Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 Noen som vet om Cartoon Network er tilbake for godt? Har Telenor Avidi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 30. april 2003 #2 Del Skrevet 30. april 2003 Vi fikk et lite sjokk da det var tilbake på skjermen, ja.. Men jeg sjekket, og det ser ut for at CN nå går på visningskanalen. Jeg fikk nylig ny tv, og skrev da kanalnavn på alt jeg fikk inn. Nå så jeg det sto Nat.G (National Geographic) der CN var, og siden de har kjørt National G. på visningskanalen i april, så la jeg to og to sammen... Så får vi se hvor lenge det varer denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2003 #3 Del Skrevet 30. april 2003 Det er jo gøy med Cartoon Network, men jeg synes det er dårlig gjort hvis de skal fjerne den igjen. Da kunne de spart seg. Prøvde å se på internettsida til Telenor Avidi nå, men der sto det bare at National Geographic skulle gå på visningskanalen frem til 30. april. Den sida var heller dårlig oppdatert på andre ting også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 1. mai 2003 #4 Del Skrevet 1. mai 2003 Digger Cartoon Network! Og har Telenor Avidi... *krysser fingrene - krysser tærne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mai 2003 #5 Del Skrevet 3. mai 2003 Cartoon network er dritbra etter sex hreheah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 3. mai 2003 #6 Del Skrevet 3. mai 2003 UPC, UPC, UPC ... *mumle noe om 9 kanaler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå