Gjest Trimsykkel Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Hei.. Er det noken som har greie og erfaring med trimsykkel og resultater av trening på ein slik ?? Eg har som mål å gå ned 10-15 kilo , eg sykler 1,4 - 1,6 mil på 45 minutter . Målet er å få til å sykla kvar dag, men iallefall 5 dager i uka. Vil detta ha noko funksjon ? Prøver selfølgeli å spisa sunnare, og mindre.. Trenger noken oppmuntrande ord :-)
Gjest Gjest_caroline_* Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 dette er veldig god trening,er instruktør selv,og har sett mangen som har gått ned mange kilo på denne måten med variert kosthold. du klarer det viss du vil. det viktigste er å få pulsen opp,og puste og pese litt=) lykke til
Gjest mb Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 dette er veldig god trening,er instruktør selv,og har sett mangen som har gått ned mange kilo på denne måten med variert kosthold. du klarer det viss du vil. det viktigste er å få pulsen opp,og puste og pese litt=) lykke til Takk for svar ;-) Vil eg kunna sjå resultater fort, eg er sååå utolmodig.. Og gir opp litt fort, hadde derfor vert arti om eg såg resultater fort , slik att eg fikk motivasjon til å fortsetta ;.)
Yummy_Mummy Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Et tips om du vil se resultater fort: Mål deg. Selvom du ikke går ned i vekt, kan du ha gått inn i cm ettersom du strammer opp kroppen og trener styrke også når du sykler. (Og dessuten, du kjøper ikke klær utfra vekt, det kjøper du utfra størrelse )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå