Gjest byjente Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 Vi skal kanskje flytte til nesodden, pga jobb, og jeg er litt redd... Er det noe ordentlig sentrum der? Pub, kaffebar, noe sånt? Har inntrykk av at det er bare masse eneboliger for barnefamilier....
Gjest vimselot Skrevet 18. februar 2008 #2 Skrevet 18. februar 2008 Du har kanskje rett, men det er en nydelig utsikt over fjorden når sola går ned og ganske kort avstand til sentrum med båt. Ser mange fordeler med å bo der, men passer ikke for alle.
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Nja, det er et typisk kjedelig sted for trege barnefamilier. Ikke noe spennende der. Mye A4-folk.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Nja, det er et typisk kjedelig sted for trege barnefamilier. Ikke noe spennende der. Mye A4-folk. noen få kafeer og et hyggelig sted som er kanskje litt mer urbant, "flasken". men om du ikke skal bo på Tangen (området på "tuppen" av nesodden), er det ganske kjipt med tanke på slikt. Men du har jo hele byen bare du tar en båttur! Er dere en barnefamilie eller har planer om å bli det er det et supert sted! Ganske uenig i det med trege barnefamilier....
Honey Bee Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 (endret) Senteret er litt snodig av utseende men inneholder det meste man trenger Har dere bil er jo vinterbro og ski storsenter i nærheten.Bodde på Nesodden i over 20 år,ønsker meg ofte tilbake http://www.1881.no/Katalog/Tangen+Sentrum+...ter_G001490417/ Endret 6. april 2008 av Honey Bee
Gjest Gjest_Susanne_* Skrevet 20. april 2008 #6 Skrevet 20. april 2008 Jeg har bott og jobbet på nesodden og lengter fortsatt tillbake etter 5 år i byn!!! Det er en spesiell stemning derute. Gode førbindelser med busser som går rett ned till båten er det og. Det finnes godt med utbud og butikker og så er det nera till naturen på samme gang. Rena idyllen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå