Gjest spire Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 jeg har et lite bjerkekjøkken på 5 kvm, med hvite vegger og eikeparkett. Jeg har ikke fliser på veggen under innredninga, hvis dere skjønner hva jeg mener. Jeg tviler på at jeg klarer å flislegge selv, og har heller ikke veldig god råd. Tips til alternative måter å beksytte denne veggen fra stekefett og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 30. april 2003 #2 Del Skrevet 30. april 2003 Hva med en aluminiumsplate, stålplate eller noe sånt? Det kan jo være tøft om man liker det litt moderne. Hvis du bare vil beskytte den veggen du har mot stekefett osv., kan du jo også bare sette opp en klar plast/glass plate på veggen bak komfyren. Lett å tørke av og å gjøre rent, og nesten usynelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 30. april 2003 #3 Del Skrevet 30. april 2003 IKEA har plater som ser ut som stål. Disse koster ikke mye og er enkle å montere (limes på tror jeg). Men hvis du ikke har et kjøkken som kler stål er det kanskje ikke noe for deg.. Det er slitt ikke vanskelig å legge fliser heller. Du får enkle fliser som ikke koster mye. Og lim får du ferdig blandet om du vil. Du får også verktøy til å ta på limet med, slik at det blir jevnt. Og hvis du i tillegg har en pose med flisekryss så er du langt på vei. Vi har lagt panel over vår kjøkkenbenk og malt den. Lett å tørke av og pent å se på. Men det er ikke mindre jobb enn å flislegge.. ikke mye billigere heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 30. april 2003 #4 Del Skrevet 30. april 2003 Vet du, jeg tror alle kan klare å flislegge! Spør om hjelp i en flisebutikk. Der får du også leie flisekutter. Fliser finner du ofte på tilbud. Det er egentlig enkelt - og så blir det kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 30. april 2003 #5 Del Skrevet 30. april 2003 Hadde også tenkt å foreslå stålplater, det er kjempe fint og veldig lett å holde reint. Ellers går det an å male med våtromsmaling eller sette opp vinyl belegg. alt etter som hvilke smak du har. Det burde ikke være noe problem å finne noe du liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2003 #6 Del Skrevet 1. mai 2003 Trådglass, satinert glass, speil, sink- eller kobberplate... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seraphine Skrevet 1. mai 2003 #7 Del Skrevet 1. mai 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå