Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har sett på ungkaren i dag. og ble sittende og tenkte. Kjæresten min og jeg har hatt det så hektisk i det siste at vi knapt har hatt tid til hverandre. Det er skikkelig lenge siden sist vi var ute. Jeg kunne tenke meg å overraske han med en sånn romantisk date. Og da mener jeg ikke bare middag og kino. Hvordan får man til en båttur? en middag ute på kvelden med fakler og blomster? Bade og andre opplevelser? Hjelp meg å sette sammen en helt sinnsyk date som kunne passet inn i ungkaren.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Operapub, middag, live-jazzkonsert, skøytegåing på kunstis, italiensk iskrem, kunstutstilling, et glass vin på en fiskebåt, o.a.
Eline1986 Skrevet 19. februar 2008 #3 Skrevet 19. februar 2008 Bor dere i nærheten av skogen så ta med vedkubber, stearinlys, pledd osv. så kan dere finne en nydelig plass i skumringen, grille pølser, drikke vin og kose dere! det samme kan gjøres ved stranden. Det er fullt mulig selvom det er februar!!
caso Skrevet 19. februar 2008 #4 Skrevet 19. februar 2008 Et innsidetips er å ikke si du ble inspirert av ungkaren. Det er maksimalt turnoff til de aller aller fleste menn. Men tanken er ellers veldig god:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå