Prinsesse Snuppelure Skrevet 18. februar 2008 #1 Skrevet 18. februar 2008 hei hei alle giftelystne jenter. Var ute på vift lørdag som var for å ta en titt på en butikk på Jessheim som kunne sy kjoler etter eget ønske. Var litt spent, for da sist jeg var ute på brudekjole-titting, drepte ekspeditrisen all lyst og alle drømmer jeg hadde rundt kjolen. vet ikke om dere har vært hos Solgunns Boutique på Lillestrøm? Makan til dårlig service. jeg fikk beskjed om at hvis jeg ikke likte noen av kjolene jeg hadde prøvd til da (jeg ble omtrent "presset" til å prøve 3-4 kjoler), hva gjorde jeg i deres butikk da?? Flott, ikke sant? Anyway, tilbake til der jeg startet.... Dro som sagt lørdag morgen fra Oslo med friskt mot (etter å ha bli peppet av min elskede.. om at "slapp av jenta mi, ikke bry deg om de dumme damene, i dag skal du prøve å få napp et helt annet sted!") til butikken DivaX på Jessheim. Og makan til service!! Jeg fikk kjempeservice, et fantastisk smil, masse god energi, og sammen fant vi frem til den kjolen som vil passe meg best. FIkk prøve et par-tre forskjellige kjoler med forskjellig fasong, farge og snitt. Ja, rett og slett fikk jeg prøve alt så vi kom frem til hva som kledde meg best, og også tatt hensyn til mine ønsker. Halvannen time senere gikk jeg ut fra butikken, med kontrakten i hånden, og et KJEMPESMIL om munnen og med en god magefølelse! Åh, jeg er så glad. Snakk om at hun gjorde dagen min da! Butikken kan virkelig anbefales, og prisene er bra! ta en titt her: www.divax.no Ville bare dere mine happy thoughs med dere også! Trallalaaaa! :rødme:
Noli Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 Jeg har også fundert på å kjøpe kjole min derfra, så det er godt å høre at de har god service.
Nyttårsbrud Skrevet 18. februar 2008 #4 Skrevet 18. februar 2008 Supert at du deler både gode og dårlige erfaringer med oss andre gifte klare. Jeg er fortsatt i startgropen når d gjelder planlegging, og har enda ikke vært ute og sett på kjole. Men surra litt rundt på nett, og har vel egentlig klare formeninger om hvordan kjolen skal være. Noen som har tips om gode brudebutikker i Stavanger eller Trondheim?? Dessverre blir d litt langt å dra til Oslo, eller så tror jeg at jeg hadde besøkt den butikken du anbefalte Prinsesse Snuppelure.
Prinsesse Snuppelure Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2008 Takk for tipset. Var det dyrt? For min kjole i ekte silke satin - koster den 9000,- ikke verst, synes jeg. kjolen ser omtrent slik ut: http://www.ellie-wedding-dress.com/index.p...mp;productname= -men med enda større skjørt og mere stoff bak så det blir langt og stort slep. I tillegg skal jeg ha mere "hjertefasong" på korsettlivet - slik at den blir "mykere" Tror det blir vakkert....! (og et KJEMPEunderskjørt, selvfølgelig. Det er klokke-fasong på skjørtet)
Prinsesse Snuppelure Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2008 Supert at du deler både gode og dårlige erfaringer med oss andre gifte klare. Jeg er fortsatt i startgropen når d gjelder planlegging, og har enda ikke vært ute og sett på kjole. Men surra litt rundt på nett, og har vel egentlig klare formeninger om hvordan kjolen skal være. Noen som har tips om gode brudebutikker i Stavanger eller Trondheim?? Dessverre blir d litt langt å dra til Oslo, eller så tror jeg at jeg hadde besøkt den butikken du anbefalte Prinsesse Snuppelure. Men vet du hva? Ta en tlf til butikken. Linn Ekstrøm heter hun som driver den. De kan bestille over nett også!! Hun har mange fine kjoler på siden sin, som kan tilpasses den enkelte. Men lykke til uansett...! Så gøy! Hva slags kjole drømmer du om da?
Ugga Bugga Skrevet 18. februar 2008 #7 Skrevet 18. februar 2008 For min kjole i ekte silke satin - koster den 9000,- ikke verst, synes jeg. kjolen ser omtrent slik ut: http://www.ellie-wedding-dress.com/index.p...mp;productname= -men med enda større skjørt og mere stoff bak så det blir langt og stort slep. I tillegg skal jeg ha mere "hjertefasong" på korsettlivet - slik at den blir "mykere" Tror det blir vakkert....! (og et KJEMPEunderskjørt, selvfølgelig. Det er klokke-fasong på skjørtet) Den var lekker!
Prinsesse Snuppelure Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2008 Den var lekker! ja synes nå det selv, selvfølgelig.. jeg ville nemlig ikke ha den kjolen "alle" velger nå om dagen. Har jo prøvd div butikker, men ingen har "enkle" kjoler (dvs uten pynt...) Så jeg er veldig fornøyd, den passer meg udmerket. Fasongen er perfekt til meg. -blir dritlekkert når den også blir DYYP i ryggen... det er ganske så lækkert. Og så skal jeg ha laaangt ett-lags slør og faktisk også prinsessekrone!
Tajma Skrevet 19. februar 2008 #9 Skrevet 19. februar 2008 Prinsesse Snuppelure: Har du fått kjolen fra ellie-wedding, og var det trygt å bestille derifra? Jeg er veldig skeptisk..
Gjest Gjest_Sigrid_* Skrevet 19. februar 2008 #10 Skrevet 19. februar 2008 Nyttårsbrud: Både i Stavanger og Trondheim vil jeg absolutt anbefale Agape. De har en vanvittig bredde i kolleksjonen, og (i alle fall i Stavanger, har ikke vært på Agape i Trondheim) de som jobber der er kunnskapsrike og hyggelige. I Stavanger har jeg opplevd at de har det litt for travelt for deg hvis du dumper innom uten å ringe på forhånd, men det er jo ikke noe problem å ringe inn å si fra når du kommer:)
Prinsesse Snuppelure Skrevet 19. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 19. februar 2008 Prinsesse Snuppelure: Har du fått kjolen fra ellie-wedding, og var det trygt å bestille derifra? Jeg er veldig skeptisk.. nei Tajma - jeg bestilte fra Divax.no - men fant noe liknende kjoletype på ellie wedding - linket bare til selve kjolefasongen. Kjolen får jeg skreddersydd - til meg - akkurat sånn som jeg drømmer om å ha den. er så glad, og gleder meg veldig!
Tajma Skrevet 19. februar 2008 #12 Skrevet 19. februar 2008 nei Tajma - jeg bestilte fra Divax.no - men fant noe liknende kjoletype på ellie wedding - linket bare til selve kjolefasongen. Kjolen får jeg skreddersydd - til meg - akkurat sånn som jeg drømmer om å ha den. er så glad, og gleder meg veldig! Ok. Jeg har nå kjøpt kjole fra Ellie-wedding, så forhåpentligvis så får jeg den hvis det ikke er svindel.
Gjest Grafica Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 Jeg tenker også på divax, synes prisene deres er helt fantastiske med tanke på at de skreddersyr hver eneste kjole!
Gjest 10.08.08 Skrevet 22. februar 2008 #14 Skrevet 22. februar 2008 Jeg tenker også på divax, synes prisene deres er helt fantastiske med tanke på at de skreddersyr hver eneste kjole! Jeg skulle bestile min fra DivaX også,men fant akkurat samme kjolen på www.drommekjoler.com til en langt rimeligere pris.Helt fantasisk service der også
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2008 #15 Skrevet 8. mars 2008 Jeg har nettopp opplevd å bli svindlet på solgunns i lillestrøm... De solgte meg en EDDY K. kjole som kostet 21200,- det skulle være en 2008 modell. Jeg fikk den med 15% rabatt- så summen ble til slutt 18000,- og da var de så snille at de sendte med et underskjørt. Det viste seg at kjolen kanskje er en 2005 modell- som har blitt brukt til utleie leeeenge. Jeg så det ikke med engang- men den var kjempe møkkete og syd om. De har da klipt ut perlebroderiet på kjolen- lagt på ny tyll og syd broderiet i hele stykker på igjen Jo mer man kikket jo stygger ble den. Jeg har fått det bekreftet fra fler seriøse eddy k forhandlere at dette stemmer. For EDDY K. har noen nyyydelige kjoler..... Og det underskjørtet jeg fikk med, som hadde en verdi på 1300,- det var jammen meg godt brukt det og. Etter mye om og men - og trusler fra deres side- fikk jeg igjen pengene mine i dag. Det de ikke skjønner er jo at da inrømmet de jo feilen..... Jeg tror også at de slipper å selge flere kjoler av det merket- da eddy k. italia syntes svært lite om dette...... Så vær i allefall på vakt- og ja- de skravler deg rundt- ikke la deg lure... De tenker seg ikke om to ganger hvis de øyner en mulighet for å svindle noen Så etter min mening- IKKE FINN PÅ Å HANDLE DER...........
Concertina Skrevet 8. mars 2008 #16 Skrevet 8. mars 2008 Har hørt mye rart om Solgunns gitt, men det der var vel den verste historien, jeg har ingen planer om å gå inn døra der engang! Det er nok av andre brudesalonger i området... Håper du finner drømmekjolen et annet sted!
pinkybride Skrevet 8. mars 2008 #17 Skrevet 8. mars 2008 Ok. Jeg har nå kjøpt kjole fra Ellie-wedding, så forhåpentligvis så får jeg den hvis det ikke er svindel. Sender de kjoler til norge? er det standardstørrelser der eller syr de etter mål. Var jo helt råbillig priser
Ugga Bugga Skrevet 17. mars 2008 #18 Skrevet 17. mars 2008 For min kjole i ekte silke satin - koster den 9000,- ikke verst, synes jeg. kjolen ser omtrent slik ut: http://www.ellie-wedding-dress.com/index.p...mp;productname= -men med enda større skjørt og mere stoff bak så det blir langt og stort slep. I tillegg skal jeg ha mere "hjertefasong" på korsettlivet - slik at den blir "mykere" Tror det blir vakkert....! (og et KJEMPEunderskjørt, selvfølgelig. Det er klokke-fasong på skjørtet) Jeg vil gjerne høre hva du synes når du har fått kjolen, og har prøvd den på. Syr de hva som helst, så lenge man bare har et bilde av en kjole som de kan bruke som mal?
Prinsesse Snuppelure Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 17. mars 2008 Jepp - jeg skal gi beskjed når jeg har fått den...! Ja, de syr "hva som helst" - bare du har et bilde! Jeg hadde ikke noe bilde av kjolen da jeg bestilte den, så det ble mye prating frem og tilbake, og sammensetning av div deler på andre kjoler. F.eks likte jeg skjørtet til "den" og toppen til "den" og fargen på kjolen til "den" og ryggen til "den" etc.... Linn Ekstrøm, som eier av DivaX heter, var helt med på notene, og synes det var kjempegøy med en utfordring. I ettertid har jeg funnet en kjole som likner veldig, dvs denne har masse glitrestener på toppen, min skal ikke ha det - samt at min blir dypere i ryggen. Men omtrent slik: http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12...ll&tot=null I tillegg har jeg nå fått kjøpt meg sko på salg, type Heather fra Rainbow (er kjempefornøyd!) og også kjøpt meg prinsessekrone på e.bay til 150,- og nå har jeg bestilt slør på e-bay. Dette: http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?Vie...A:IT&ih=019 Tror det blir dødsfint sammen - alt sammen. Oppsummering; Servicen hos DivaX er i allefall helt upåklagelig, også underveis. Hun sender mail og forteller hvordan det går hos produsente etc. Er veldig spent, men magefølelsen min er god! Hvordan ser din drømmekjole ut??? Jeg vil gjerne høre hva du synes når du har fått kjolen, og har prøvd den på. Syr de hva som helst, så lenge man bare har et bilde av en kjole som de kan bruke som mal?
Prinsesse Snuppelure Skrevet 17. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 17. mars 2008 GUD BEDRE så grusomt!!! Jaggu godt du fikk igjen pengene.. men tenk på de som ikke orker å gjøre noe med saken, tenk så ulykkelige de blir! De burde hatt juling, hele bunten! Ja, når jeg var innom der for å titte, så fikk jeg omtrent "kjeft" fordi jeg ikke klarte å bestemme meg. Hadde gråten i halsen da jeg gikk ut av butikken. Skjønner ikke at det går an å være så sure og ikke service-mindede når man egentlig har en utrolig takknemlig jobb! Det å kunne selge lykkelige jenter deres drømmekjole må da virkelig være drømmejobben?? ÆSJ! jeg blir så sint, så sint når jeg hører om sånne useriøse mennesker/butikker! takk for tips - jeg skal spre det videre!!!!! Jeg har nettopp opplevd å bli svindlet på solgunns i lillestrøm... De solgte meg en EDDY K. kjole som kostet 21200,- det skulle være en 2008 modell. Jeg fikk den med 15% rabatt- så summen ble til slutt 18000,- og da var de så snille at de sendte med et underskjørt. Det viste seg at kjolen kanskje er en 2005 modell- som har blitt brukt til utleie leeeenge. Jeg så det ikke med engang- men den var kjempe møkkete og syd om. De har da klipt ut perlebroderiet på kjolen- lagt på ny tyll og syd broderiet i hele stykker på igjen Jo mer man kikket jo stygger ble den. Jeg har fått det bekreftet fra fler seriøse eddy k forhandlere at dette stemmer. For EDDY K. har noen nyyydelige kjoler..... Og det underskjørtet jeg fikk med, som hadde en verdi på 1300,- det var jammen meg godt brukt det og. Etter mye om og men - og trusler fra deres side- fikk jeg igjen pengene mine i dag. Det de ikke skjønner er jo at da inrømmet de jo feilen..... Jeg tror også at de slipper å selge flere kjoler av det merket- da eddy k. italia syntes svært lite om dette...... Så vær i allefall på vakt- og ja- de skravler deg rundt- ikke la deg lure... De tenker seg ikke om to ganger hvis de øyner en mulighet for å svindle noen Så etter min mening- IKKE FINN PÅ Å HANDLE DER...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå