Gå til innhold

onanere med kona som tilskuer

Gjest Gjest_mann_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg vil gjerne se på at mannen min runker! Hadde blitt veldig kåt, da.. Men han vil ikke gjøre det.

Min vil heller ikke gjøre det, men synes det er knall når jeg onanerer. Syntes det var en litt merkelig greie å gjøre det mens han så på, men nå gjør det meg ikke så mye lenger. Men han, han vil ikke nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 år senere...
Gjest HunterLady

Det er kjempe turn-on!!!!!!

Inspirert av noen her inne så fortalte jeg typen min at jeg ønsker at han binder meg fast, slenger meg ned på senga, setter seg oppå meg og "tvinger" meg til å se han runke. Er ganske sikker på at jeg blir spinnvill av det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er som å se på når mannen min onanerer! Det hender at jeg ikke klarer å la ver å suge litt på kuken hans men det er han som gjør runkejobben! Høydepunktet er selfølgeligt når han får orgasmen! Det er et deilig syn når sæden hans slynges ut av den flotte penisen hans! Nam:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 8 måneder senere...

Nei, han kan få runke i fred. Synes ikke det er noe sexy.

Jeg tenner på å bli TATT, så for meg er det waste of time om han sløser bort orgasmen uten at det blir noe på meg.

Så runk gjerne, men uten at jeg er tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer litt på hvordan jeg skal gå frem for at det ikke skal virke som om jeg er desperat.. Jeg har lyst til å tenne på dama med å ta på meg selv/onanere, men jeg må skape det rette øyeblikket tror jeg. Kan ikke bare slenge seg i sofaen, åpne smekken og sette i gang. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Lurer litt på hvordan jeg skal gå frem for at det ikke skal virke som om jeg er desperat.. Jeg har lyst til å tenne på dama med å ta på meg selv/onanere, men jeg må skape det rette øyeblikket tror jeg. Kan ikke bare slenge seg i sofaen, åpne smekken og sette i gang. Tips?

Vet du om hun liker dette i det hele tatt da? Om hun synes runking er ekkelt, så tror jeg ikke hun vil like det uansett omstendighet.

Er du dominerende så kan du tvinge henne til å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "gjest"

Det er kjempe turn-on!!!!!!

Inspirert av noen her inne så fortalte jeg typen min at jeg ønsker at han binder meg fast, slenger meg ned på senga, setter seg oppå meg og "tvinger" meg til å se han runke. Er ganske sikker på at jeg blir spinnvill av det ;)

Høres bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blander meg konsekvent inn etter en viss tidsperiode uansett hva jeg har bestemt meg for på forhånd - så svaret er vel at jeg egentlig aldri har opplevd det i fullversjon.

Men tror svaret må bli ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...