Nanella Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 Noen som vet om noen bra frisører her i Oslo?? Jeg sliter skikkelig!! Er alltid missfornøyd når jeg trasker hjem fra frisøren, føler ikke at de ser ann hva som passer til meg av frisyrer eller farger. Trenger å gå til en frisør som har evne til å se det litt ann på personen og som ikke bare skal klippe for å ha klipt hvis dere skjønner. Syns det er alt for mange frisører som kunne ha fint funnet på noe annet å tjene penger på!! Så.. Noen med noen tips? XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 1. mai 2003 #2 Del Skrevet 1. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. mai 2003 #3 Del Skrevet 1. mai 2003 Albin frisør på Karlsrud/Lambertseter! Jeg har vært der bare et par ganger, men begge gangene har jeg blitt kjempefornøyd. Kjenner mange som bruker denne salongen og har aldri hørt et vondt ord om den. Fordelen er at dette ikke er en super-hip salong med unge, nysminkede (og nyutdannede frisører), men en lett blanding av unge og " gamle frisører. Det er heller ikke dyrt der. Og jeg har fått masse gode råd og blir alltid spurt om hva jeg mener om det de har tenkt å gjøre. Ikke noe hastverk eller samlebåndsklipping der i gården. ANBEFALES! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Åsa Skrevet 1. mai 2003 #4 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg vil anbefale deg å gå til Adam & Eva. Unge flinke frisører som ikke er redde for å prøve noe nytt hvis du vil det :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Åsa Skrevet 1. mai 2003 #5 Del Skrevet 1. mai 2003 Glemte å skrive at den jeg har gått til ligger inne i Arkaden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 1. mai 2003 #6 Del Skrevet 1. mai 2003 Toni & Guy, Adam og Eva eller Studio Alf. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2003 #7 Del Skrevet 1. mai 2003 Toni & Guy i Hegdehaugsveien, Alex på Grünerløkka, Adam og Eva (mange salonger, alle er bra), Kutt på Grünerløkka, La Bionda på Majorstuen. Aldri vært misfornøyd med noen av disse, har alltid blitt kjempefin! Men styr unna Nikita!!! Der har de klippet og farget meg feil TRE GANGER (forskjellige frisører!). Har latt tvilen komme de tilgode de to siste gangene, men kommer nå aldri til å sette min for i en Nikita-salong igjen! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bare meg 79 Skrevet 1. mai 2003 #8 Del Skrevet 1. mai 2003 Studio Alf Frisører er veldig flinke Har vært på Nikika og på Adam og Eva og de køddet til hele håret, så der går jeg ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirin Skrevet 2. mai 2003 #9 Del Skrevet 2. mai 2003 Toni&Guy Har vært tro denne salongen i tre år og kommer ikke til å bruke noen andre. + At de fører TIGI produkter. De er jeg superfornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2003 #10 Del Skrevet 2. mai 2003 Albin frisør på Lambertseter er veldig bra. Inger Lise som jobber der er utrolig flink.. ellers så er "På håret" veldig flinke. Det er de som har Bli Ny i KK. P. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 2. mai 2003 #11 Del Skrevet 2. mai 2003 Enig med gjest tidligere i tråden. Har bare hatt positive erfaringer med: Toni & Guy i Hegdehaugsveien Alex på Grünerløkka La Bionda på Majorstuen Jeg har også hørt mye positivt om På håret kjeden, spesielt salongen i Vika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 2. mai 2003 #12 Del Skrevet 2. mai 2003 Jeg har brukt Katinka på Leslies på Byporten i et par år og er like fornøyd hver gang. Hun hører på hva jeg ønsker, kjenner håret mitt og kommer med gode forslag. Før har jeg måttet klippe meg annenhver måned, men med Katinka kan det gå 3 mnd og jeg har glemt at jeg burde til frisøren igjen ... Extraservicen hun yter er også ekstraordinær! Prisen for en dameklipp ligger på 350kr, mye billigere enn tilsvarene service andre steder synes jeg. Ikke rart jeg har valgt henne til frisør til bryllupet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest - Monica Skrevet 3. mai 2003 #13 Del Skrevet 3. mai 2003 Stemmer på Inger-Lise hos Albin Frisør på Karlsrud. Veldig flink og har alltid et hav av idéer. Ikke er salongen like dyr som de hippe salongene i sentrum heller - betalte rundt 900 kr for klipp, striping og farging forrige gang......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 4. mai 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 4. mai 2003 Takk for mange svar! Jeg ser at dere egentlig er ganske enige her.. Albin, Studio Alf, Toni&Guy, Alex, Adam&Eva, La Bionda etc. Det som er viktig for meg når jeg skal til frisøren er ikke å få en hipp frisye av siste mote. Jeg liker klassiske lettstelte frisyrer. Problemet er jo at det er få frisører som ser ann på hårtypen (tykkelse etc.) og ansiktsformen hva slags frisyre som passer til meg!! Det ender som regel med at jeg drar meg i håret flere timer etter at jeg kommer hjem. Jeg har jo vært hos noen av disse kjedene jeg men det har jo ikke akkurat hjulpet. Ble litt nyskjerrig på "På håret"... Er det noen som vet noe om prisen der??? XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 4. mai 2003 #15 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg ville absolutt gått til Albin Frisør om du vil ha "gode, gammeldagse" frisører som kan faget sitt. De gangene jeg har vært der har de studert håret, sagt fra om det er noe jeg ikke BØR gjøre (farging/striping/klipp) og sett an ansiktsfasong osv. Dette er noe jeg savner hos disse kjedene. Noen ganger ser det faktisk ut som om de er flinkere til å tygge tyggis enn å klippe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 4. mai 2003 #16 Del Skrevet 4. mai 2003 Jeg har vært på flere av stedene som er nevnt, og har stort sett vært fornøyd etterpå. De er ofte gode på å style håret og gi tips. Min erfaring er at det er frisøren - personen som ordner håret ditt - det kommer an på, uansett hvor trendy eller kjedelig frisørsalongen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 5. mai 2003 #17 Del Skrevet 5. mai 2003 En frisør hos Adam og Eva herpa håret mitt fullstendig, og var skikkelig frekk. Kan derimot anbefale Alex på Oslo City, dit gikk jeg for å rette opp skaden. Jeg ble veldig fornøyd, og fikk det kjempebillig siden jeg hadde vært så uheldig. Service! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 5. mai 2003 #18 Del Skrevet 5. mai 2003 Studio Alf i Grensen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanella Skrevet 5. mai 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg ville absolutt gått til Albin Frisør om du vil ha "gode, gammeldagse" frisører som kan faget sitt. De gangene jeg har vært der har de studert håret, sagt fra om det er noe jeg ikke BØR gjøre (farging/striping/klipp) og sett an ansiktsfasong osv. Dette er noe jeg savner hos disse kjedene. Noen ganger ser det faktisk ut som om de er flinkere til å tygge tyggis enn å klippe... Kunne ikke vært mer enig med deg enn det siste.. Tror jeg skal følge ditt råd Lea og bestille en time der. Høres ut som den type frisørsalong jeg er ute etter :D Takk for tipset!! Er så godt å ha dere XSiljeX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå