Gjest Duchess Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg har lest at det ikke skal være smertefullt, men da legen satte denne inn på meg og jeg spurte om det kom til å gjøre vondt fikk jeg beskjed om at "det går nok bra", mens det var mildt sagt VONDT Noen som har fått fjerna kobberspiralen sin, som vet om dette gjør vondt ? Jeg har ikke født, så regner med det var derfor det var litt trangt om plassen oppimellom, men lurer på om det kan gjøre like vondt å dra den ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johanna Skrevet 30. april 2003 #2 Del Skrevet 30. april 2003 Det var litt vondt når jeg fikk fjernet min kobberspiral for noen år siden. De drar den bare ut etter tråden. Det er mye vondere å få satt inn enn å ta ut. Ps: når du skal bytte spiral og sette inn ny, kan du få dette gjordt i en lett narkose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 30. april 2003 #3 Del Skrevet 30. april 2003 OK, bare det ikke gjør like vondt som da den ble satt inn så skal jeg nok takle det. Skal ikke sette i en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå