Gå til innhold

han vil ikke flytte sammen med meg

Anbefalte innlegg

Gjest christina86
Skrevet

som tittelen sier; jeg har foreslått for kjæresten min å flytte sammen, men han sier nei.

vi har vært sammen i 1 år og 4 måneder, er begge i begynnelsen av 20-årene, og jeg begynner å få veldig lyst til å flytte sammen med han!

saken er den at det passer veldig bra for meg, fordi jeg trives ikke med hun jeg bor sammen med, og jeg har ikke råd til å verken leie eller kjøpe noe alene.

men dette er jo ikke kjæresten min sitt problem, han trives godt der han bor og vil gjerne bli boende der (jeg kan ikke flytte inn dit fordi han bor i et trangt kollektiv. vil helst at vi skal ha en leilighet for oss selv!)

jeg leste et innlegg av en fyr her inne hvor han fortalte at han digga kollektivet han bodde i, men dama hans hadde mast veldig om at de skulle flytte sammen, og at det endte med at han valgte kollektivet foran hun. jeg vil ikke at det skal skje med meg, men samtidig føles ting så håpløst. vil ikke mase på han heller, for vil jo at han skal VILLE bo sammen med meg. vil jo ikke tvinge han!

så har noen tips om hva jeg kan gjøre? evt noen visdomsord om når dere synes det er på tide å flytte sammen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Anette_*
Skrevet

Ett råd: NYT kjærestetiden SÅ LENGE SOM MULIG. Dere blir tidsnok samboere! tenk så deilig å ha hvert sitt sted,så kan dere bytte på å være hos hverandre. Kanskje du også kan flytte inn i et kollektiv?

tenk om det går rett vest? DET er litt av et slit om man bor sammen.

Dessuten ser du ikke noe mer til kjæresten selv om dere bor sammen: jobb, trening, fritid, venner etc etc.

Av erfaring: Skal du bli samboer: sørg for at han flytter inn i din kåk.

Greit å være føre var. Dessuten må jo et samboerskap være noe begge ønsker

Skrevet

Sikker på at du ikke har råd til å leie alene? En hybel eller noe? Forstår jo at du synes det er kjipt å bo der du bor hvis du ikke går sammen med hun du bor med, men DET er ingen god grunn til å flytte inn med kjæresten.

Hvis han ikke vil, så vil han ikke, da er det fint lite du kan gjøre. Og enig med vedk over, nyt kjærestetiden, nyt å bo hver for dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...