Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hår som er oppklipt og rekker til litt nedenfor skuldrene og har litt fall. Jeg har alltid følt at det blir helt flatt og stygt (frizz) hvis jeg ikke føner det så hver gang jeg ikke får gjort det, føler jeg meg som en dass.

Nå skal jeg til varmere strøk og siden det er såpass høy luftfuktighet lurer jeg rett og slett på å legge igjen føneren hjemme!

Så da er spørsmålet. Noen som har tips til frisyrer/oppsettinger/ting og tang jeg kan gjøre med håret slik at det er kult selv om det er vått etter bading?

Spesielt når man går ut på restaurant om kvelden rett etter dusjing er det så lite pyntet og ganske stygt å bare ha vått hår hengenes rundt ansiktet, synes jeg.

Kanskje jeg er vel opptatt av håret, men klarer liksom ikke å legge det av meg heller, selv på ferie...

Videoannonse
Annonse
Gjest rikkerikke
Skrevet

Ta med noen hårbånd/ hårbøyler og noen klyper og "lus" så får du gjort mye. Tvinne og flette mindre deler av håret hver for seg, så feste med klyper eller "lus". Eller hva med en stor klype og feste alt håret i en "snurr"? Gode solprodukter til håret, kur/balsam og litt antifrizzprodukter er også en god ting da.

Skrevet

Enig med TS, det er ikke pent med vått hår f.eks. når man skal ut på restaurant.

Og hva med oss som liker at håret har volum? Vanskelig å få det til med vått hår...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...