Gjest djosva Skrevet 27. februar 2008 #41 Skrevet 27. februar 2008 Sæd er vel ikke direkte ekkelt, men det kan fort bli litt ekkelt hvis man må sove oppi det f.eks. Vedder på at de fleste menn hadde synes det var litt småekkelt å få smurt sekret fra vagina utover kroppen sin og la det tørke, f.eks. Poenget mitt er at jeg synes ikke sæd er ekkelt når vi har/skal ha sex, men sæd i et glass servert til middagen er ikke min stil, og det samme gjelder mannen min. Han elsker å slikke meg, men synes saftene min kan være ekle de også, kommer an på situasjonen. "Smaken er som baken...... den er delt" Ingen ting er vel mer individuelt enn smaken, så det går da ikke an å diskutere om sæd eller kjønnsveske smaker godt eller dårlig...... Å sove med rester av sæd på kroppen går helt fint, det lukter riktignok sex på soverommet når man våkner, men det gjør da ikkeno'..... Det samme gjelder for kvinnelige kjønnssafter........ Lukten forsvinner ved første dusj og ved lufting av rommet.
Gjest Gjest_Maxi_* Skrevet 27. februar 2008 #42 Skrevet 27. februar 2008 Hvis fyren ikke har hatt orgasme på en uke, har han vel en spiseskje med sæd i ballene, ellers har han en teskje. Jeg kom forøvrig til å tenke på noe: Folk betaler tusenvis av kroner for østers, kaviar, hummer og annet snadder fra havet, det smaker også salt og sjøvann. Damer brekker seg for litt sæd i munnen, men sluker gladelig en bøtte med østers. Mulig det bare er jeg som ser paradokset...
aline Skrevet 27. februar 2008 #43 Skrevet 27. februar 2008 Hvis fyren ikke har hatt orgasme på en uke, har han vel en spiseskje med sæd i ballene, ellers har han en teskje. Jeg kom forøvrig til å tenke på noe: Folk betaler tusenvis av kroner for østers, kaviar, hummer og annet snadder fra havet, det smaker også salt og sjøvann. Damer brekker seg for litt sæd i munnen, men sluker gladelig en bøtte med østers. Mulig det bare er jeg som ser paradokset... mulig det ikke er damer som sluker en bøtte østers som er redd for å brekke seg av å svelge sæd? Har tanken slått deg? Jeg er redd for å brekke meg av sæd, og det kunne ærlig talt aldri fallt meg inn i mine villeste fantasier å spise en bøtte med østers, jeg ville ikke smakt på en eneste en faktisk, nettop fordi jeg synes konsistensen er ekkel. Da vil jeg HELLER svelge etter å ha sugd kjæresten min, det får jeg i det minste mye mer igjen for. kaviar, hummer og mye annet deilig snadder fra havet, har faktisk en heeelt annen konsistens en sæd og østers. Jeg har klart å venne meg til å spise blåskjell derimot, selv om det også har en konsistens jeg slet med, og det måtte mye direkte deilig smakstilsetninger til før jeg klarte å venne meg til konsistensen. Skal sikkert kunne tilvenne meg sæd også, ikke fordi det er viktig for kjæresten min, for det er det ikke, men fordi jeg synes suging er så deilig at jeg gjerne skulle kunnet svelge også, fordi jeg tror helheten hadde føltes opphissende, for meg i like stor grad som for ham.
Teriyaki Skrevet 27. februar 2008 #44 Skrevet 27. februar 2008 (endret) Joda, svelger av og til. Er ikke helt sikker på hvor mange jeg har sugd, men er i fast forhold, så har bare sugd min kjære det siste halve året, og det er jeg kjempeglad for! Kan godt skjønne at mange jenter synes det er ekkelt og ubehagelig. Sæd smaker ikke akkurat direkte godt, og hvis gutten ikke har hatt sex på litt tid, så er det ekstra mye som kommer ved utløsning, og det kan være nesten en munnfull det. Da blir det vanskeligere å svelge det. I tillegg får man en litt rar ettersmak av å svelge. Men det har også med hvordan man gjør det, om man har munnen slik at sæden ikke er borti alt av smaksløker og det, og svelger så fort man kan, da blir det ikke så ille. Endret 27. februar 2008 av Cardine
kevlar Skrevet 2. mars 2008 #45 Skrevet 2. mars 2008 (endret) Nå er jeg heldigvis bortskjemt med søt og mild sperm, noe av det fra naturens side, men det er også en viktig faktor som spiller inn: kosthold. Ikke for å være hysterisk og legge om livsstil, men gjør det til partnerens plikt å få i seg litt ananas (evt i juiceform), citrusfrukter, eple, melon, mango og druer, da disse gir søtere sperm. Likeledes kan man gjerne prøve å begrense inntaket av løk, hvitløk, brokkoli, asparges, krydder som karri og chilli (+++), fordi disse gir direkte vond smak til spermen. Om ikke man gjør dette til en daglig leveregel, kan det være forsøket verdt hvis man f.eks. skal sette av en hel helg til bare innendørssporter, for å kjenne forskjellen. Når det er sagt: dette gjelder også for kvinners saft, selv om det har større effekt på spermsmak. Når det kommer til mengde og viskositet er det mulig å kontrollere ved å gi ham ejakulasjon tidligere, men vi har også perioder med mindre produksjon. Dehydrering gir kjip og ekkel sperm, sørg derfor for god veskebalanse. Endret 2. mars 2008 av kevlar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå