Gjest DemiDekk Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Jeg bestilte et kjøkkenbord med stoler på januarsalget hos en møbelkjede. Det ble sagt at bordet skulle komme 24. januar ca og at jeg ville få sms møblene kom. Jeg hørte ingenting så jeg ringte i dag, og fikk beskjed om at møblene var kommet den 24. og at sms var sendt. De hadde rotet sammen telefonnummeret mitt viste det seg. Jeg vet at nummeret de fikk var riktig fordi de ringte senere den dagen jeg bestilte for å spørre hvilken farge jeg skulle ha. Så til poenget, jeg trodde butikken hadde åpent til 17.00, så jeg kom dit rett før 16.30. Det viste seg at de stenger 16.30 og klokken min var 16.27, jeg gikk inn og ekspeditøren sa litt uvillig at jeg kom akkurat i tide. Men da jeg sa at jeg ville hente møblene fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne få de fordi de var for langt bak på lageret siden de ble bestilt for så lenge siden. Er jeg hårsår når jeg ble irritert på grunn av dette? Personlig synes jeg dette er dårlig kundeservice. Men hva mener dere, synspunkter?
Gjest lillebøll Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Det spørs litt. Altså, når får du møblene dine?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Var det Møbelringen? Jeg bestilte fra dem i juni, fikk varene i september. Da var det feil på fakturaen, så jeg måtte si fra til de som leverte at de hadde glemt å føre opp noen av møblene jeg hadde fått, så etter noe om og men fikk jeg gjøre en ekstrainnbetaling på kortterminalen de hadde med seg for å betale for møblene de hadde glemt å føre på fakturaen. Når de var dratt pakket jeg opp, og fant ut at sengen jeg fikk var en annen modell enn den jeg bestilte. Og to uker etterpå fikk jeg en purring på møblene jeg selv hadde måttet be om å få betale da de ble levert Jeg er i etableringsfasen og kommer til å trenge mye de neste årene, men de får ingen flere penger fra meg :kaffe: I ditt tilfelle tror jeg jeg ville ringt og klaget (på en relativt vennlig måte, jeg tror ikke på at man får viljen sin ved å være atal), og bedt om gratis leveranse eller no'.
Gjest DemiDekk Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Jeg får dem nok i morgen dersom jeg dukker opp i god tid før kl 16.30. Kommer til å spørre om de kan kjøre dem hjem gratis, men får se... Det var ikke Møbelringen, men har handlet der også og da fikk jeg sofaen som jeg bestilte over 3 måneder senere, 1 måned etter at den skulle vært levert. Sofaen var i flere kampanjeaviser, men den var likevel ikke produsert. Når jeg endelig fikk sofaen, manglet noen av skruene.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 Det finnes ikke noe mer irriterende enn kunder som kommer inn rett før stengetid. Jeg vil hjem til meg og mine, ikke bruke kvelden min på noen som burde ha kommet i god tid før stengetid!
Harlekin Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Det finnes ikke noe mer irriterende enn kunder som kommer inn rett før stengetid. Jeg vil hjem til meg og mine, ikke bruke kvelden min på noen som burde ha kommet i god tid før stengetid! Det skjønner vi nok alle, at det er irriterende med kunder som kommer inn rett før stengetid og skal ta seg "gooood tid". Men det var jo ikke det som skjedde her, TS kom så sent fordi hun trodde de hadde åpent til 17:00. Ikke skulle hun valse rundt i butikken heller, hun skulle hente noe som var bestilt. Jeg synes egentlig at ekspeditøren burde latt henne få med seg varen i dag, jeg, siden det var butikken som hadde gjort feil. Jeg har selv jobbet mange år i butikk og vet at kunden nesten aldri har rett ( ), men de kunne godt vært litt greie her. Alle vil hjem til "seg og sine", men av og til skjer det ting som forsinker oss. Det må vi nesten bare tåle! (PS. Skriver "hun" fordi dette er KG, og jeg synes det er så forvirrende med masse asterisker i teksten!)
Gjest DemiDekk Skrevet 19. februar 2008 #7 Skrevet 19. februar 2008 En oppdatering, sendte en mail til hovedkontoret for kjeden. Fikk svar fra sjefen for butikken, som var enig i at dette var for dårlig. Fikk 500 kr i avslag på bordet som kostet 3000 og gratis hjemkjøring. Det var en meget bra kompensasjon, og jeg er glad for at butikksjefen tok dette alvorlig og ville ta det opp med de ansatte. Han var enig med meg i at dette var for dårlig kundeservice. Tydelig at han ønsker å beholde kundene Slik service gjør at jeg gjerne handler der en annen gang til tross for denne opplevelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå