Solstrålen Skrevet 30. april 2003 #1 Del Skrevet 30. april 2003 Jeg lurer på disse bodylotionene.. Er det mye forskjell på dem?? Jeg mener: Jeg bruker 2 forskjellige b.l., en fra Biotherm og en fra Garnier. Jeg bruker " Bodytonic, Firming Body Lotion" fra Garnier. Ikke fordi jeg har så stor tro på dens oppstrammende effekt, men fordi den lukter godt og det er en body lotion.. Så bruker jeg "Eau Vitaminée" fra Biotherm.. Den er jo myyye dyrere.. Men de lukter ganske likt og føles ganske like på kroppen.. Ok, så føles Biothermen litt bedre eller huden blir litt glattere.. ER forskjellen på en krem fra et parfymeri så mye bedre enn en fra Rema?? Eller er det mye det samme?? Lurer meg på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 30. april 2003 #2 Del Skrevet 30. april 2003 Bruker fra apoteket, jeg. Neutrogena Rich Body Lotion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 1. mai 2003 #3 Del Skrevet 1. mai 2003 Det beste er å bruke kremer som ikke inneholder mineralolje har jeg hørt. Mineralolje legger seg som en hinne utenpå huden nemlig. Tetter igjen porene.. Selv bruker jeg kaldpresset olivenolje. Lukter jo ikke like godt da men blir glatt som en delfin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå