Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei Jeg har fått blåskjerm med en feilmelding på den stasjonære pc`n min,jeg har funnet ut hva feilmeldingen er , men hvordan i alle dager får jeg bort den blå skjermen så jeg kan fikse problemet? Kan noen hjelpe meg værsåsnill
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Ja,flere ganger. Den starter helt fint ,men med en gang den er "ferdig" til bruk så blir skjermen blå
talin Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Trykk F8 mange ganger etter at maskinen starter. Dette skal gi deg tilgang til oppstartsmodusen på Windows. Her skal du kunne velge sikkerhetsmodus, noe som lar deg kunne fikse på ting inne i Windows. Hvis det da er ting inne i Windows som lager problemene.
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #5 Skrevet 19. februar 2008 Tusen takk for svar,dette skal prøves
Gjest b Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 blåskjerm kan være så mangt, det skylder kritiske feil på maskinvare, eller system
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå