Gå til innhold

til jenter

Gjest Gjest_mann_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

syns dere det er spennende å se hvor mye sæd og hvor kraftig spruten er når du runker el suger mannen din?blir du kåt av det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

må si meg enig med resten her, finner ikke verken mengden eller lengde/futt på spruten særlig spennende.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Jeg synes at jo mere jo deiligere faktisk :)

Og masse hvit og tykt er deilig. Tynnere masse er også bra, men da bør det være mye som kompensasjon :ler:

Men som oftes er det jo mer når man ikke har runket på en stund :)

Skrevet

Jo, liker tanken på å bli dynget ned av sæd :briller:

Bare synd at det aldri er de helt store mengdene, men man får være fornøyd med det som man får.

Skrevet

Jeg intresserer meg ikke for det i den forstand, men tenner mye mer på en skikkelig kraftig ladning med en like kraftig utblåsning :)

sæd er deilig :)

Skrevet

Det er noe jeg virkelig aldri har tenkt på..! Men når du spør så, nei.. Kan ikke akkurat si at det er noe som tenner meg.

Gjest koosejenta
Skrevet

sæd tenner meg...liker å svelge sæd eller få det sprutet over meg..liker det deilige varme ;) så ja jeg tenner på å se mannen sprute og gjerne med lyder til..da blir det ekstra deilig....alt av sprut er deilig men syns det er mest deilig med mye sprut;)

Skrevet (endret)

Tenner meg ikke nei, men det kan være gøy å se på. Litt som en vulkan i utbrudd! :P

Endret av Pax
Skrevet
Nei, ganske kjedelige greier.

Veldig enig.

Synes ikke sæd eller hvor mye/langt den spruter er særlig interessant.

Skrevet

alltid deilig å vite at kjæresten liker det man gjør... ;)

Skrevet

Er jo deilig å se han komme, men hvor mye eller kraft har ingen ting å si syns jeg. Men etterpå er det kjedelig for da er det jo over :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...