Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt fersk inne på eBay, og har nå lyst til å gjøre mitt første kjøp, men finner ikke helt ut av det.

Selgeren krever Paypal konto, noe jeg har.

Når jeg trykker på "buy it now" får jeg opp denne beskjeden:

This seller has set buyer requirements for this item and only sells to buyers who meet those requirements.

You are unable to bid on or buy this item because:

You either don't have a PayPal account or your PayPal account is not linked to your eBay account. We encourage you to register with PayPal - it is the fast, easy and safe way to pay. Register with PayPal | Already have a PayPal account?

Når jeg så trykker på "already hav a paypal account", kommer jeg direkte inn på min paypal konto (dvs. jeg må selvsagt legge inn passordet mitt). Hvordan gjør jeg det videre?

De gangene jeg har handla på nett og med paypal tidligere har jeg fått all nødvendig betalingsinformasjon automatisk når jeg trykka på paypal.

Og ja, jeg er rimelig blond på det meste som har med data å gjøre, så det kan hende at det er en helt selvsagt måte å gjøre dette på. Men jeg trenger hjelp for å finne ut av det, så er det noen som kan hjelpe meg med ei teskjeforklaring?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...