programmet er raske menn, resten blir jo tatt mer eller mindre spontant. Det betyr jo ikke at man ikke kan "sondere terrenget" for f.eks spisesteder... Credo virker litt VEL dyrt for oss
Knøttet Skrevet 20. desember 2008 #19 Skrevet 20. desember 2008 (endret) Sorry, leste ikke nøye nok Endret 20. desember 2008 av Knøttet
Gjest Gjest Skrevet 21. desember 2008 #20 Skrevet 21. desember 2008 Mitt tips er å ikke legge opp et altfor tett program. Jeg regner med at du ønsker at dere skal ha tid og ork til å kose dere litt i hotellsenga også? Hvis dere skal på bowling, spise middag, se raske-menn-show og gå på kino, blir det ikke så mye tid og energi igjen til sex. Det der er jo for det meste bare avslapping og litt lett oppvarming? Hvis man ikke orker å ha sex etter å ha spist litt, sett ett show eller to og så bowlet, da har man kanskje litt større problemer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå