Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 mest sannsynli han men... Jeg skulle til kjæresten min i går. Skulle være der klokken 12 om kvelden fordi han skulle få tid til å gjøre leksen ferdi før jeg kom. Da jeg kom dit var han ikke enda ferdi... Så jeg la meg bare, men probleme va at han gjorde lekse på soverommet, med masse tikking på tastaturet og lyset var på. Derfor fikk jeg ikke til å sove. derfor spurte jeg han flere ganger om når tid han var ferdi.. Så han ble nok lei til slutt. Klokken litt over halv to da han var ferdi med de leksene.. og da var jeg overtrøtt og utålmodig med å sove. I hvertfall det ble til den store krangel om det at han hadde sotte der på soverommet å ikke tenkt på meg som skulle sove, mens han mente jeg hadde mast alt for mye, og det tæra på. Til slutt krangla vi så mye at han gikk å la seg på sofaen.. Sov da 2 timer i natt... Mye vist å mase han til sengs, for når han kom ble det jo til den kranglen. Han mente jeg klikka for dette, og han kan ikke se en fremtid med meg hvis jeg oppfører meg slik. I dag har jeg prøvd alt for å bli venn med han igjen. La til ogmed en søt lapp på badet hans før jeg dro på jobb i morrest. Skrevet flere meldinger om unnskyldning, bedt han på besøk. Men han er enda kjempe sint! Han var på en måte overlegen mot meg i tlf, bare sa hmm... O.l Var det han eller jeg som er eller var vanskelig?
Gjest Pet Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Det var du som var vanskelig. Hvorfor gikk ikke du og la deg på stua, så kunne du sove i fred og han gjøre lekser i fred?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Takk! Jeg var kanskje dum da:( huff... Vet ikke hva jeg skal gjøre for å få han blid igjen. Blir det for masat å komme til han i dag med kake eller noe sånt?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Var det viktig at leksene ble ferdig til i dag? Var det han eller du som foreslo besøket? Om han hadde superviktige lekser, og du inviterte deg selv, mener jeg du skulle tatt hensyn til ham - men om leksene var mindre viktige og han hadde invitert deg mener jeg han tok lite hensyn til deg. Og var leksene viktige burde han kanskje sagt fra at det passet bedre med besøk dagen etter... Men: uansett hvem som har rett var det lite konstruktivt av dere begge å krangle - og dårlig gjort av ham å være sur etter at du har bedt om unnskyldning (hva mer skulle du gjort? Gått naken gjennom byen, pisket deg selv og ropt ut: "Jeg ødela nesten for leksegjøringa til kjæresten min!")
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #5 Skrevet 18. februar 2008 På en måte så var det viktig at det ble ferdig, han skulle levere enn rapport i dag, men han hadde frist til klokken fire med det. Jeg vet ikke når tid han leverte den inn da. For å være helt ærlig så inviterte jeg meg selv bortover til han. Men skjønne vell no( og forsåvidt i morrest å, med tanke på den søte lappen jeg skrev til han) at jeg overreagerte vel mye. Han er egentlig ikke lang sint. Det er bare det at vi har hatt mye krangler den siste månden, så ble vi ordentli venner forrige uke, og nå klarte jeg altså å kødde det til igjen. Føler jeg i hvertfall:( Med de problemene vi har hatt den siste månden der han har tvilt veldig på meg fordi jeg kan være veldig kranglete og han er derfor redd å satse på meg, gjorde kanskje denne hendelsen at han ikke vil ha noe med meg å gjøre lengre. Vil det være for masat og be om unnskyldning og prøve å prate med han igjen, eller skal jeg vente til han tar kontakt? Huff... jeg er så redd nå for forholdet våres:(
Gjest lillebøll Skrevet 18. februar 2008 #6 Skrevet 18. februar 2008 Altså, jeg ville pratet med han. Tåler han ikke at du tar kontakt med han ser jeg liksom ikkehelt poenget. Hva når dere faktisk får noe viktig å krangle om?
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 Hehe..Problemet er nok bare det at vi har hatt d så tungt i en månde no. Kanskje det gjorde at denne krangelen gikk over styr og stein:( Han ringte meg nettopp, men han bedde meg ikke bortover. Rart fordi vi bruke å sover hver natt ilag. Hsn nevnte heller ikke den søte lappen jeg hadde skrevet. Hvis jeg hadde lest noen andre hadde skrevet dette, hadde jeg tenkt mitt, mens når jeg står oppi det her så sitter jeg bare å gauler:(
caso Skrevet 19. februar 2008 #8 Skrevet 19. februar 2008 (endret) Jeg har faktisk opplevd helt det samme selv, bare at det var jobb - ikke lekser. Det er hinsides egoistisk av deg å klage på tastaturlyd og lys. Jeg mener, de aller fleste klarer å sove godt likevel om det er litt bakgrunnsstøy, og jeg hadde oppfattet det der som mas på at han skulle legge seg, mer enn at du ikke fikk sove. Har dere krangla mye i det siste, og den der casen kommer som krydder nå til slutt, har jeg desverre ingen trøstende og oppmuntrende ord til deg. Jeg fatter ikke hvorfor han ikke sendte deg på stua, for ikke å si hjem. Det hjelper ikke nødvendigvis å være søt og snill etterpå, hvis slike ting skjer titt og ofte... Endret 19. februar 2008 av caso
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 er du seriøs nå? "hvem har rett?" trenger det å være noen av dere som har rett da? jeg syns du kunne lagt deg på sofaen eller bedt han sette på noe "sovemusikk" eller noe liknende -han hadde tross alt en viktig oppgave å levere og det er ikke sikkert at han har så innmari lyst å legge seg og vite at den er uferdig bare fordi Du vil det, selv om den ikke skulle leveres før utpå dagen dagen derpå. Han kan jo ikke vite hvor lang tid det tar å få den ferdig dagen etter vel? Du var egoistisk og trassig syns jeg. Hvis det var så ille så kunne du sagt "jeg går hjem, kjære. ring meg i morgen du, lykke til med oppgaven" tror du ikke han ofrer noe for deg?
Gjest han hadde ret Skrevet 20. februar 2008 #10 Skrevet 20. februar 2008 Jeg hadde iallefall gjort det slutt med deg etter dette!!!!! Har du noe selvinnsikt. Selv etter at han ble sint, så skriver du på KG for å få sympati. Da har du jo ikke tenkt over din del i dette i det hele tatt.. Velkommen til singel livet!
Gjest Mysticgirl Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Hvorfor kunne han ikke ha satt seg på stua å gjøre lekser? Eller har han kanskje bare pc bordet der? Hvis ikke så hadde jeg gått på stua å lagt meg
Noli Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Jeg synes vel kanskje han kunne sagt i fra om dette før han sa ja til at du kom over? Regner med du ikke bare kommer uten å spørre først. Hadde jeg spurt kjæresten min om å komme for å ligge over, og han måtte holde på med noe annet uten å si i fra hadde jeg blitt veldig lei meg. Dersom du visste at han måtte gjøre ferdig oppgaven blir det jo noe helt annet, selvsagt..
Carebear1 Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Synes det hele vitner om dårlig kommunikasjon og lite hensynstagen dere i mellom. Han burde gjort det helt klart (kanskje gjorde han?) at han måtte bli ferdig med leksene sine. Og du burde ikke invitert deg selv uten å være sikker på at det passet. Når det en gang ble slik at du var der, så synes jeg ikke dere taklet det så bra. Det virker som du maser på han og han blir irritert tilbake, i stedet for at dere kunne funnet en løsning på det. Kunne du sovet på sofaen? Kunne han flyttet seg til stuen og jobbet der? Kunne dere blitt enig om en tid han skulle jobbe til for å så avslutte? Hvis det blir noe neste gang mellom dere så tenk på en LØSNING i stedet for masing!
Milly:) Skrevet 20. februar 2008 #14 Skrevet 20. februar 2008 Synes du får litt vel mye pepper her nå.. Ingen av dere "har rett", og det er heller ikke så viktig. Avtalen var at han skulle være ferdig til 12, var det ikke? Da kunne han tatt initiativ til å finne en løsning på at han måtte fortsette med dem når du var der og skulle sove. Egentlig burde han vel sagt at det ikke passet at du kom over. Du maste for mye, det var jo tydelig at oppgaven var viktig, og du kunne kanskje ventet med å si noe til dagen etter? Så kunne du heller nevnt at du syntes det var dumt at han bare satt med leksene når du kom på besøk. Slik situasjonen ble kunne dere begge taklet det på en bedre måte. Synes forøvrig det er dårlig gjort av kjæresten din å si at han ikke ser en framtid med deg på grunn av en så liten ting. Slikt sier man helst ikke under en krangel! Prøv å fokusere mer på løsninger, som flere her har nevnt.. Hvis forholdet ryker på grunn av dette ville det nok ikke vart lenge uansett. Lykke til..
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2008 #15 Skrevet 20. februar 2008 Takk for pepperet! Ja, jeg vet at jeg oppførte meg dårlig:( Jeg gjør vanligvis ikke dette, men det har bare vært mye krangler i det siste. Har prøvd alt for å bli venn med han. Har ikke sett han siden, så jeg har vel allerede kommet til singelivet:( Vet ikke lengre hva jeg skal gjøre. syns bare han oppfører seg skikkelig dårlig mot meg no, når han vet at jeg sitter heime og tenker på den derre episoden om at og om at igjen og har dårlig samvittiget. Men han vil nok være aleina. Trur det er mot slutten nå, og det gjør meg så vondt. Men har nok fortjent det uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå