Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte tidligere mascaraen Masterpiece fra Max Factor, og synes den var veldig god. Men kunne tenkt meg enda litt mer volum, og det er vel det som er saken med Masterpiece max-utgaven; at den gir volum?

Så til dere som har prøvd begge; hvilken er den beste?

Handis:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg liker Masterpiece Max veldig godt! :tommelopp:

Edit: Altså, bedre enn den andre ;) Trykte litt for fort.

Endret av Yngste
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Og den drysser like lite, klumper null, og sitter fint hele dagen som den "vanlige"? Masterpiece er den beste mascaraen jeg har brukt på mange år. :) Nå er den dessuten på tilbud på H&M, så jeg i går.

Skrevet

Jeg har vært veldig fornøyd med Masterpiece, både den originale og Max-varianten, egentlig syns jeg de stort sett er ganske like, konsistens, holdbarhet etc. men Max gir mer volum og er derfor den jeg foretrekker av de to! :)

Skrevet
Og den drysser like lite, klumper null, og sitter fint hele dagen som den "vanlige"? Masterpiece er den beste mascaraen jeg har brukt på mange år. :) Nå er den dessuten på tilbud på H&M, så jeg i går.

Det er i det minste min erfaring med den ja :jepp:

Er begge på tilbud?

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen:)

Da iler jeg til H&M og kjøper meg en Masterpiece MAX:)

Skrevet

Masterpiece MAX er en favoritt hos meg også. Helt utrolig at en mascara til rundt hundrelappen er bedre enn de som koster mer enn det dobbelte.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet
Masterpiece MAX er en favoritt hos meg også. Helt utrolig at en mascara til rundt hundrelappen er bedre enn de som koster mer enn det dobbelte.

Uten å ha prøvd MAX foreløpig, må jeg si meg enig; Masterpiece er den beste mascaraen jeg noensinne har prøvd, og etter at jeg oppdaget den, har de andre ligget ubenyttet i skuffen. Det er heller ikke så dumt at den koster over en hundrelapp mindre enn de fleste parfymerimascaraer. ;)

Skrevet

Jeg synes den vanlige Maxfactor masterpiece er litt bedre enn Max-utgaven, for jeg er ikke så glad i volummascaraer. Men begge er bra!! :) Synes generelt at Maxfactor har mye bra sminke, liker både øyenskyggene, lipglossen, flere av mascaraene, eyelineren og rouge fra det merket. Like god kvalitet som f.eks MAC og Make up store, men til litt lavere priser.

Skrevet

Jeg liker både Mastepiece og Max, men ettersom jeg liker et litt dramatisk inntrykk, så er Max bedre. Skal prøve Beyond Lenght nå også, og se om den er enda bedre? Max Factors mascaraer er veldig bra, og de er mye billigere enn tilsvarende gode mascaraer.

Skrevet

Heisann!

I går kjøpte jeg meg Masterpiece Max, og i dag prøvde jeg den. Kjempefornøyd!! Den er lett å påføre, og gir lange, separerte vipper med bra med volum. En ny favoritt på sminkehylla:)

Handis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...