Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har fått høre at HM skal få en marimekk-kolleksjon i april. Er det noen som har sett hva som kommer? Har prøvd og søke litt men får ikke opp noen kolleksjon, bare at det kommer. Er veldig nyskjerrig, de skulle ha klær til både dame og barn etter det jeg har hørt.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, oi så kult! Dette visste eg ikkje! Håpar det vert ein kul kolleksjon med grøne marimekkoblomstrar :hjerter_rundt:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Tror ikke de har lansert noen bilder enda, men blir spennende å se hva de byr på. Sikkert mye fargerikt og mønstrete :sol:

Gjest Familienett.Com
Skrevet

Marimekko er så stili! Blir det på barneklær?

Skrevet

Nei, der var jammen ikke mye fint. Sikkelig skuffa jeg nå. Mener og ha hørt at de kommer med barneklær også, får håpe at de blir bedre.

Skrevet

Marimekko? :klø: Aldri hørt om engang... :roll:

Skrevet

Jeg så mye der jeg kunne tenkt meg... men så elsker jeg 60-talls snitt og mønster :)

Gjest trude.lutt
Skrevet

Jeg gleder meg! Blir det lagt ut på nettet som vanlig, og i noen utvalgte butikker? Noen som vet?

Skrevet

Lite å ønske seg for min del hvertfall. :forvirret:

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg kunne tenke meg en stormønstret sommerkjole (kort eller lang), og det var et par der som muligens kunne være aktuelle for min del. Men det blir noe annet å se dem i virkeligheten.

Skrevet

Så kult! :) Jeg gleder meg til å se kolleksjonen i butikken. Marimekko klær ser alltid annerledes ut i virkeligheten enn på bilder synes jeg. Jeg elsker 60-talls stilen og synes det er herlig med litt farger og mønstre til sommeren!

Gjest trude.lutt
Skrevet

Inne på Hm sine sider er det ikke noe info ennå.....Jeg skal iallefall prøve å få tak i den lange kjolen i svart/hvit. og så håper jeg på noen tøffe skjorter til gutta! :shoppe:

Når kommer varerene i butikkene? Noen som vet?

• 3 uker senere...
Gjest trude.lutt
Skrevet

Klærne kommer i butikkene på fredag, og på nette fra mandag av! Hurra!

Skrevet

Etter å ha sett på linken så var det definitivt absolutt ingenting i min smak. Litt drit:-/

Skrevet

Marimekko kolleksjonen er på nett nå og allerede en del utsolgt. Jeg synes det var noen fine plagg men klart det var en del som var grusomt stygg (ikke akkurat fan av store oransje oversize kjoler)

Hadde litt lyst på den antrekk med tunika og matchende hatt, men det ble utsolgt i løpet av den tiden jeg kommet meg i gjennom kassen... :frustrert:

Skrevet

Barneklærene var jo litt søte. Men jeg kommer neppe til å kjøpe noe fra damekolleksjonen. (Og om et par måneder er nok masse på salg, madonna-klærene var jo det).

Skrevet

Nokon som har kjøpt seg noko frå denne kolleksjonen idag?

Eg kjøpte meg denne shortsen og denne kjolen. Kult mønster, snitt, detaljar og fargar :)

Var det nokon som kjøpte denne toppen i ein eller annan farge? Korleis var den på? Stor eller var den litt figursydd?Hatten var også kul, men trur ikkje eg såg den??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...