Gjest Gjest_linnea_* Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Musa på pcen virker ikke. Jeg har en bærbar også får jeg ikke den pil tasten til å virke på selveste pcen? Men når jeg stakk i en sånn kontakt med en hånd mus så virket den heldigvis? Men hvorfor virker ikke den med berøring på selveste pcen? Er det noen knapp som jeg skal trykke på?
Modern woman Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 (endret) Musa på pcen virker ikke. Jeg har en bærbar også får jeg ikke den pil tasten til å virke på selveste pcen? Men når jeg stakk i en sånn kontakt med en hånd mus så virket den heldigvis? Men hvorfor virker ikke den med berøring på selveste pcen? Er det noen knapp som jeg skal trykke på? Den skal vanligvis virke, skal ikke være noe du må trykke på. Men du kan jo gå i kontrollpanelet og se for sikkerhetsskyld ... Jeg kan slå min av og på manuelt med en liten knapp rett over. Om du har en slik så kan du jo ha kommet borti den? Endret 18. februar 2008 av Modern woman
Gjest Gjest_linnea_* Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Den skal vanligvis virke, skal ikke være noe du må trykke på. Men du kan jo gå i kontrollpanelet og se for sikkerhetsskyld ... Jeg kan slå min av og på manuelt med en liten knapp rett over. Om du har en slik så kan du jo ha kommet borti den? Jeg har gått inn på kontrollpanel men jeg skjønte ikke noe der jeg.. Hvilken knapp? Og det som var så merkelig at når jeg slo av og på pcen så virka musa på pcen i ca. tre minutter også virket den ikke mere. Og jeg trykka ikke på noenting. Merkelig. Og jeg som ble så glad for at den virka igjen på pcen men det varte bare i tre minutter jo. hmmm.. Merkelige greier.. Tusen takk for svar til dere over. klemme....
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 kanskje du trenger å oppdatere driverene til mousepaden. Jeg vet ikke hvordan man finner ut om man trenger det el ikke. Men husker min mousepad ble bedre etter at jeg oppdaterte. Hvilket merke er laptopen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå