Noli Skrevet 25. februar 2008 #21 Skrevet 25. februar 2008 Jeg lar ham også gjerne komme i ansiktet mitt, men jeg er livredd for å få det i øynene, så vet ikke helt hvor sexy jeg er når jeg ligger der og "venter".
Krispy Skrevet 25. februar 2008 #22 Skrevet 25. februar 2008 Nesten som jeg skulle sagt det selv Men av og til lar jeg han komme over hele ansiktet mitt i stedet Signerer denne...
FantasDick Skrevet 25. februar 2008 #23 Skrevet 25. februar 2008 Jeg lurer egentlig på hvor vanlig det er at jenter gjerne går med på dette som utvilsomt er mange menns ønsker.................. kjør debatt! Han må gjerne komme i ansiktet mitt, på puppene eller elllers på kroppen min, for min del, men han liker kun å komme inni meg, så..
ajungilak Skrevet 25. februar 2008 #24 Skrevet 25. februar 2008 svelger aldri! æsj syned det er skikkelig diss! og det smaker skikkelig dritt! det er min mening men jeg vet det er mange som elsker og svelge og smake på det
PurpleHaze Skrevet 25. februar 2008 #25 Skrevet 25. februar 2008 svelger aldri! æsj syned det er skikkelig diss! og det smaker skikkelig dritt! det er min mening men jeg vet det er mange som elsker og svelge og smake på det Kan dette ha noe med å gjøre at menn du har sugd ikke har dusjet på en stund før du gikk ned? Er isåfall bare da jeg får en litt...rar ettersmak, smaker for det meste godt. Synes jeg da
Gjest Gjest_Tussi_* Skrevet 25. februar 2008 #26 Skrevet 25. februar 2008 I min ungdom var jeg sammen med en herlig jente som var hyperseksuell, vi fikk aldri nok av hverandre. Hun likte at jeg kom i munnen hennes med jevne mellomrom, og hun svelget alltid, sa at det "smakte sex". Til gjengjeld slikket og suget jeg musa hennes bestandig, tror sikkert jeg fikk i meg vel så mye kroppsvæske som hun gjorde ! Jeg har aldri truffet en sånn kvinne igjen..sukk. Men jeg er svært glad for at jeg fikk oppleve det ultimate kjærlighetsforholdet en gang i livet..
Gjest Gjest_kula_* Skrevet 25. februar 2008 #27 Skrevet 25. februar 2008 For meg har det ingenting med at jeg skal korte ned på sexualpartnere Jeg er bare så innmari glad i å suge og kjenne smaken av sæd. Tenner meg enormt mye Mystic Girl, du er min helt ! En kvinne som sier hun liker mannens sæd, er fantastisk. Hvorfor er det så mange som synes sæd er ekkelt..? Det er bare kroppsvæske, 1 teskje varm protein. De færreste menn sier at kvinnelig kjønnssekret er ekkelt. Personlig synes jeg fitte er deilig, særlig når den er plaskvåt.
FantasDick Skrevet 25. februar 2008 #28 Skrevet 25. februar 2008 Sæd er vel ikke direkte ekkelt, men det kan fort bli litt ekkelt hvis man må sove oppi det f.eks. Vedder på at de fleste menn hadde synes det var litt småekkelt å få smurt sekret fra vagina utover kroppen sin og la det tørke, f.eks. Poenget mitt er at jeg synes ikke sæd er ekkelt når vi har/skal ha sex, men sæd i et glass servert til middagen er ikke min stil, og det samme gjelder mannen min. Han elsker å slikke meg, men synes saftene min kan være ekle de også, kommer an på situasjonen.
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. februar 2008 #29 Skrevet 26. februar 2008 Sæd er vel ikke direkte ekkelt, men det kan fort bli litt ekkelt hvis man må sove oppi det f.eks. Vedder på at de fleste menn hadde synes det var litt småekkelt å få smurt sekret fra vagina utover kroppen sin og la det tørke, f.eks. Poenget mitt er at jeg synes ikke sæd er ekkelt når vi har/skal ha sex, men sæd i et glass servert til middagen er ikke min stil, og det samme gjelder mannen min. Han elsker å slikke meg, men synes saftene min kan være ekle de også, kommer an på situasjonen. Har du forsøkt å stryke sæd på huden og la den tørke. Er veldig bra for huden det
Gjest koosejenta Skrevet 26. februar 2008 #31 Skrevet 26. februar 2008 Nesten som jeg skulle sagt det selv Men av og til lar jeg han komme over hele ansiktet mitt i stedet signerer begge og legger til..jeg svelger,men kan også få det i ansiktet,rompa puppene ..ja jeg elsker sæd..og svelge har jeg gjort siden jeg var 16 og begynnte å ha sex,,,
aline Skrevet 26. februar 2008 #32 Skrevet 26. februar 2008 Hvorfor er det så mange som synes sæd er ekkelt..? Det er bare kroppsvæske, 1 teskje varm protein. NÅ synes ikke jeg sæd er ekkelt, men jeg må likevel lære meg til å skulle ha det i munnen og svelge det... ikke fordi det smaker så fælt, men fordi det er noe med konsistens og 'følelsen' som jeg sliter litt med. Husker når jeg var yngre og skulle prøve å få i meg en spiseskjed med noe medisin, denne medisinen var tyktflytende og litt hvitaktig (hadde jeg vært eldre, så hadde jeg nok allerede da sammenlignet den med sæd) (var vel Silica eller noe sånt tror jeg), den var riktignok kald da, men likevel... Å herregud som jeg slet med å svelge det der, den tykke, flytende konsistensen ville bare opp igjen, så jeg ble skikkelig kvalm når jeg svelget den, og måtte kjapt drikke vann etterpå slik at den dyttet det videre nedover. Ergo, når noen ikke liker sæd, så kan det faktisk være at for noen av oss så er den konsistensen, og i tillegg lunka... ikke nødvendigvis det deiligste å svelge. Da må man venne seg, prøve litt og litt, lære seg selv av med den tanken at det er ekkelt, og av med redselen for at man skal brekke seg. For det er rimelig ukult å suge kjæresten til han kommer, i munnen, prøve å svelge, også brekker du deg over hele pikken hans... DET ser jeg liksom for meg som skikkelig turn-off... Har du forsøkt å stryke sæd på huden og la den tørke. Er veldig bra for huden det synes sæd er deilig å få på huden jeg, og stryker den gjerne litt utover huden. Men stemmer det at det er bra for huden? trodde det bare var en myte jeg?
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. februar 2008 #33 Skrevet 26. februar 2008 NÅ synes ikke jeg sæd er ekkelt, men jeg må likevel lære meg til å skulle ha det i munnen og svelge det... ikke fordi det smaker så fælt, men fordi det er noe med konsistens og 'følelsen' som jeg sliter litt med. Husker når jeg var yngre og skulle prøve å få i meg en spiseskjed med noe medisin, denne medisinen var tyktflytende og litt hvitaktig (hadde jeg vært eldre, så hadde jeg nok allerede da sammenlignet den med sæd) (var vel Silica eller noe sånt tror jeg), den var riktignok kald da, men likevel... Å herregud som jeg slet med å svelge det der, den tykke, flytende konsistensen ville bare opp igjen, så jeg ble skikkelig kvalm når jeg svelget den, og måtte kjapt drikke vann etterpå slik at den dyttet det videre nedover. Ergo, når noen ikke liker sæd, så kan det faktisk være at for noen av oss så er den konsistensen, og i tillegg lunka... ikke nødvendigvis det deiligste å svelge. Da må man venne seg, prøve litt og litt, lære seg selv av med den tanken at det er ekkelt, og av med redselen for at man skal brekke seg. For det er rimelig ukult å suge kjæresten til han kommer, i munnen, prøve å svelge, også brekker du deg over hele pikken hans... DET ser jeg liksom for meg som skikkelig turn-off... synes sæd er deilig å få på huden jeg, og stryker den gjerne litt utover huden. Men stemmer det at det er bra for huden? trodde det bare var en myte jeg? Ja ikke vet jeg, har iallefall hørt det, og tror det er sunt å både spise og stryke det på huden Kanskje derfor jeg ser ti år yngre ut enn jeg er
Paradokset Skrevet 26. februar 2008 #34 Skrevet 26. februar 2008 trodde det bare var en myte jeg? http://pub.tv2.no/nettavisen/helse/article219251.ece
aline Skrevet 26. februar 2008 #35 Skrevet 26. februar 2008 hey.... da tar jeg jo heller alt i ansiktet, gjør meg ikke så mye om jeg får rynker inni munnen nemlig... hihi
Gjest Mirina Skrevet 26. februar 2008 #36 Skrevet 26. februar 2008 Hvorfor er det så mange som synes sæd er ekkelt..? Det er bare kroppsvæske, 1 teskje varm protein. Jeg hører til stadighet at når en mann har utløsning, kommer det ca 1 teskje sæd. Men dette stemmer på ingen måte med min erfaring, det er betydelig mer. Uansett, jeg elsker å gi kjæresten min oralsex, men jeg klarer ikke å svelge. Men i likhet med Aline øver jeg meg, nå har jeg klart å ta det i munnen et par ganger uten å brekke meg. Er faktisk kjempestolt av meg selv. Det er nok lenge til jeg svelger alt uten problemer, men jeg håper jeg kommer dit en dag.
Gjest scruella Skrevet 26. februar 2008 #37 Skrevet 26. februar 2008 Har du forsøkt å stryke sæd på huden og la den tørke. Er veldig bra for huden det Kanskje derfor enkelte kroppsdelene mine er mykere enn andre?
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2008 #38 Skrevet 27. februar 2008 Når det gelder mengden av sæd, så har jeg målt. En stor utløsning er 4 - 5 gram her. Mann
Gjest Gjest_max_* Skrevet 27. februar 2008 #39 Skrevet 27. februar 2008 Når det gelder mengden av sæd, så har jeg målt. En stor utløsning er 4 - 5 gram her. Mann Det blir nok ikke mer enn en stor spiseskje tilsammen, likevel. Kanskje det oppleves som mer enn det for jenta når det spruter inne i munnen hennes ?
aline Skrevet 27. februar 2008 #40 Skrevet 27. februar 2008 Det blir nok ikke mer enn en stor spiseskje tilsammen, likevel. Kanskje det oppleves som mer enn det for jenta når det spruter inne i munnen hennes ? nå er det tidligere blitt sagt en TEskjed, så om det egentlig er en stor spiseskjed som er mer korrekt, så kan det hende flere jenter er enige også. Jeg synes en stor spiseskjed tyktflytende, romtemperert saltvann muligens med litt smak, er ganske mye å svelge ned jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå